MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 14 lip 2016, 23:54
atic napisał(a):?
atic napisał(a):prądy w głowie to skutek odstawienia leków, albo sie nie zna albo celowo wciska ci ciemnote :]

piszesz "wytłumaczcie mi coś", a nie precyzujesz pytania, o co chodzi?

pytasz czy iść na ten oddział zamknięty? osobiście myślę, że dopiero wtedy znienawidziłabyś psychiatrię ;)


Ona się nie zna... już sie pogrążyla każąc mi zejść z 20 mg Parogenu (1 tabletka) w siedem dni...
Chodziło mi o to, że wczoraj ordynator mówi że mój stan taki ciężki, a dziś moja lekarka ma to gdzieś i zostawiła mnie z niczym :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Sigrun 15 lip 2016, 00:02
bedzielepiej napisał(a):Ona się nie zna...


najważniejsze że Ty sie znasz ;)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez eovo 15 lip 2016, 09:54
Zmień lekarza jak czytam twoje perypetie z tą babką a jak nie ma siły po jednej wizycie dla reszty pacjentów,więc zaproponuj jej SSRI ,benzo albo zmianę zawodu.
Offline
Posty
191
Dołączył(a)
20 lip 2009, 07:46
Lokalizacja
Szczecin

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Nihil 15 lip 2016, 10:17
Sigrun, bedzielepiej, IMO zapasy w kisielu załatwiłyby sprawę ;)

+ skasowałoby się za bilety, odpaliło tego livestreama, zgarnęło ciężki hajs na zakładach ... :D
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 15 lip 2016, 16:51
eovo napisał(a):Zmień lekarza jak czytam twoje perypetie z tą babką a jak nie ma siły po jednej wizycie dla reszty pacjentów,więc zaproponuj jej SSRI ,benzo albo zmianę zawodu.


Jestem zbyt zmęczona psychicznie żeby iść teraz w ciemno do lekarza (no chyba ze mi polecicie jakiegoś naprawdę dobrego z Trójmiasta) i przezywać po raz setny rozczarowanie. Nawet nie mam siły gadać, więc jak miałabym nakreślić swój problem. Zresztą sorry ale od psychiatry to tylko można oczekiwać leków dobranych losowo.

aha moja dr chce mnie leczyć węglanem litu gdzie w ubokach jest guz rzekomy mózgu i nie ma na to antidotum, widać że lekarz dramatycznie chce się mnie pozbyć

Nihil napisał(a):Sigrun, bedzielepiej, IMO zapasy w kisielu załatwiłyby sprawę ;)

+ skasowałoby się za bilety, odpaliło tego livestreama, zgarnęło ciężki hajs na zakładach ... :D


nie wiem kto to Sirgun, mam ją w ignorowanych, nie pamiętam czemu, ale widocznie zasłuzyła
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 16 lip 2016, 19:56
Dałam ostatnią szansę lekarce, wzięłam wellbutrin który kosztował mnie krocie. Nie polecam, ogólnie dostałam wieczorem takich lęków (że jakieś moce demoniczne są w pokoju) a jak już zasnelam wpadlam w wielopiętrowy paraliż senny, tak realistyczne koszmary w których ktoś mną rzucał o ścianę, spadałam, krew mi się lała uszami. Próbowałam krzyczeć, ale byłam sparaliżowana i nie mogłam wydobyć głosu. Obudziłam się o 3 i zapaliłam światło i już tak siedziałam do rana.

Dzisiaj mam kapcia w ustach cały dzień, potworne lęki i derealizację, wyszłam niepotrzebnie na miasto.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez Reynevan 16 lip 2016, 20:10
Michellea napisał(a):
bedzielepiej napisał(a):moje złe nastawienie sprawia że leki nie działają i że najlepiej żebym zmieniła lekarkę bo już ją dobijam i ona później nie ma siły na innych pacjentów :why:

Pfff, to jej problem. Niech zmieni zawód jak nie daje rady. Nie cierpię takich lekarzy. Ale jak pójdziesz prywatnie, to uśmiech mają przyklejony do twarzy.

Psychiatrzy to podlekarze. Doprawdy, nie rozumiem, jak można się krzywdzić, chodząc do tych konowałów...
Reynevan
Offline

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez agusiaww 16 lip 2016, 20:44
Reynevan napisał(a):
Michellea napisał(a):
bedzielepiej napisał(a):moje złe nastawienie sprawia że leki nie działają i że najlepiej żebym zmieniła lekarkę bo już ją dobijam i ona później nie ma siły na innych pacjentów :why:

Pfff, to jej problem. Niech zmieni zawód jak nie daje rady. Nie cierpię takich lekarzy. Ale jak pójdziesz prywatnie, to uśmiech mają przyklejony do twarzy.

Psychiatrzy to podlekarze. Doprawdy, nie rozumiem, jak można się krzywdzić, chodząc do tych konowałów...

A do kogo isc po recepte na pychotropy? Pl to nie Uk, ze tam na lewo i prawo daja takie leki.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 17 lip 2016, 19:47
Powoli też mam dość. Dwanaście przetestowanych leków w półtora roku...

Chyba dzisiaj mam dzień zwątpienia, ponieważ, normalnie, zgadzam się ze wszystkim z moim lekarzem i nawet go lubię.
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Vatro hodaj sa mnom.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
III Miss Forum
Posty
2802
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Pallati i ëndrrave

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Stracona100 18 lip 2016, 13:20
Odstawiam kolejny nietrafiony lek :why: - myślę żeby zakończyć te testy i poddać się naturze. Skoro chce mnie unicestwić, to niech tak się stanie :bezradny:
"Im mniej człowiek wie, tym łat­wiej mu żyć. Wie­dza da­je mu wol­ność, ale unieszczęśliwia."
"Le­piej jest um­rzeć, kiedy człowiek chce żyć, niż umierać wte­dy, kiedy człowiek chce już tyl­ko umrzeć."

- E.M.Remarque

zabija mnie DEPRESJA ENDOGENNA
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 18 lip 2016, 13:31
Stracona100 napisał(a):Odstawiam kolejny nietrafiony lek :why: - myślę żeby zakończyć te testy i poddać się naturze. Skoro chce mnie unicestwić, to niech tak się stanie :bezradny:


Trzymaj się, Stracona100. Jedziemy na tym samym wózku.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 18 lip 2016, 13:37
Stracona100, nie poddawaj się. Też przeżywałam chwilę zwątpienia w aptece, kiedy musiałam wykupić kolejny, nowy lek. Ale być może wreszcie się udało znaleźć odpowiednią dla mnie kombinację.
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Vatro hodaj sa mnom.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
III Miss Forum
Posty
2802
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Pallati i ëndrrave

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Stracona100 18 lip 2016, 13:38
bedzielepiej napisał(a):Trzymaj się, Stracona100. Jedziemy na tym samym wózku.


Pierdoloony wóz bez kół ciągnięty przez zdychającą szkapę raczej daleko nie zajedzie.
"Im mniej człowiek wie, tym łat­wiej mu żyć. Wie­dza da­je mu wol­ność, ale unieszczęśliwia."
"Le­piej jest um­rzeć, kiedy człowiek chce żyć, niż umierać wte­dy, kiedy człowiek chce już tyl­ko umrzeć."

- E.M.Remarque

zabija mnie DEPRESJA ENDOGENNA
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Stracona100 18 lip 2016, 13:43
Carica Milica napisał(a):Stracona100, nie poddawaj się. Też przeżywałam chwilę zwątpienia w aptece, kiedy musiałam wykupić kolejny, nowy lek. Ale być może wreszcie się udało znaleźć odpowiednią dla mnie kombinację.

Dzięki, ale nie daje już rady - nie wierzę, że cokolwiek zadziała, a bez tej wiary szanse mam jeszcze mniejsze.
"Im mniej człowiek wie, tym łat­wiej mu żyć. Wie­dza da­je mu wol­ność, ale unieszczęśliwia."
"Le­piej jest um­rzeć, kiedy człowiek chce żyć, niż umierać wte­dy, kiedy człowiek chce już tyl­ko umrzeć."

- E.M.Remarque

zabija mnie DEPRESJA ENDOGENNA
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ofi i 16 gości

Przeskocz do