MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez Bonifacy 08 lip 2016, 15:10
Będzie lepiej
słuchaj się Pana Doktora albo Pani Doktor to będzie dobrze.Ja biore leki od kiedy skończyłem 15 lat.Dzisiaj mam 35 i ciągle biorę.SSRI już 20 lat( z paroma miesiącami przerwy) neueoleptyki nie wiele mniej i żyję :great: heh
F 20.6
Zeldox,Depakine Chrono,Olanzin,Alventa
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
01 lip 2016, 17:34

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez eovo 08 lip 2016, 15:23
Obecne leki nie leczą lecz maskują chorobę,może kiedyś dożyjemy czasów gdy będą leczyły .
Lekarze dają to co mają a jeśli chodzi o nowinki to znają tylko z folderów jakie im podrzucą cyganie od firm farmaceutycznych o rozszerzaniu wiedzy na inne metody leczenia niż tego czego wykuli i to co przedstawiciel przyniesie nie ma mowy i nawet ich o to nie pytajcie ,tylko wertujcie internet,niezależne badania i fora anglojęzyczne.
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
20 lip 2009, 07:46
Lokalizacja
Szczecin

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez Bonifacy 08 lip 2016, 15:30
Tylko waże 142kg i mam dyskinezy od leków.Ale coś za coś.
F 20.6
Zeldox,Depakine Chrono,Olanzin,Alventa
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
01 lip 2016, 17:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Stracona100 08 lip 2016, 16:55
Bonifacy napisał(a):Tylko waże 142kg i mam dyskinezy od leków.Ale coś za coś.

Tak - gówniane życie za gówniane leki :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez Bonifacy 08 lip 2016, 17:01
Stracona100 napisał(a):
Bonifacy napisał(a):Tylko waże 142kg i mam dyskinezy od leków.Ale coś za coś.

Tak - gówniane życie za gówniane leki :bezradny:


Gówniano to było bez leków i to dosłownie hehe
F 20.6
Zeldox,Depakine Chrono,Olanzin,Alventa
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
01 lip 2016, 17:34

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Lucid Dream 08 lip 2016, 17:03
Bonifacy napisał(a):Tylko waże 142kg i mam dyskinezy od leków.Ale coś za coś.


Ważysz prawie 3 razy tyle co ja :lol:
Ja nie wiem jak wy możecie tyle tyć po lekach, ja po nich chudnę i mam niedowagę :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
376
Dołączył(a)
06 sty 2016, 22:35

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 09 lip 2016, 00:31
Bonifacy napisał(a):Tylko waże 142kg i mam dyskinezy od leków.Ale coś za coś.


Super, Twój lekarz pewnie jest z siebie dumny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez joha 09 lip 2016, 00:51
Czy wasi lekarze też uporczywie powtarzają, że po lekach się nie tyje i leki nie powodują tych chorób, które powodują?
joha
Offline

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 09 lip 2016, 01:06
joha, mój lekarz gra ze mną otwarcie i mówi mi o wszystkich możliwych ubokach.
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Vatro hodaj sa mnom.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
III Miss Forum
Posty
2802
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Pallati i ëndrrave

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 09 lip 2016, 08:58
joha napisał(a):Czy wasi lekarze też uporczywie powtarzają, że po lekach się nie tyje i leki nie powodują tych chorób, które powodują?


Tak, moja psychiatra broniła się ostatnio, że tego absolutnie nie można stwierdzić, gdyż każden jeden organizm reaguje indywidualnie i być może zdarzają się takie przypadki, ale ona o nich nie słyszała... Ani żaden jej pacjent nie wymiotował po odstawieniu Ketrelu, ona wie lepiej bo sama brała przez 3 miesiące jakąś śmieszną dawkę...

Dalej się upierała, że po oli się nie tyje :great:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez magic 09 lip 2016, 14:26
Tak czytam i czytam i i wnioskuje ze zaburzenia sa do dupy i sie zgadzam mam zab osob i chu......a pomaga i co i gowno to ja mam wieloletnia psychoterapia tylko mówią ktora niewiem czy leczy....pustka i bol jest tylko rzygam czy skończyć ta farsę czy nie
''Największym lękiem napawają ci po których nie widać szaleństwa''
Offline
Posty
474
Dołączył(a)
12 lis 2011, 15:47
Lokalizacja
Wielkopolska

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 14 lip 2016, 18:38
magic napisał(a):Tak czytam i czytam i i wnioskuje ze zaburzenia sa do dupy i sie zgadzam mam zab osob i chu......a pomaga i co i gowno to ja mam wieloletnia psychoterapia tylko mówią ktora niewiem czy leczy....pustka i bol jest tylko rzygam czy skończyć ta farsę czy nie


nie tylko Ty ja już rozważam rzucenie leczenia w cholerę, tylko wiem jak u mnie się takie zrywy kończyły a mam dla kogo żyć

Wytłumaczcie mi coś proszę. Wczoraj ordynator nie przyjęła mnie na oddział dzienny, bo wg niej jestem w zbyt złym stanie i nadaję sie na zamknięty. Dzisiaj moja psychiatra zostawiła mnie bez leków, jak to szumnie nazwała "zrobimy pani wash out" i nie wiem co ze sobą zrobić. W dodatku mam straszliwe drgawki nadal po odstawieniu paro, lekarka powiedziała że te drgawki i prądy w głowie to moja nerwica i napady paniki z lęku przed odstawieniem leku (żeby mi na tym leku zależało naprawdę, pomoc w ch...). W ogóle zostałam okrzyczana przez lekarkę (mam to nagrane na dyktafon 8) jak mi się zechce to sporządzę jakiś zapis tej rozmowy), że to moje złe nastawienie sprawia że leki nie działają i że najlepiej żebym zmieniła lekarkę bo już ją dobijam i ona później nie ma siły na innych pacjentów :why:

wysłała mnie także na badanie osobowości (wytoczyła ciężkie działo) także moje posty już wkrótce pewnie w wątku borderline, narcyzm, ego struktury :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

przez atic 14 lip 2016, 21:33
prądy w głowie to skutek odstawienia leków, albo sie nie zna albo celowo wciska ci ciemnote :]

piszesz "wytłumaczcie mi coś", a nie precyzujesz pytania, o co chodzi?

pytasz czy iść na ten oddział zamknięty? osobiście myślę, że dopiero wtedy znienawidziłabyś psychiatrię ;)
atic
Offline

MAM JUŻ KUŹWA DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Michellea 14 lip 2016, 22:02
bedzielepiej napisał(a):moje złe nastawienie sprawia że leki nie działają i że najlepiej żebym zmieniła lekarkę bo już ją dobijam i ona później nie ma siły na innych pacjentów :why:

Pfff, to jej problem. Niech zmieni zawód jak nie daje rady. Nie cierpię takich lekarzy. Ale jak pójdziesz prywatnie, to uśmiech mają przyklejony do twarzy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2178
Dołączył(a)
04 sty 2016, 14:11
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 14 gości

Przeskocz do