ciężki czas

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

ciężki czas

przez marti27 05 paź 2015, 19:22
Dużo juz leków brałaś, ja kiedyś brałam Moklobemid i troche mi pomógł i w miare szybko zadzialal.
Offline
Posty
150
Dołączył(a)
19 sty 2013, 23:02
Lokalizacja
krk

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez lucy1979 05 paź 2015, 19:28
Może trójpierścieniowych spróbuj. Anafranil, amitryptylina.
W sumie jestem w tej samej sytuacji. Mi lekarz powiedział, ze nie da mi tego bo tym łatwo popelnic samobójstwo. :shock:
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

ciężki czas

przez tristezza 05 paź 2015, 19:53
lucy1979 napisał(a):Mi lekarz powiedział, ze nie da mi tego bo tym łatwo popelnic samobójstwo. :shock:

Czego?
tristezza
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ciężki czas

przez bonsai 05 paź 2015, 20:09
tristezza, chodzi o leki trójpierścieniowe. One są teoretycznie bardziej skuteczne od ssri, ale mocno toksyczne przy przedawkowaniu (łatwiej się nimi śmiertelnie zatruć przekraczając dawki terapeutyczne zaledwie kilkukrotnie).

coccinella, spróbowałbym moklobemidu, choć wydaje mi się, że mogłaś już utracić wiarę w działanie leków, a to w wielu przypadkach mocno wpływa na to, jak zareagujemy na daną substancję.
bonsai
Offline

ciężki czas

przez tristezza 05 paź 2015, 20:30
bonsai, nie wiedziałam, a brałam Anafranil dosyć niedawno.
tristezza
Offline

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez coccinella 06 paź 2015, 22:53
tristezza napisał(a):bonsai, nie wiedziałam, a brałam Anafranil dosyć niedawno.

i jak dzialal na Ciebie?
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez warrior11 07 paź 2015, 14:57
coccinella,
Według mnie za dużo i za długo brałaś leki psychotropowe..tak naprawdę nie wiesz,co leki te zrobiły
w twoim mózgu i żaden psychiatra tego nie wie.
Myślę,że twój organizm będzie potrzebował długich miesięcy,żeby dojść do siebie po takiej "kuracji"
a pakowanie się z powrotem w psychotropy to nie jest dobry pomysł.
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
996
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

ciężki czas

przez tristezza 08 paź 2015, 17:44
coccinella, zauważyłam pewną poprawę. Na pewno wróciły mi emocje, których pozbawiła mnie wcześniej paroksetyna. Dla mnie to był duży plus, bo nie znosiłam tego stanu zobojętnienia. Podobno Anafranil przepisują jak już nic innego nie działa. Musiałam go jednak odstawić ze względu na uciążliwe skutki uboczne. Wróciłam do fluoksetyny. Może warto go spróbować?
tristezza
Offline

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez coccinella 06 lis 2015, 23:14
tristezza napisał(a):coccinella, zauważyłam pewną poprawę. Na pewno wróciły mi emocje, których pozbawiła mnie wcześniej paroksetyna. Dla mnie to był duży plus, bo nie znosiłam tego stanu zobojętnienia. Podobno Anafranil przepisują jak już nic innego nie działa. Musiałam go jednak odstawić ze względu na uciążliwe skutki uboczne. Wróciłam do fluoksetyny. Może warto go spróbować?


biorę Anafranil obecnie 50mg, na dniach będę zwiększać o kolejne 20. Nie czuję poprawy, biorę około miesiąca. Z uboków mam zmęczenie i zmiany ciśnienia. To zmęczenie mnie dobija...
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do