ciężki czas

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez coccinella 02 paź 2015, 22:04
Nie sądziłam, że będę musiała kiedyś pisać tu takie coś. Przepraszam, że zabieram miejsce i zakładam kolejny wątek, ale nie wiem co robić...
Może ktoś mnie kojarzy z jakiegoś wątku o lekach. Generalnie nic u mnie nie działa.
Żyje sobie ze swoją dystymią już z 11 lat. Jest, a raczej było słabo, ale stabilnie. Od kilku dni posypało się wszystko. Dostałam nową pracę i krótko mówiąc nie radzę sobie. Jestem przerażona, zmęczona, zniechęcona i chce mi się tylko płakać. A rano umieram ze smutku i strachu jak muszę tam jechać. Niby nic strasznego się nie dzieje, uczę się, wszystko nowe, ale to mnie wykańcza. Leków nie biorę od czerwca, bo i tak nic nie działało, więc czy brałam czy nie to nie widziałam różnicy.
Moim problemem od kilku lat jest permanentne zmęczenie, zniechęcenie, brak energii i motywacji.

Przez ostatnie lata brałam fluoksetyne, wenle, escil, pramolan, wellbutrin, cital, reboksetyne, sertraline, brintelix, sulpiryd, fevarin, lorafen doraźnie (nie działał tylko usypiał). Nic nie pomogło na nastrój, zmęczenie.

Nie wiem co mam teraz zrobić. Chciałabym się wspomóc, żeby przetrwać trudne chwile. Nie wiem czy nie zmienić psychiatry, ale boję się iść do nowego. A moja obecna rozłoży pewnie ręce i powie, że już nie wie co ma mi dać.
Przepraszam za chaos, ale jestem na dnie... :(

Jaki lek mogłabym wziąć?
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 02 paź 2015, 22:14
Jaki lek mogłabym wziąć?


Na robaki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez Stakatela 03 paź 2015, 06:14
coccinella a może problem jest w czym innym? zmęczenie, brak energii - może idź do lekarza ogólnego i zrób badania?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
342
Dołączył(a)
24 wrz 2013, 20:49

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez coccinella 03 paź 2015, 07:25
Robiłam kilka razy w ostatnich latach, średnio co pół roku. Wszystko super zawsze...
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez agusiaww 03 paź 2015, 08:55
Zadnek lek Ci nie pomoze na tego typu sytuacje, zmeczenie itd. Leki usuwaja objawy somatyczne, reszte musisz zrobic Ty sama. To jest bledne przekonanie na forum, ze wystarczy wziac lek i bedzie cudownie, bo wszystko samo zniknie. Dlatego tyle ludzi wpada w koło zmiany leków i twierdzenia ze im nic nie pomaga. Tak samo jak wezmiesz lek na ból głowy, przestanie bolec ale znowu sie powtórzy. Nie ma cudownych leków i nie bedzie. Terapia i terapia i praca nad soba.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez Stakatela 03 paź 2015, 13:57
Zgadzam się z agusiaw. Jeżeli zle samopoczucie nie jest spowodowane jakąś chorobą somatyczną, a dalej nam się nie chce, to trzeba sobie radzić inaczej. Terapia pewnie też, ale trzeba znaleźć jakąś motywację, cel. coccinella, z tego, co pamiętam, to jakiś czas temu martwiłaś się, bo szukałaś pracy. Teraz ta pracę masz, będziesz miała jakieś dochody- to też powód do zadowolenia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
342
Dołączył(a)
24 wrz 2013, 20:49

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez coccinella 03 paź 2015, 19:19
Pracę miałam cały czas, teraz zmieniłam.
Jestem w trakcie terapii już długi czas, ale nic nie rusza. Nie wiem już co mam robić.
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 03 paź 2015, 20:29
Zmień lekarza ,może to coś da.
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez NN4V 03 paź 2015, 20:57
agusiaww napisał(a):Zadnek lek Ci nie pomoze na tego typu sytuacje, zmeczenie itd. Leki usuwaja objawy somatyczne, reszte musisz zrobic Ty sama. ...

Amfetamina.
Modafinil.
__regvar __no_init volatile unsigned char flags
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4347
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez coccinella 04 paź 2015, 13:37
Modafinil jest w ogóle dostępny w Polsce?
Co do amfetaminy to nie skomentuje...nie pisz tu prosze takich rzeczy.
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez NN4V 04 paź 2015, 15:46
coccinella napisał(a):Modafinil jest w ogóle dostępny w Polsce?

Nie wiem. Dla mnie bez różnicy gdzie kupuję.

coccinella napisał(a):Co do amfetaminy to nie skomentuje...nie pisz tu prosze takich rzeczy.

Dlaczego?
__regvar __no_init volatile unsigned char flags
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4347
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez coccinella 04 paź 2015, 18:45
NN4V napisał(a):
coccinella napisał(a):Modafinil jest w ogóle dostępny w Polsce?

Nie wiem. Dla mnie bez różnicy gdzie kupuję.

coccinella napisał(a):Co do amfetaminy to nie skomentuje...nie pisz tu prosze takich rzeczy.

Dlaczego?

Bo to zasne rozwiazanie na dłuższa metę. Nie warto pakować sie z jednego gowna w drugie.
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez NN4V 05 paź 2015, 08:26
coccinella napisał(a):...Bo to zasne rozwiazanie na dłuższa metę. Nie warto pakować sie z jednego gowna w drugie.

Użycie słowa "gówno" względem jakiegoś związku chemicznego (o składzie odmiennym od rzeczywistego gówna) sugeruje przekonania o źródłach owsiakowo-telewizyjnych, nie rzeczywistą wiedzę o zagdnieniu.
Osobiście wolałbym dokonywać szacunku kosztów/ryzyka do spodziewanych zysków na podstawie rzetelnej wiedzy - niezależnie od medialnych histerii.
__regvar __no_init volatile unsigned char flags
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4347
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

ciężki czas

Avatar użytkownika
przez coccinella 05 paź 2015, 18:20
Ktoś ma pomysł na jakiś lek dla mnie?
Nie chce mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
807
Dołączył(a)
21 wrz 2012, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do