Rzeczywistość mnie przeraża

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

przez Pretoria 07 cze 2015, 20:29
Jestem młodą osobą a czuję się totalnie wypalona. Nie dostrzegam w życiu nic pozytywnego. Czuję się oszukana przez dorosłych. Boję się ludzi i to mój największy problem. Dodatkowo leczę się na depresje i zab. lękowe, biorę leki i chyba dzięki nim w ogóle jeszcze żyje…
Jestem po liceum, pracuje w magazynie i uważam się za totalne zero. Nie mam znajomych, przychodzę z pracy i śpię i tak co dzień. Jestem zła na nauczycieli którzy mówili ucz się a będziesz mieć dobrą pracę. Widzę ludzi którzy są po studiach, wyuczyli się a pracują za 1000zł w sklepie albo w ogóle nie mają pracy. Widzę ,że światem rządzą tylko kasa i znajomości. Jeśli jesteś z bogatej rodziny albo masz znajomości to jakoś sobie poradzisz - inaczej przegrywasz. To niesprawiedliwe. Jak żyć w tak brutalnym świecie. Mam wrażenie ,że kiedyś było prościej. każdy miał obowiązek pracy i miał ją zagwarantowaną, a teraz o zwykłą śmieciowa pracę trzeba się prosić( czyt. sprzątaczka - list motywacyjny). Jeśli jestem nieśmiała, niewykształcona i biedna to przegrywam ? Nie chcę takiego życia, chciałabym mieć fajną rodzinę która by mnie wspierała i dbała o moją edukację, znajomych itd nie, nie chodzi o kasę. Prawda jest taka ,że ze swojej rodziny wyniosłam tylko lęki które zmarnowały mi życie. Jestem zgorzkniała i nie lubię ludzi bo widzę ,że mają lepiej ode mnie. Jestem zazdrosna gdy słyszę, że ktoś studiuję, rodzice opłacają mu naukę i mieszkanie, albo ,że ma pracę gdzieś u cioci po znajomości.. Gdzie sprawiedliwość ? Nie widzę ,żadnych perspektyw. Mówią mi „idź do szkoły, zmień pracę” tylko po co się uczyć skoro nie ma pracy? Nie dam rady na technicznym kierunku, już w liceum miałam problemy, po innych studiach nie ma pracy to po co się w ogóle starać? Z praca to samo, mam ogr