zatrucie lekiem?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

zatrucie lekiem?

przez ill234 26 maja 2015, 12:36
Nie moge zalozyc tematu w dziale "leki", a przydazyło mi sie coś strasznego i potrzebuje pilnej odpowiedzi.

Od soboty biore escitalopram, 2 dni jadłowstet i sennosc, a dzisiaj w nocy budziłam sie milion razy.
Rano poszlam pod prysznic (długi prycznic bo wlosy myłam) od jakiegos czasu prysznic to dla mnie duzy wysilek..
Wyszłam spod prysznica i sie zaczeło.. tak nagle..
Zawroty głowy, chcialam zwymiotowac ale nie moglam, biegunka, nie moglam utrzymac głowy :roll:
Pobiegłam do pokoju, ale wszystko było takie rozmazane.. polozylam sie na lozku, ale nie moglam wytrzymac i znowu lazienka.
Nie udalo mi sie zwymiotowac i wrocilam do pokoju, lezalam na lozku az mi sie polepszylo.
Teraz boli mnie zoladek i troche mi zimno.

Biore od poczatku 10mg (waze 53-55)
Dodam, ze kilka lat wczesniej brałam zoloft i citabax i nie mialam czegos takiego.
Czytalam, ze na poczatku sa skutki uboczne, wymioty itp. ale az tak?
Moze ja po prostu nie toleruje tego leku?
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
17 maja 2015, 11:59

zatrucie lekiem?

Avatar użytkownika
przez marwil 26 maja 2015, 12:44
Niektóre objawy przypominają zespół serotoniowy. Dzwonić do lekarza prowadzącego.
Karkulowsiał zwartusiał ratuwsianko Bożywsio.
Wellbutrin 300mg od 13.10.2016 Trittico 25mg Na sen Nikotyna, Kofeina, Teina, Cerveza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1891
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

zatrucie lekiem?

przez ill234 26 maja 2015, 12:49
Na razie nie odbiera.
Skad to sie bierze? Ja wczesniej brałam zoloft i citabax wszystko było ok.
Podobno esci to "lepszy" citabax.
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
17 maja 2015, 11:59

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

zatrucie lekiem?

Avatar użytkownika
przez marwil 26 maja 2015, 12:51
esci to najsilniejszy chyba inhibitor zwrotnego wychwtu serotoniny. Jeśli się nie dodzwonisz to nie bierz kolejnej dawki bez konsultacji z lekarzem.
Karkulowsiał zwartusiał ratuwsianko Bożywsio.
Wellbutrin 300mg od 13.10.2016 Trittico 25mg Na sen Nikotyna, Kofeina, Teina, Cerveza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1891
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

zatrucie lekiem?

przez ill234 26 maja 2015, 12:53
Nastepna mam brac dopiero jutro, wiec ok.
Czy nie uwazasz, ze biore duza dawke? od razu 10mg, a jestem bardzo szczupła.

Byłam jeszcze cała gorąca i czułam takie igły na ciele.
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
17 maja 2015, 11:59

zatrucie lekiem?

Avatar użytkownika
przez marwil 26 maja 2015, 12:56
Waga chyba za wielkiego znaczenia nie ma przy psychotropach, raczej praca podrobów. Brałem docelowo 20 mg esci a zaczynałem od 5mg.

Miałaś niebezpieczne objawy. Przeszło, więc zagrozenia potencjalnego juz nie ma. Koniecznie porozmawiaj z lekarzem. Prawdopodobnie dostaniesz inny lek.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3 ... rotoninowy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1891
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

zatrucie lekiem?

przez ill234 26 maja 2015, 13:01
a tyle czasu spedziłam nad czytaniem dobrych opini o nim :(
i tak pozytywnie byłam nastawiona.. tragedia
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
17 maja 2015, 11:59

zatrucie lekiem?

Avatar użytkownika
przez marwil 26 maja 2015, 13:11
Nie ma czego żałować. Jest dużo innych leków. Wiele wypróbujesz jeszcze. Kilka dni - żadna strata. Czytać opinie innych nie ma sensu na temat danego leku. Trzeba się zamienić w królika doświadczalnego. A może jakieś mniej zamulające? bupropion, moklobemid?
Karkulowsiał zwartusiał ratuwsianko Bożywsio.
Wellbutrin 300mg od 13.10.2016 Trittico 25mg Na sen Nikotyna, Kofeina, Teina, Cerveza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1891
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

zatrucie lekiem?

przez ill234 26 maja 2015, 13:15
Nie znam w ogole tych leków.
Ja mam bardziej nerwice niż depresje.
Nerwice mam od zawsze, depresje przy okazji..
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
17 maja 2015, 11:59

zatrucie lekiem?

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 26 maja 2015, 13:20
Ja kiedyś przez przypadek,wziąłem dwa na noc.Koszmar.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16486
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

zatrucie lekiem?

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 26 maja 2015, 14:08
ill234 napisał(a):Nie moge zalozyc tematu w dziale "leki", a przydazyło mi sie coś strasznego i potrzebuje pilnej odpowiedzi.

Od soboty biore escitalopram, 2 dni jadłowstet i sennosc, a dzisiaj w nocy budziłam sie milion razy.
Rano poszlam pod prysznic (długi prycznic bo wlosy myłam) od jakiegos czasu prysznic to dla mnie duzy wysilek..
Wyszłam spod prysznica i sie zaczeło.. tak nagle..
Zawroty głowy, chcialam zwymiotowac ale nie moglam, biegunka, nie moglam utrzymac głowy :roll:
Pobiegłam do pokoju, ale wszystko było takie rozmazane.. polozylam sie na lozku, ale nie moglam wytrzymac i znowu lazienka.
Nie udalo mi sie zwymiotowac i wrocilam do pokoju, lezalam na lozku az mi sie polepszylo.
Teraz boli mnie zoladek i troche mi zimno.

Biore od poczatku 10mg (waze 53-55)
Dodam, ze kilka lat wczesniej brałam zoloft i citabax i nie mialam czegos takiego.
Czytalam, ze na poczatku sa skutki uboczne, wymioty itp. ale az tak?
Moze ja po prostu nie toleruje tego leku?

Nie przejmuj się. Ja po wenlafaksynie jak ją brałam pierwszy raz zarzygałam sobie cały samochód, miałam rozmazane widzenie, zawroty głowy i lekkie drgawki jak już bez sił opadłam na łóżko. Bez obaw. Z każdą kolejną tabletką było już lepiej, wenlę później brałam prawie 1,5 roku.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

zatrucie lekiem?

przez ill234 26 maja 2015, 14:39
Lekarz w sumie sam nie wiedział co zrobic.
Masakra

Zasugerował, zebym zrobila kilka dni przerwy i przeszla na polowke citabaxu 20.
Co sadzicie? jest sens?

Dalej mnie boli głowa ii jest mi niedobrze :(
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
17 maja 2015, 11:59

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do