Unikanie rzeczywistości?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Unikanie rzeczywistości?

przez mmebovary 16 maja 2014, 20:05
Jak w temacie.
Wychodzicie z domu, pracujecie, studiujecie?
Ja wyłączyłam telefon, fejsbuka, wszystko, bo wiem, że będą dzwonić koleżanki ze studiów, mało z resztą życzliwe i opowiadać, z jakiego przedmiotu mam już przekichane :cry:
Od tygodnia na uczelni nie byłam, wcześniej też raczej rzadko...wizyta u psychiatry dopiero w poniedziałek. I boję się, że żadne zwolnienie nic i, i tak będę musiała się zmierzyć z tym, co powoduje moje lęki...

Unikanie rzeczywistości?

przez Auman 16 maja 2014, 20:06
mmebovary napisał(a):Jak w temacie.
Wychodzicie z domu, pracujecie, studiujecie?

Nie pracuję, bo nie mogę znaleźć pracy, nie studiuję, bo nie zdałem matury, z domu wychodzę bardzo rzadko.
Auman

Unikanie rzeczywistości?

przez ( Dean )^2 16 maja 2014, 20:37
Tak unikam,z lęku.

Studiuje też,ale właśnie tak jak ty poza studiami nie mam szczególnie życia,nie ma znajomych za bardzo.

W dodatku bardzo często uciekam w sen lub fantazje gdy się boję,to nie pomaga za bardzo oczywiście:P

Zrobiłem tak samo jak ty,też dowaliłem ze studiami,opusciłem się baaaardzo ale dostałem zwolnienie lekarskie i teraz będę nadrabiał.Także ty tez spróbuj może,nie dawaj sobie wiele do zrobienia bo nawet nei zaczniesz,przerośnie Cie to odrazu,spróbuj choć odrobinę,wybranisz się jakoś.
Najgorszy jest wiatr.

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Unikanie rzeczywistości?

przez mmebovary 16 maja 2014, 20:51
Dean, dzięki za...uspokojenie. Mam wizytę u lekarza w poniedziałek, a od wtorku zajęcia. Mamy piątek, a ja już się boję, że będę musiała tam wrócić. Naprawdę się tego boję...

Unikanie rzeczywistości?

przez mark123 16 maja 2014, 21:20