"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez toska 16 lip 2010, 10:01
lasica, wszystko się jakoś ułoży,Twoja córeczka to największy skarb i z tego czerp radość w najcięższych chwilach!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
05 lip 2010, 12:17
Lokalizacja
Trójmiasto

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez panel 16 lip 2010, 10:03
toska napisał(a):lasica, wszystko się jakoś ułoży,Twoja córeczka to największy skarb i z tego czerp radość w najcięższych chwilach!


tez tak mysle
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
04 lut 2010, 05:59

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Wiosna1990 16 lip 2010, 11:02
Przepraszam,nie moge juz ze soba wytrzymac.... Mam takie fazy, mysli,stany, nie moge, wyjściem jest śmierć ? Myśle o samobójstwie,chociaz nie mam ochoty sie zabijac, czuje niemoc, nie wiem co robic !!!
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 lip 2010, 10:57

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez *Monika* 16 lip 2010, 11:05
Wiosna1990, zgłosićsię do psychiatry, a potem na terapię.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez panel 16 lip 2010, 11:06
Monika1974 napisał(a):Wiosna1990, zgłosićsię do psychiatry, a potem na terapię.


i to czym predzej
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
04 lut 2010, 05:59

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Wiosna1990 16 lip 2010, 11:16
Dziekuje,ze ktos odpisal. Byłam u niego, nie chce tabletek, po nich jestem chamska i wredna. Psychologa mam 22 lipca... CHłopakowi nie moge sie wyzalic, bo nie bedzie chcial tego słuchac. Dziekuje....
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 lip 2010, 10:57

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez panel 16 lip 2010, 11:20
powodzenia
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
04 lut 2010, 05:59

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez *Monika* 16 lip 2010, 11:25
Wiosna1990, a co to za chłopak? Powinien być z Tobą na dobre i na złe. Powinien Cię wspierac, może to jest Twoim konfliktem? On? Albo w Tobie jest konflikt bo nie potrafisz postawic na swoim. Pomysl o tyym.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Wiosna1990 16 lip 2010, 12:08
Wszystko jest tak skomplikowane, on tez jest problemem, cpa od 8 lat chociaz teraz juz nie. Tez mu kiedys marudzilam, i powiedzial ze go to dobija ,wiec przestalam
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 lip 2010, 10:57

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez panel 16 lip 2010, 12:11
ludzie sa tak prosci jak cos moze byc skomplikowane ?
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
04 lut 2010, 05:59

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez *Monika* 16 lip 2010, 12:11
Wiosna1990, Moze ten problem czyli on..........wywołuje w Tobie konflikty? Moze uważasz,ze zasługujesz na więcej? On powinien sie leczyc. Moze sprowadza Ciebie na dół w swym uzaleznieniu?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez panel 16 lip 2010, 12:14
a moze wrecz odwrotnie moze uwaza podswiadomie ze wlasnie nie zasluguje ?
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
04 lut 2010, 05:59

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Wiosna1990 16 lip 2010, 12:37
Wiecie co,nie mam pewnego rdzenia, ktory kazalby mi jakos zyc, gdyby mi ktos nie podal jedzenia to bym go nie zjadla, nie kupila sobie, nie mam tego czegos,jakiegos "tchnienia zycia". Nie podoba mi sie to,jaki jest moj chlopak, ale jest szczesliwszy odemnie,chyba nigdy nie bylo mi z sobą dobrze. Zasługuje na cos lepszego,dobrego, gdybym go nie poznala to bym nie zrezygnowala ze studiow, moze mam chorobe dwu biegunowa, nie chce miec zlych mysli na swoj temat, mam depresje i fobie spoleczna z 7/8 lat
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 lip 2010, 10:57

Re: "JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez panel 16 lip 2010, 12:38
Wiosna1990 napisał(a):Wiecie co,nie mam pewnego rdzenia, ktory kazalby mi jakos zyc, gdyby mi ktos nie podal jedzenia to bym go nie zjadla, nie kupila sobie, nie mam tego czegos,jakiegos "tchnienia zycia". Nie podoba mi sie to,jaki jest moj chlopak, ale jest szczesliwszy odemnie,chyba nigdy nie bylo mi z sobą dobrze. Zasługuje na cos lepszego,dobrego, gdybym go nie poznala to bym nie zrezygnowala ze studiow, moze mam chorobe dwu biegunowa, nie chce miec zlych mysli na swoj temat, mam depresje i fobie spoleczna z 7/8 lat



to bywa meczace, wymaga terapii ale jezeli nie jest to na podlozu ptsd to powinnas dac rady to wyleczyc.
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
04 lut 2010, 05:59

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do