"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez Bezduszny 26 cze 2008, 00:41
No coż teraz już znów sie poprawiło, ale teraz stoje przed momentem wyboru... woz albo przewoz i nie wiem co juz wybrac... czego nadsze zycie jest jak droga... na ktorej nigdy nie bedzie drogowskazow ??
Słodko-kwaśny smak zemsty...

Kto choć raz zaznał smaku zemsty...
...zawsze żałuje swych czynów...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
27 kwi 2008, 14:34
Lokalizacja
KG

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 26 cze 2008, 00:50
czego nadsze zycie jest jak droga... na ktorej nigdy nie bedzie drogowskazow ??

Bo życie jest porąbane Bezduszny :( a my ludzie musimy sobie w tym życiu jakoś radzić
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez jaaa 26 cze 2008, 13:49
14 000? oszaleli a skad ludzie maja miec tyle kasy jak wkoncu sa chorzy i zagubieni :evil:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez Jola27 27 cze 2008, 09:31
jestem tu juz jakis czas ale zawsze brakowało mi odwagi zeby powiedziec co mnie boli sprubuje dzis -całe moje zycie to piekło
mama mnie nienawidziła całe zycie mnie wyzywała i ponizała i to bardzo [kiedys moj tato pokryjomu kupił mi na 12 urodziny białe kolanowki jak mama to odkryła to powiedziała mi -mam nadzieje suko ze do trumny ci je kupił]zawsze byłam zanidbanym dzieckiem w najgorszych łachach i to spowodowało ze wszkole byłam zawsze wysmiewana i popychana zawsze sama i na boku
puzniej wyszłam zamaz i głupia myslałam ze Pana Boga złapałam za nogi ze mam kogos ze mam oparcie ale niestety doczekałam sie dalszych upokozen i poniewierania itak zostałam za hukana kura domowa ktura boi sie ludzi i wyjsicia z domu a najgorsze jest to ze w nastepnom sobote musze jechac do pracy [pracuje w niemczech] i wpadam w panike bo w busie jest duzo ludzi boje sie
powiedzcie czy teraz jak odkryłam przed wami prawde o sobie nie czujecie pogardy do mnie :?:
widzicie jestem simieciem niczym mniej niz zero
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:32

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez whisper 27 cze 2008, 10:35
Jolu, bardzo dobrze, że to z siebie wyrzuciłaś, przez te wszystkie lata musiało Ci być bardzo ciężko, ale przetrwałaś i jesteś tutaj z nami, walczysz dalej. Jesteś wartościową osobą co nieraz już udowodniłaś, wspierasz nas wszystkich w trudnych chwilach, jak moglibyśmy czuć pogardę do Ciebie? Wcale nie jesteś śmieciem, gdzie się podziało Twoje pozytywne myślenie? Przecież wiesz, że jesteś napewno wspaniałą, kochającą mamą, która radzi sobie ze wszystkim jak najlepiej potrafi :!:
You never wanted
To share
Your concept of your creation
With any other gods or worshippers
Your book isn't burned
It was never written
Avatar użytkownika
Offline
Posty
443
Dołączył(a)
26 mar 2008, 11:32

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez Jola27 27 cze 2008, 12:33
whisper serduszko dziekuje ci bardzo ale ja chyba sie rozklejam przed wyjazdem bo ja naprawde bardzo sie boje ludzi i tłoku
pozdrawiam cie bardzo serdecznie
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:32

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez Duran84 27 cze 2008, 13:25
Jola27 napisał(a):powiedzcie czy teraz jak odkryłam przed wami prawde o sobie nie czujecie pogardy do mnie :?:
widzicie jestem simieciem niczym mniej niz zero

Jolu27 Jak możesz tak pisać :?: :?: :!: :!: Jeśli ktoś tu jest zerem to na pewno nie Ty... :P Jesteś świetna laska tylko musisz zaczac bardziej wierzyc w Siebie i zaufac ludziom...
http://rockmaniak84.blogspot.com/ Pierwszy mój blog od dawna. O muzyce i nie tylko...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
24 cze 2008, 09:49

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez Jola27 27 cze 2008, 13:37
duran84 masz całkowita racje tylko jak to zrobic skoro własnie najbliszsi ludzie najbardziej mnie skrzywdzili
dziekuje bardzo za wsparcie duran bo ja dzieki forum zaczełam troche wyzucac z siebie ten bol tak normalnie to ja wzyciu nigdy nikomu osobie nic nie mowiłam to dzieki wam zaczełam sie otwierac
DZIEKUJE
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:32

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez whisper 27 cze 2008, 14:10
Jola27 napisał(a):whisper serduszko dziekuje ci bardzo ale ja chyba sie rozklejam przed wyjazdem bo ja naprawde bardzo sie boje ludzi i tłoku

Za prawde się nie dziękuje ;)

Wiecie co? Chciałabym być kimś innym, tak sobie myślę od paru dni, szkoda tylko, że to nierealne jest. Ja jeszcze nawet nie wstałam, ciągle w piżamie, nieumyta siedzę i tylko łóżko - komp, komp - łóżko... Dobrze, że rodzice w pacy, bo tak to by mnie wywalili z łóżka już dawno :/
You never wanted
To share
Your concept of your creation
With any other gods or worshippers
Your book isn't burned
It was never written
Avatar użytkownika
Offline
Posty
443
Dołączył(a)
26 mar 2008, 11:32

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez Duran84 27 cze 2008, 15:40
I dobrze by zrobili Whisper :P Potrzebujesz wyjść do ludzi. Wyjdź z domu (klucze zostaw pod wycieraczka jakby rodzice wrocili :P) i idz na spacer. Bo tak to tylko się zamartwiasz i dołujesz. Wiem co mówię... Więc idź na spacer, do ludzi, zrób jakis wypad z przyjaciolmi (nie wierze, ze nie posiadasz takowych :P) za miasto czy cos. Fajnie bedzie. Zobaczysz. Pozdrawiam
http://rockmaniak84.blogspot.com/ Pierwszy mój blog od dawna. O muzyce i nie tylko...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
24 cze 2008, 09:49

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez whisper 27 cze 2008, 15:56
Duran84, wiem, że racje masz, ale mnie zupełnie do ludzi nie ciągnie, a wręcz przeciwnie :? Przyjaciół hmm... raczej znajomych i przyjaciółkę, którą ostatnio też po macoszemu traktuję... Ale już wstałam i byłam nawet na spacerze z psem :P
You never wanted
To share
Your concept of your creation
With any other gods or worshippers
Your book isn't burned
It was never written
Avatar użytkownika
Offline
Posty
443
Dołączył(a)
26 mar 2008, 11:32

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez cadarxx 28 cze 2008, 03:26
jaaa napisał(a):14 000? oszaleli a skad ludzie maja miec tyle kasy jak wkoncu sa chorzy i zagubieni :evil:


To Polska właśnie... U nas taka kwota to ok. 10 wypłat przeciętnego Polaka, podczas gdy dla powiedzmy powiedzmy Anglika, to niecałe 2 wypłaty.
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
23 maja 2008, 01:36

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 28 cze 2008, 10:01
Czy ja mowilam wam juz ze chce umrzec ?
nie, no to mowie... CHCE ZDECHNAĆ!!!!! :cry:

fuck! :evil:
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez Jola27 28 cze 2008, 12:49
niechcesz tylko tak ci sie wydaje i natychmiast wtej chwili marsz do lekarza :!: :!: :!: nie wolno ci tego lekcewarzyc bo to jest bardzo nie pokojace i musisz porozmawiac z lekarzem
jutro czekam na pozytywna odpowiec pozdrawiam goraco
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 12 gości

Przeskocz do