"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez Ampułek 20 maja 2008, 22:46
U mnie 7 - pewnie można tylko ... Sił coraz mniej a obrzydzenie do świata coraz większe.
Jeśli przyjaciele Cię opuścili - nigdy nimi nie byli
Avatar użytkownika
Offline
Posty
85
Dołączył(a)
06 sty 2007, 05:12
Lokalizacja
Kraków

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 20 maja 2008, 23:12
Wlasnie skad brac ta siłe , moja konczy sie juz na stracie , wstaje rano i juz jestem u kresu wytrzymałosci , a gdzie tam dalszy ciag dnia i jakies zajecia , szok totalny , nie mam tej siły na nic , wzrasta u mnie agresja i to taka ze sama nie wiem co z nia robic
dzisiaj sprobowalam czegos i wiem ze tylko to mi pomaga , ale cholera to nie jest wyjscie ;/
Agresja az kipi we mnie bosheeeeeeeeeee wariuje juz całkiem !!!!!!!!
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 21 maja 2008, 00:46
Ja mam z tą siłątak samo jak Ty ALEKS*OLO,no i u mnie też wielka agresja....
Czy my wszyscy nie możemy życ tak jak inni,zdrowi????????????
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez szatz 21 maja 2008, 09:06
Miłego dnia Kochani :D
jeszcze będzie normalnie...
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
30 sty 2008, 09:40
Lokalizacja
Niemcy

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez Zagubiona=> 21 maja 2008, 10:47
i po wszystkim :mrgreen: Koniec matuuuuuuuur!!!!!!!!!!!!!!! Ale jakoś nie czuję się wolna :shock:
Zagubiona=>
Offline

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez whisper 21 maja 2008, 10:49
Zagubiona=> napisał(a):i po wszystkim :mrgreen: Koniec matuuuuuuuur!!!!!!!!!!!!!!! Ale jakoś nie czuję się wolna :shock:

Nic dodać, nic ująć :roll:
You never wanted
To share
Your concept of your creation
With any other gods or worshippers
Your book isn't burned
It was never written
Avatar użytkownika
Offline
Posty
443
Dołączył(a)
26 mar 2008, 11:32

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez julie 21 maja 2008, 12:51
bo to tylko niestety złudna wolność na kilka chwil
życie i tak pochłania, ważne, by pochłoniło to co kochacie:)
Can as well die if cannot fly
Avatar użytkownika
Offline
Posty
348
Dołączył(a)
25 sty 2008, 22:37

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez Pina130 21 maja 2008, 14:19
U mnie tez czarno.. Krecka mozna dostac.. Z moim chlopakiem (nie wspomne o rodzicach) wogole nie moge sie dogadac. Boje sie okazac odrobine uczucia bo wydaje mi sie, ze zostane z nich obdarta do naga, nie dostajac nic w zamian. Od poniedzialku same zaliczenia a ja nawet nie zajrzalam do materialow. Nic mi sie nie chce, moj pokoj wyglada jakby przeszla traba powietrzna. Ale skonczylam wkoncu moje szkice, jedyne co nadal "lubie" robic to rysowanie i pisanie wierszy.. choc z tym ostatnim to juz nie za czesto.. I jeszcze w niedziele rodzinna uroczystosc: czyli siedziec przy stole, usmiechac sie na zawolanie a najlepiej caly czas, trzymac mojego chlopaka za reke, zapewniajac o swoim szczesciu i powtarzajac: tak, slub bedzie ale jeszcze troche. Dziecko? Oczywiscie, ze bedzie" Czasem czuje sie jak taka ksiazka, ktorej autorami sa ludzie, a kazdy chce zapisac choc jedna kartke, tym samym ulozyc mi zycie po swojemu a nie tak jak ja bym chciala.. A mowia, ze bol z czasem przemija a przeciez czlowiek nie moze zyc wiecznie.. Ale jedna czastka mej zagmatwanej duszy wierze, ze czarne dni niczym czarne skrzydla kruka odleca.. i nastanie cisza a moze i (tak niesmialo napisze) ..radosc..?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
16 maja 2008, 23:02

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez szatz 22 maja 2008, 10:01
Pina130, tak to już jest,że gubimy siebie spełniając wymagania innych.Najpierw rodzice,potem partner,otoczenie,rodzina,ciągle czujemy się niedoskonali,bo nie spełniamy ich wymagań.NIE DA SIĘ ZADOWOLIĆ WSZYSTKICH!
Gdzie miejsce na nasze pragnienia i marzenia?To nasze życie i my powinniśmy o nim stanowić.Tylko my za to zapłacimy,gdy będziemy nieszczęśliwi,gdy któregoś dnia stwierdzimy,że to nie nasze życie,nie nasza bajka.Nie dajmy się zwariować i walczmy o swoje!
jeszcze będzie normalnie...
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
30 sty 2008, 09:40
Lokalizacja
Niemcy

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez szatz 22 maja 2008, 10:05
Zagubiona=>, whisper, gratulacje i życzenia sił na dalszej drodze :!: :mrgreen:
jeszcze będzie normalnie...
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
30 sty 2008, 09:40
Lokalizacja
Niemcy

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

przez Zagubiona=> 22 maja 2008, 10:27
dzięki szatz za wsparcie,bez Twoich ciepłych słów byłoby nam trudniej :P
Zagubiona=>
Offline

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez Pina130 22 maja 2008, 11:40
Dokladnie, szatz, dokladnie..
Ja nie zamierzam sie poddawac i walczyc. A moi bliscy? Oni maja swoje zycie, a ja mam swoje, bo to MY jestesmy "panami" wlasnego losu", choc to chyba tez troche przeraza..

Zgadzam sie z Zagubiona=> szatz, jednym slowem: jestes wielki :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
16 maja 2008, 23:02

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez whisper 22 maja 2008, 11:59
szatz dzięki :), wsparcie i siły się przydadzą szczególnie teraz...
You never wanted
To share
Your concept of your creation
With any other gods or worshippers
Your book isn't burned
It was never written
Avatar użytkownika
Offline
Posty
443
Dołączył(a)
26 mar 2008, 11:32

Re: "JĘCZARNIA" - czyli muszę się komuś wyżalić!!!!!

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 22 maja 2008, 16:38
A ja mam tego wszystkiego serdecznie dosyć!Co chwile wyskakują jakieś problemy u mnie....
Nie dośc że jestem sam i ze sobą sobie nie radze i jestem niestety taki jaki jestem to jeszcze mam problemy ze zdrowiem fizycznym....nie mam siły już na to wszystko!!
I jeszcze ta głupia sesja.....
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do