"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Morphine90 20 wrz 2015, 21:52
zalezna napisał(a):
Morphine90 napisał(a):Mój ojciec tak mnie traktował a i tak wolałam to niż miałoby go nie być.

wolisz byc masochistka twoja sprawa

Widzę po Twoich postach, że jest Ci źle i masz trudną sytuację, ale trochę delikatności wobec innych forumowiczów byłoby miłe.

chyba sobie kpisz w tym momencie


zalezna, zaczynasz mocno przesadzać, nie spodziewałabym się po Tobie takiej napastliwości i ignorancji. Jak musisz komuś zrobić przykrość, to spróbuj na kimś zdrowym.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
794
Dołączył(a)
25 sie 2015, 15:59
Lokalizacja
Poznań miasto doznań

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez zalezna 20 wrz 2015, 21:58
jesli wyrazanie wlasnego zdania nazywasz napastliwoscia i ignorancja to juz twoja sprawa. ja za to mam wrazenie, ze probujesz tutaj tzw.przeniesienia i sorry , ale odpowiadam tylko za to co pisze, a nie za to jak ty to odczytasz. a granie "nadwrazliwca" coz. sorry ale ja juz jestem odporna na tego typu zagrywki. jak sama zauwazylas za dlugo juz znam ludzi i przez tyle lat nauczylam sie wychwytywac manipulacje, nawet nieswiadoma. wiec nie wywolasz we mnie irracjonalnego poczucia winy ani nie uczynisz ze mnie tutaj forumowego "potwora" ktory wyzywa sie na innych. choc to byla niezla proba z twojej strony tylko nie wiem w jakim celu ale to juz nie moj problem.
zalezna
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Morphine90 20 wrz 2015, 22:21
zalezna, dlaczego uważasz, że cokolwiek się dzieje odnosi się do Ciebie?... Wyobraź sobie, że nikt nie poświęca nikomu na forum tak wiele czasu i uwagi, żeby z nim/nią pogrywać czy cokolwiek tam uważasz. Ludzie mają swoje życia. Starałam się zawsze na forum Ci pomagać, zawsze się staram każdemu. Musi Ci się trudno żyć z tak negatywnym nastawieniem do ludzi i tak mocnym odnoszeniem wszystkiego do siebie. Nie chcesz życzliwości i dobrych stosunków z innymi - nikt Ci tego na siłę nie będzie narzucał. Nie wiem tylko w takim razie po co tu jesteś...
Nie wiem czemu po "tylu latach znania ludzi" nie przyszło Ci do głowy, że komuś chodzi o to, że JEJ zrobiło się przykro od tego co piszesz. Tak, nie wszystko jest związane z Tobą i kręci się koło Ciebie i nie tylko Ty na tej planecie cierpisz.
Najlepiej powiedz, że wolisz martwych rodziców maluchom w domu dziecka i poobserwuj reakcję, może wtedy lepiej zrozumiesz, co to jest nietakt.
Fear is the hand
that pulls your strings
Avatar użytkownika
Offline
Posty
794
Dołączył(a)
25 sie 2015, 15:59
Lokalizacja
Poznań miasto doznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez TruchłoBoga 20 wrz 2015, 22:25
zalezna napisał(a):jesli wyrazanie wlasnego zdania nazywasz napastliwoscia i ignorancja to juz twoja sprawa. ja za to mam wrazenie, ze probujesz tutaj tzw.przeniesienia i sorry , ale odpowiadam tylko za to co pisze, a nie za to jak ty to odczytasz. a granie "nadwrazliwca" coz. sorry ale ja juz jestem odporna na tego typu zagrywki. jak sama zauwazylas za dlugo juz znam ludzi i przez tyle lat nauczylam sie wychwytywac manipulacje, nawet nieswiadoma. wiec nie wywolasz we mnie irracjonalnego poczucia winy ani nie uczynisz ze mnie tutaj forumowego "potwora" ktory wyzywa sie na innych. choc to byla niezla proba z twojej strony tylko nie wiem w jakim celu ale to juz nie moj problem.


Przemawia przez ciebie zwyczajna depresja i gorycz.
TruchłoBoga
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez zalezna 20 wrz 2015, 22:26
Morphine90,
ah jak ty dobrze mnie znasz. po prostu wiesz lepiej ode mnie jakie mam stosunki z ludźmi, co o nich myślę i , że chcę, żeby moja matka i ojciec zmarli, a najlepiej, żeby zmarli najbliżsi wszystkich innych. a tekst o tym jakim to jestem narcyzem i złym człekiem był najlepszy. ale spoko wiem, że napisałaś to dla mojego dobra, a nie , żeby mnie obrazić czy zdyskredytować bo jak sama napisałaś jesteś aniołkiem, który każdemu pomaga i o każdym dobrze się wyraża :lol: (czyż nie tak wygląda manipulacja na zasadzie " kontrastu" ;) )a serio? szkoda nawet odpisywać na tego typu prowokacje. bye.
zalezna
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez arminn 20 wrz 2015, 22:36
Trauma utraty rodzica to nie jest coś czego życzyłabym komukolwiek.

Ja także :cry:
Samotność jest wtedy, kiedy nie ma mnie we mnie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
518
Dołączył(a)
19 kwi 2015, 18:03

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez alone05 20 wrz 2015, 23:15
Dzisiaj jestem smutna, przygnębiona, łzawią mi oczy z jakiegoś powodu i mam katar, nie mogę się masturbować, bo mam miesiączkę, dni w których mam miesiączkę są najgorsze, w dodatku piwo się skończyło, już nawet nie ma co pić. Smutek :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1012
Dołączył(a)
03 sty 2014, 20:36

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez tristezza 21 wrz 2015, 20:42
Steviear, myślę że źle. Tak, masz rację, tylko ja nie potrafię im powiedzieć...
tristezza
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 21 wrz 2015, 21:34
It Sucks To Be Me
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1648
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez koszykova 21 wrz 2015, 21:37
( Dean )^2, trzymaj sie ciepło...
Umiłowanie mądrości.
_____
INTJ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1122
Dołączył(a)
22 mar 2013, 19:23
Lokalizacja
śląsk

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez my_name 22 wrz 2015, 01:38
Zasypianie jest moim ulubionym stanem, a dzisiaj boję się spać. Co za beznadzieja:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
700
Dołączył(a)
26 sie 2014, 13:53

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Celice 22 wrz 2015, 01:56
Czasem mam wrażenie, że jestem gdzieś zawsze za późno, w niewłaściwym czasie lub zbyt bierny by cokolwiek zrobić i korzystać z szans oraz możliwości.
Celice
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez tristezza 23 wrz 2015, 16:41
Znów mnie łapie dół.
tristezza
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez zalezna 24 wrz 2015, 12:11
jestem strasznie wyczerpana fizycznie brakiem snu. dzis zasnelam o 4 nad ranem a jak juz mi sie to udalo snily mi sie koszmary i sie co chwila wybudzalam z przerazeniem znow zasypialam i znow wybudzalam. na dodatek bol fizyczny z powodu pewnej choroby ktory ciagnie sie od 2 tyg 24/h sprawia ze ledwo trzymam sie na nogach.
zalezna
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do