"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Avatar użytkownika
przez Mooni 07 lis 2007, 15:48
Jaśkowa napisał(a):alkohol i leki to nie zbyt mądre połączenie


mogę to potwierdzić z autopsji :twisted:
poza tym na drugi dzień, jak przeholuję, mam nasilone lęki :shock:
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Avatar użytkownika
przez Sorrow 07 lis 2007, 15:50
Tak widzę, że znajomi i rodzina robią studia, zaczynają dobrze zarabiać...
Nie lubię ich za to, że są zdrowi i mogą z tego korzystać...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

Avatar użytkownika
przez Mooni 07 lis 2007, 16:41
Sorrow, przeciez ty masz talent!
wykorzystaj go, tylko nie ogladaj się na innych - oni są może zwyczajni i być może nudni ;)
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Pstryk 07 lis 2007, 18:15
Tornado, zaufać sobie Kochanie i pójść za głosem serca. Nikt poza Twoim serduszkiem nie wie lepiej, co dla Ciebie najlepsze ;)

ericaba, nie potrzebujesz alkoholu aby być sobą. Wsłuchaj się w siebie a nie w używki.

Sorrow, to się nazywa zazdrość i jest bardzo niszczące. Masz za to wiele zalet, których oni nie posiadają i powinieneś się na nich skupić i je rozwijać. Oni na pewno zazdroszczą Ci ot choćby talentu plastycznego ;)
Pstryk
Offline

Avatar użytkownika
przez Sorrow 07 lis 2007, 18:55
Mooni napisał(a):Sorrow, przeciez ty masz talent!
wykorzystaj go, tylko nie ogladaj się na innych - oni są może zwyczajni i być może nudni ;)

A jak to się robi?

bethi napisał(a):Sorrow, to się nazywa zazdrość i jest bardzo niszczące. Masz za to wiele zalet, których oni nie posiadają i powinieneś się na nich skupić i je rozwijać. Oni na pewno zazdroszczą Ci ot choćby talentu plastycznego ;)

jak? Nic mi nie wychodzi :( .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

przez smutna48 07 lis 2007, 20:08
Opadam z sil. Bosz zyc mi się nie cche czuje się jak w potrzasku nie cche mi sie zyć szkoda ze nie mam leków na sen chyba bym połknela całe opakowanie tak bardzo wszystko się we mnie buntuje w środku :cry: nie mam siły wiem, ze początki sa ciezkie ale ja nie radze sobie kompeltnie chce zasnac umrzeć nie obudzic sie wiecej bo sily nie mam sama nie wiem co się ze mną dzieje :cry:
chciala bym uciec a jedyna ucieczkę jaką widze jest skonczyć ze soba ...marze o św. spokoju... ludzie mnie wk.. przytłaczają mam dosyć tego ze ciągle ktoś czegoś żąda ode mnie czegos cche czegos się czepia zygac mi sie cche :cry:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

przez .Tomek 07 lis 2007, 20:16
oj Sorrow. Zabierz się za siebie to będzie lepiej ;)
Nom i ja se pojęczę teraaaz. Ku*wa jego mać no, mam kupę do roboty a w ogóle nie chce mi się za to zabrać, mój nastrój jest do dupy a spotkanie w sprawie pracy było jakieś takie nijakie, pewnie jej nie dostaę, jestem nawet pewien. Grrr.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

przez Pstryk 07 lis 2007, 20:40
Sorrow, pozwalając sobie na bycie sobą ;)

smutna48 :shock: sporo tego na raz :shock: Weź zwolnij Kochanie bo to zmierza w złym kierunku. Pozytywy - Kochanie szukaj na siłę pozytywów :!:

.Tomek, skoro jesteś pewien, to po co tam poszedłeś? Wiesz, że bywa tak, że jak czegoś bardzo chcemy to to dostajemy ;) Chłopie, komu chcesz wmówić, że się nie nadajesz? Bo Nam to Ci się nie uda :mrgreen:

Józek, nie mam na co narzekać :shock: Dziwnie się z tym czuję :lol:
Pstryk
Offline

przez smutna48 07 lis 2007, 21:17
bethi jak narazie opornie idzie... bole kłopoty ze zdrowiem spowodowane nerwami albo grypą jakąś. Dobija mnie wszystko wbija w ziemie odechciewa mi sie zyć....chodze jak śnięta nie wyspana obolała cały dół brzucha mnie nawala od 2 dni cierpię męki mam serdecznie dość jeszcze ta poje... kierowniczka eghhhhh ogolnie rygor straszny tam jest i nie służy mi
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

przez .Tomek 07 lis 2007, 23:06
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zaraz dostanę pier*ol*a....grrrrrrrr.....łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......BUUUU..świruję.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez Sorrow 08 lis 2007, 09:27
bethi napisał(a):Sorrow, pozwalając sobie na bycie sobą ;)

To znaczy?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

Avatar użytkownika
przez Tornado 08 lis 2007, 09:38
tekla - nie chcemy swoich uczuć, odczuć, boimy się ich, nie chcemy nic czuć - nawet dotyku...
Ale wiesz, zdołałam się przekonać, że i to wszystko potrafi być piękne, potrafi cieszyć i przynosić nawet ulgę przy dużych kłopotach - trzeba się tylko przestawić...
Nie daj się proszę złym złudzeniom - są fałszywe i nie warto im ufać - naprawdę!
<tulę>
"Wolno dojrzewa człowiek. Wiele mu trzeba męstwa aby się nie dać wiatrowi i rosnąć w górę i w głąb, by triumfalną zielenią zaszumieć w końcu jak dąb zwycięstwa..."
[Konstanty Ildefons Gałczyński]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
394
Dołączył(a)
26 sie 2007, 21:44
Lokalizacja
Poznań

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 lis 2007, 14:18
tekla napisał(a):Chcę to zrobić,,, Niechcę już czuć... Boję się ale czuję że muszę... Jestem blizka... Ratunku!!


Tekla co jest z toba , co sie dzieje , babeczko odezwij sie do mnie bo dawno nie poisalas , czekam
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez Mooni 08 lis 2007, 14:49
Sorrow napisał(a):A jak to się robi?


nie podam ci przepisu. Ale podpowiem, że najpierw trzeba mieć chęć, żeby cokolwiek zmienić.


[ Dodano: Dzisiaj o godz. 2:52 pm ]
.Tomek napisał(a):.....łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......BUUUU..świruję.


ja już ześwirowałam. Odleciałam w kosmos.
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Przeskocz do