"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Candy14 10 lut 2014, 23:19
dream*, oć Obrazek
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez aptasia 10 lut 2014, 23:28
Candyyy <ścisk>
"balansuję wciąż pomiędzy pragnieniami zupełnej samotności, by czytać i pracować, a tak wielką potrzebą ludzkich gestów i słów."
Sylvia Plath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1036
Dołączył(a)
05 gru 2013, 17:51
Lokalizacja
Warszawa

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez idle 10 lut 2014, 23:28
Dwa miesiące. Pięciu potencjalnych facetów znalazło sobie dziewczyny. Ja już powoli zaczynam się śmiać, no bo przypadek? Nie sądzę. :pirate:
watch me disintegrate
Avatar użytkownika
Offline
Posty
675
Dołączył(a)
20 maja 2012, 08:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 10 lut 2014, 23:31
wysokie libido - umrzyj !!! :x
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 10 lut 2014, 23:33
koszykova, jestem samotna i ze względu na brak partnera, ale też dlatego, że nie mam wokół siebie żadnej bliskiej osoby, kogoś z kim mogłabym spędzać wolny czas czy zwyczajnie porozmawiać. :( Siedzę sama w czterech ścianach. Rozmawiam jedynie z rodzicami.

kupmitrumne, gorzej, jak ma się wysokie, a nie ma jak rozładować. :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4515
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 10 lut 2014, 23:34
ja mam gdzie rozładować , ale sie nie zmniejsza :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Arhol 10 lut 2014, 23:36
kupmitrumne napisał(a):ja mam gdzie rozładować , ale sie nie zmniejsza :roll:

Try harder D: ? :mrgreen:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32438
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 10 lut 2014, 23:37
kupmitrumne, chętnie się zamienię. :mrgreen: :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4515
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez idle 10 lut 2014, 23:37
Zamęczyć delikwenta na śmierć/do zakwasów. ;)
watch me disintegrate
Avatar użytkownika
Offline
Posty
675
Dołączył(a)
20 maja 2012, 08:11

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez mark123 10 lut 2014, 23:38
Aurora92 napisał(a):koszykova, jestem samotna i ze względu na brak partnera, ale też dlatego, że nie mam wokół siebie żadnej bliskiej osoby, kogoś z kim mogłabym spędzać wolny czas czy zwyczajnie porozmawiać. :( Siedzę sama w czterech ścianach. Rozmawiam jedynie z rodzicami.

Też rozmawiam tylko z rodzicami, ale głównie z matką.

Aurora92 napisał(a):kupmitrumne, gorzej, jak ma się wysokie, a nie ma jak rozładować. :?

Moje też jest wysokie, ale jestem aseksualny, do rozładowywania wystarczy mi masturbacja.
Pociąg do bycia ofiarą toksycznego mężczyzny leży w naturze każdej kobiety, tyle że u niektórych kobiet ta natura jest mocno aktywna, a niektórych słabiej i te się jej przeciwstawiają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10121
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 10 lut 2014, 23:39
idle, facet to też człowiek , nie będę taka wredna :)
to chyba znak , że trzeba znaleźć faceta na stałe :?

-- 10 lut 2014, 22:40 --

mark123, ile można sobie dobrze robić ?! lepiej jak ktoś Ci robi :mrgreen: a Ty tylko leżysz i pojękujesz od czasu do czasu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 10 lut 2014, 23:41
kupmitrumne napisał(a):mark123, ile można sobie dobrze robić ?! lepiej jak ktoś Ci robi :mrgreen: a Ty tylko leżysz i pojękujesz od czasu do czasu

Wreszcie ktoś wypowiedział moje myśli. XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4515
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Steviear 10 lut 2014, 23:42
Czemu gdy widzę faceta podobnego do niego - pod względem zachowania i dziewczynę- to widzę siebie i jego w tym momencie i to, jak dużo straciłam? :lol:
Przecież patrząc racjonalnie.. to wcale nie był taki fajny.
Czemu jest mi trudno wtedy patrzeć? Chore no.

Czemu on mi się śni? Kto mu pozwolił wkraczać w mój umysł, wtedy kiedy myślałam ze już o nim zapomniałam?
Dlaczego nie mogę rozmawiać ze swoją znajomą, która jest też jego znajomą?
Wystarczy wspomnienie o M. a już jestem w podłym nastroju rozpaczy.


Przecież nawet go nie kochałam :roll:
Minęło pół roku a ja jeszcze nie zapomniałam o nim.
Steviear
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez idle 10 lut 2014, 23:42
kupmitrumne, oj tam oj tam ;) Jak za mało to narzekają, jak za dużo też. :P
watch me disintegrate
Avatar użytkownika
Offline
Posty
675
Dołączył(a)
20 maja 2012, 08:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do