"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Kokojoko 11 sty 2014, 23:54
Candy14 napisał(a):Bo jak dziewczyna na seks kamerkach mowi ze wchodzi tu porysowac to sorry :lol:

Moze ma taki fetysz?
A rysuje rozebrana czy odziana?
Kokojoko
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Candy14 11 sty 2014, 23:57
Niekoniecznie, fajnie, że Ciebie to śmieszy.

Peter88, bo dosc smieszny wydaje sie powod jej pobytu tam... nie smiejemy sie z Ciebie czy z niej. Ma misje zbawiania "zboczencow" i rozmowa wybawienia?
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Peter88 11 sty 2014, 23:57
Ubrana, właśnie ten portal jest specyficzny bo oprócz cycków masz odrobinę sztuki. Nie Candy, po prostu rysuje i gada z ludźmi, którzy się tym intereusją albo zamówili u niej jakieś rysunki.A wiecie co jest najlepsze, że na początku, fizycznie ona w ogóle mi nie odpowiadała, po prostu ma jakiś skurwiały urok, który zrobił mi z mózgu gówno. Czasem się pokazuje ale tak to widać tylko jej ręce i kartkę, ma też jakieś fotki.
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
413
Dołączył(a)
11 sty 2014, 13:28

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Reiben 12 sty 2014, 00:01
Peter88 napisał(a):Ubrana, właśnie ten portal jest specyficzny bo oprócz cycków masz odrobinę sztuki.

Może by tam..malować pędzlem, dla relaksu...
Reiben
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Kokojoko 12 sty 2014, 00:10
Cycki + odrobina sztuki... :great: Genialny portal :105:
Kokojoko
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Candy14 12 sty 2014, 00:10
po prostu rysuje i gada z ludźmi, którzy się tym intereusją albo zamówili u niej jakieś rysunki

toz w necie mnostwo portali gdzie mozna sie reklamowac czy wymieniac doswiadczeniami w rysowaniu. No ale kazdy wybiera to co chce..moze jara ja akurat ten
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Peter88 12 sty 2014, 00:16
Candy14 napisał(a):
po prostu rysuje i gada z ludźmi, którzy się tym intereusją albo zamówili u niej jakieś rysunki

toz w necie mnostwo portali gdzie mozna sie reklamowac czy wymieniac doswiadczeniami w rysowaniu. No ale kazdy wybiera to co chce..moze jara ja akurat ten

Nie ale na portalu typowo taki tematycznym nie miała by takiej publiki i osób, które by chciały jej rysunki.
A teraz z innej beczki: powiedzcie mi dziewczyny, jak to jest, że laska ma 7 zdjęć i na każdym wychodzi inaczej ale dosłownie inaczej, jak by inne rysy twarzy, inny kształt, o czym to świadczy?, nawet przed kamerką jak zrobiłem screena to wyszła różnie no może nie tak jak na fotach, ale różnica była, to można tak manipulować make-upem? A jedna fotka to mnie tak ujęła... :?
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
413
Dołączył(a)
11 sty 2014, 13:28

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Candy14 12 sty 2014, 00:23
to można tak manipulować make-upem?

no pewnie..zreszta na fotach wychodzi sie bardzo roznie
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Peter88 12 sty 2014, 00:27
Candy14 masz 14 lat?
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
413
Dołączył(a)
11 sty 2014, 13:28

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Steviear 12 sty 2014, 00:34
Peter88 napisał(a):
Candy14 napisał(a):
ta dziewczyna akurat nie wchodzi tam aby się rozbierać, zajmuje się czym innym, i rozmawia z ludźmi.

czyli czym?

rysowaniem.


Ale super :D I nie trzeba płacić za modela.
Model siedzi w bezruchu i się nie kręci :P

Nie ale na portalu typowo taki tematycznym nie miała by takiej publiki i osób, które by chciały jej rysunki.

Czyli po prostu zarobek...
Pokazuje cycki i facet ,by patrzeć dłużej jest bardziej skory by umowić się na godzinne rysowanie :P
A co ona rysuje poza aktami? :P
Nie wiem czy dobrze rozumiem. A może portrety?
Steviear
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Candy14 12 sty 2014, 00:36
Peter88, nie..urodzilam sie 14 dnia miesaca
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Peter88 12 sty 2014, 00:37
Nie pokazuje cycków !, tak, zazwyczaj portrety rysuje ale nie tylko, aktów raczej nie. Tak ten portal pomaga jej w promocji.
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
413
Dołączył(a)
11 sty 2014, 13:28

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Steviear 12 sty 2014, 00:40
Peter88, 'Okok :D Czyli nie jest tak podstępna
A nie chcesz jej zapromować tutaj?:P
Steviear
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Peter88 12 sty 2014, 00:41
Steviear napisał(a):Peter88, 'Okok :D Czyli nie jest tak podstępna
A nie chcesz jej zapromować tutaj?:P

nie

-- 11 sty 2014, 23:44 --

Czy jak facet cierpi z powodu uczucia to jest żałosne a jak kobieta to już tragedia?, nie do końca to rozumiem.
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
413
Dołączył(a)
11 sty 2014, 13:28

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości

Przeskocz do