"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez umuntu 13 gru 2013, 14:58
ewelka91 napisał(a):od 18 r.ż miałam stałą wadę, aż do teraz (mam 22 lata, w sumie zaraz 23) i znów mi zaczęła lecieć, chce mi się płakać, może mit z komputerami, ale jak siedzę na uczelni i "muszę" się gapić w ekrany to mnie potem oczy bolą, strasznie mi jest źle, obraz mi się rozmazuje.


od stresu też mi leci wzrok, a ja mam dużo stresu w domu i stany depresyjne, czasem nerwicę to już nie mam sił

nie chce mieć dzeci bo słyszałam, że podczas porodu idzie ciśnienie w gałki i się powiększa wzrok

okulistka mi mówiła "może się tak zdarzyć, ale nie musi"

rzeczywiście mnie pocieszyła. pójdę np. w ciąży z wadą -10, a wyjdę z - 15:/ to dziękuje bardzo

-- 13 gru 2013, 13:31 --

nie lubie okularów robotnica.
wręcz nienawidze, jak odkryłam soczewki to myślałam, że stał się cud


w temacie posiadania dzieci wystarczy Ci zaświadczenie od okulisty, że masz wskazanie do cięcia cesarskiego i wada Ci się nie pogorszy, kolejna rzecz którą możesz wykreślić z listy spraw załamujących
"Everything happens for a reason." I'd like to believe that.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
83
Dołączył(a)
16 paź 2013, 11:22
Lokalizacja
Warszawa

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez ewelka91 13 gru 2013, 15:00
robotnica, weź sobie moje 5 kg, w sumie 4kg, bede szczesliwa i ja i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
297
Dołączył(a)
27 lis 2011, 17:12
Lokalizacja
Lublin

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez monapayne 13 gru 2013, 15:02
Super by bylo, serio,,,

A co sądzicie o odżywkach na przytycie? Ciekawe czy to zdrowe by było dla takich zharanych jelit jak moje. W każdym razie - stosował ktoś coś? Pozdro.

-- 13 gru 2013, 15:26 --

Ja nie mogę... Kuchenkę w domu popsułam. Zmulona jestem.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Indifference1 13 gru 2013, 15:29
ewelka91 napisał(a):nie lubie okularów robotnica.
wręcz nienawidze, jak odkryłam soczewki to myślałam, że stał się cud


A ja kocham swoje okulary :) Nawet jeśli ktoś uważa, że wyglądam w nich źle to wali mnie to bo ja je uwielbiam. Często się zapominam i kładę się w nich spać albo wchodzę pod prysznic :D
Zabawne było jak je odebrałam i założyłam pierwszy raz. Wcześniej nosiłam o dużo za słabe więc widziałam źle. A potem założyłam nowe i dostałam szoku, nie potrafiłam się nawet odezwać do babki która pytała czy okulary są ok. Widziałam po prostu wszystko, to było takie niesamowite. Jak wyszłam z budynku to się przyglądałam liściom na drzewach, trawie :P Nigdy wcześniej ich nie widziałam tak dobrze.
Ostatnio na lekcji się wystraszyłam bo przyłapałam się na mrużeniu oczu jak przepisywałam z tablicy małe literki. No ale w końcu stwierdziłam że nie muszę tego robić bo widzę, ale może to sobie wmówiłam :(
Avatar użytkownika
Offline
II Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
1685
Dołączył(a)
09 lis 2013, 14:00
Lokalizacja
Śląsk

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez ewelka91 13 gru 2013, 15:29
piątek 13-go

nie znam się na przytyciu, za to shcudnac nie moge
schudlam 10 kg, a teraz zostało mi 4-5kg i nie moge, nei da sie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
297
Dołączył(a)
27 lis 2011, 17:12
Lokalizacja
Lublin

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Midori 13 gru 2013, 23:03
Zdałam sobie dzisiaj sprawę, że nie jestem zdolna do żadnych głębszych uczuć.
Midori
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez anna.anakaia 13 gru 2013, 23:13
Nie chce mi się iść do pracy :why: Niech ktoś idzie za mnie :(
anna.anakaia
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez koszykova 13 gru 2013, 23:23
anna.anakaia, ja pojde, tylko licz sie z tym, ze moge zwrocic na siebie uwage szefostwa :pirate:

A teraz moja kwestia: nienawidze wszystkiego dookola, chcialabym uciec, wsiasc w auto, pojechac w cholere... ale problemy nie znikną. Do dupy z tym wszystkim...
Umiłowanie mądrości.
_____
INTJ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1108
Dołączył(a)
22 mar 2013, 19:23
Lokalizacja
śląsk

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez comatom 13 gru 2013, 23:37
koszykova, tak czasem mamy
comatom
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez koszykova 13 gru 2013, 23:42
comatom, wiem, moze kiedys sie na to zdecyduje, jak juz w ogole nie bede dawac rady.
Umiłowanie mądrości.
_____
INTJ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1108
Dołączył(a)
22 mar 2013, 19:23
Lokalizacja
śląsk

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Ziomal4321a 13 gru 2013, 23:53
koszykova, też tak mam, w obecnej chwili. Ogólnie dla mnie taką "ucieczką" jest noc, wszyscy śpią, jest spokój, nikt mi nie truje dupy.
"Przeszłość to ziejąca otchłań, próbujesz od niej uciec, ale im dłużej uciekasz, tym głębsza, straszniejsza rośnie za tobą. Jej krawędzie ocierają twoje pięty. Ale musisz odwrócić się i stawić jej czoła"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
164
Dołączył(a)
23 paź 2013, 18:12
Lokalizacja
Poznań

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez comatom 13 gru 2013, 23:53
koszykova, Ja ostatnio tez miałem jazdy... Czasem tez mam już dość zreszta jak wielu z tego forum ale mam jeszcze nadzieje ze będzie lepiej :D
comatom
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez koszykova 13 gru 2013, 23:59
comatom, czasem są takie dni, że ta nadzieja jest. Potem wkrada się racjonalizm, patrzy się trzeźwo na sprawe i widzi sie że z tego nie bedzie nic :P najgorsze są te wahania, mogloby byc caly czas do bani, a nie: jednego dnia niesmialo stwierdza sie 'moze jednak dam rade', a nastepnego ...

Ziomal4321a, ja tylko siedze nocami - spokoj, cisza, malo ludzi na ulicach. Te 'ucieczki' poki co ogarniczam do tesco, takie spacerki uspokajają. Polowe dnia przesypiam, a przynajmniej staram się, by jak najdluzej cieszyc sie nocą.
Umiłowanie mądrości.
_____
INTJ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1108
Dołączył(a)
22 mar 2013, 19:23
Lokalizacja
śląsk

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez pająk 14 gru 2013, 04:52
zeby Was diabli wzieli...
pająk
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do