"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 17 lis 2013, 14:29
Mnie nawet kilka tygodni. Raz spóźnił się jakieś 2-3 miesiące.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4519
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Indifference1 17 lis 2013, 14:36
To faktycznie kiepsko, u mnie rekord 2 miesiące bez miesiączki a i tak to było dawno temu.
Avatar użytkownika
Offline
II Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
1685
Dołączył(a)
09 lis 2013, 14:00
Lokalizacja
Śląsk

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Arhol 17 lis 2013, 17:43
Zwykle nie narzekam na koszty opłat w PL,trudno,łatwo nie jest....do dnia dzisiejszego
gdzie to orange kazało sobie zabulić za telefon (rachunek)......
2770 PLN :pirate: :mrgreen: !
I nie,nie wiem za co.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez los_historicos 17 lis 2013, 17:51
Dzwoń na infolinię lub podejrzyj w necie bilingi jeśli masz możliwość, może poszedł SMS na numer 9325 albo przekierowane połączenie do Timbuktu.
Srubasabadananienieryszczybysryburstzhhh - złota myśl Juliana Tuwima
Offline
Posty
160
Dołączył(a)
25 mar 2012, 21:39

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez anna.anakaia 17 lis 2013, 19:29
Kestrel a nie minął Ci czas umowy i naliczają Ci ceny standardowej?
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 19:39 przez anna.anakaia, łącznie edytowano 1 raz
anna.anakaia
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Arhol 17 lis 2013, 19:34
anna.anakaia, To podobno nie pierwszy taki przypadek,kilka reklamacji i takowych przypadków udało się spacyfikować.
Umowa nie minęła - od tygodnia mam nowy tel,nie zostałem także poinformowany że limit danych na internet został przekroczony.
Ni z d... ni z pietr... przywalają kosmicznymi kosztami,cyrk.
Może uda się to rozwiązać,jeśli nie to zapłacę tą kwotę,potem zaś będę dążył by rozwiązać umowę z tą firmą,nawet jeśli ma to kosztować kolejne tysiące (zerwanie umowy na dzień dzisiejszy to koszt 3100PLN + faktura 2700)
jedną kwotę jestem w stanie skołować,drugą nie wiem jak,trzeba będzie napożyczać od rodziny,dostanę najwyżej w dupę,bolesną i drogą nauczkę o takowej kwocie.
Ale nie panikuje jeszcze,pono parę tego typu spraw było i udało się to rozwiązać tak że orange owy haracz anulowało.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Masked_Man 17 lis 2013, 19:39
Kestrel, ja mialem tez dziwny przypadek z Orange. Gdzies przez 3 miesiace placilem o 30-40 ziko wiecej niz jest opisane w abonamencie i najlepsze bylo w tym, ze nie wiedzialem za co. Niby mozna bylo sie domyslac, ze przekraczalem limity neta, ale ja mam taki abonament, gdzie po przekroczeniu limitu net zwalnia, ale kosztow dodatkowych nie ma. Zadzwonilem i sie okazalo, ze mialem wlaczona jakas usluge, ktora nie przypominam sobie, zebym wlaczal.
Masked_Man
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez anna.anakaia 17 lis 2013, 19:45
Kestrel, zadzwoń do biura obsługi, mają obowiązek Ci wyjaśnić za co dostałeś taki rachunek, jeśli sam nie wiesz.
nie zostałem także poinformowany że limit danych na internet został przekroczony.

A to nie wiem czy mają obowiązek Cię powiadamiać, zależy jak masz w umowie.
anna.anakaia
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Arhol 17 lis 2013, 19:48
Masked_Man, Samo orange mogłoby choć łaskawie poinformować o owym przekroczeniu danych,nie ni z d... ni z pietruchy walić bombę atomową rodem takiej kwoty,liczę że uda mi się to rozwiązać w takowy sposób że to anulują,nie zaś żerować na nieświadomości frajerów/idiotów (jak mnie w tym przypadku),ale to już czas zweryfikuje,najpierw przede wszystkim muszę dowiedzieć się ZA co konkretnie została nabita taka kwota,potem reklamacja,potem jeśli nic się nie uda,opłata i dążenie do rozwiązania umowy.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Variable 17 lis 2013, 19:52
Kestrel, o Chrystusie :shock: Wiedziałam, że Orange to oszusci :P Coś mi się przypomina, że chyba podobny przypadek był kiedys nagłaśniany w tv
Variable
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez anna.anakaia 17 lis 2013, 19:52
Kestrel, przedłużałeś ostatnio umowę telefonicznie czy w punkcie w ogóle?
anna.anakaia
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Masked_Man 17 lis 2013, 19:55
Kestrel, przypomnialem sobie, ze kiedys tez dostalem gigantyczny rachunek na okolo 2 tysiace, ale to chyba z powodu mojej glupoty. Bylo to bodajze to, ze korzystalem z neta, a on jeszcze nieaktywny byl (czego jako gimbus nie rozumialem). Trzeba bylo zaplacic. Jednak skoro Ty korzystasz z ich uslug od dluzszego czasu i teraz jestes w szoku, ze taka kwota przyszla to cos nie halo.
Masked_Man
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Arhol 17 lis 2013, 19:55
anna.anakaia, Zmieniłem taryfę (chyba tak to się zwie ?) z pre paid (bez umów) na abonament.

-- 17 lis 2013, 18:56 --

Masked_Man, Możliwe że i tak jest,wtedy h...ze mną i trzeba będzie płacić.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Masked_Man 17 lis 2013, 19:57
Kestrel, no tego negowac nie mozna, aczkolwiek wiem, ze Orange zdarzalo sie miec wybryki.
Masked_Man
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do