"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez zoe 07 lis 2012, 13:39
silence_sadness napisał(a):
Aż tak źle to chyba nie bedzie..

Poszukaj pomocy u jakiegoś specjalisty..

Coraz większe pogrążanie się nic dobrego nie da..

znajdź w sobie siłe i motywację do walki..


Cały czas rozważam wizytę u psychologa, ale powiem szczerze, że trochę się boję. Nawet nie samej wizyty, ale tego, że wtedy już wszystko stanie się faktem. Jakoś utknęłam w udawaniu, że wszystko jest ok.
zoe
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
10 paź 2010, 17:40

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez halenore 07 lis 2012, 13:39
Dzisiaj jest źle :why:
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez niosaca_radosc 07 lis 2012, 13:49
halenore, co się stało?
Problemem nie jest problem. Problemem jest Twoje nastawienie do problemu
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
2204
Dołączył(a)
11 paź 2011, 21:24

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez halenore 07 lis 2012, 14:00
nienormalna21, nic. Od jakiegoś czasu czuję się okropnie. :-|
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez ischemie 07 lis 2012, 16:19
Czuję się okropnie. Cały czas jestem w napięciu, nie jem, biorę leki na uspokojenie, po których cały dzień śpię. Potrzebuję rozmowy, ale jestem w Krakowie zupełnie sama. Tego nie da się wytrzymać ;(
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
07 lis 2012, 16:16
Lokalizacja
Olsztyn

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez bedzie.dobrze 07 lis 2012, 16:28
na tym etapie nerwicy.. natrectwa bardziej mnie wkurzaja niz przerazaja grrr. Ich absurdalnosc meczy mnie juz..czestotliwosc z jaka sie zmieniaja ..czlowiek sie przyzywczaja do jednej i za chwile pojawiaja sie nowe. Mysle sobie o latach kiedy bylo wszystko ok..i nie wierze,ze znow doswiadczam epizodu z nerwica. Terapia mi wiele uswiadamia...ech..myslalam,ze jak moje wewnetrzne konflikty zostana uswiadomione to wszystko przejdzie..a tu dupa..dopiero teraz zaczyna sie praca nad soba
bedzie.dobrze
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 07 lis 2012, 17:07
Fuck,przestałem się uczyć i chodzić na zajęcia...Po prostu nie mogę zacząć a im wiecej opuszczam tym bardziej się boję zacząć;/
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1515
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez halenore 07 lis 2012, 18:11
Nie wiem, co się dzieje. Boli mnie głowa, zimno mi , boję się i zaraz będę wyć. Mam już tego dość :cry:
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Anna Maria 07 lis 2012, 18:16
halenore, też tak miałam przez kilka dni,a teraz mam niewielką gorączkę i jest już trochę lepiej.
Anna Maria
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Abbey 07 lis 2012, 20:32
tak bardzo się nienawidzę, że nie da się tego zmierzyć żadną miarą... :(
Obrazek
All my life I’ve been so lonely
All in the name of being holy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8782
Dołączył(a)
26 gru 2011, 21:27
Lokalizacja
85°48',12''N 176°8',94'' W

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Pieprz 07 lis 2012, 20:33
halenore napisał(a):Nie wiem, co się dzieje. Boli mnie głowa, zimno mi , boję się i zaraz będę wyć. Mam już tego dość :cry:

zrób sobie herbatę i wygrzej się pod kołdrą/kocem. To zawsze koi.
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez cytrynka84 07 lis 2012, 22:38
Czuje się strasznie samotna,tak bardzo,ze nie da się tego opisać.Znajomych zawsze miałam niewielu Ci nieliczni jakoś wyparowali,przez moja depre ,lęk,fobie spoleczna Ludzie ,którzy tego nie przeżyli,tego nie rozumieja.Jestem typem samotnika,boje się ludzi,a jednocześnie czasem jak czuje się trochę lepiej to mi ich brakuje,tzn ludzi,znajomych.Nie mam do kogo geby otworzyć,strasznie mi z tym ciężko :(

To głupie,jeszcze niedawno narzekalam,ze nie mam ,energii,motywacji,chęci do działania.Zmienilam wiec leki na pobudzające,bo po wenli,miałam znieczulenie emocjonalne,byłam ciągle zmęczona,wszystko,spływało po mnie ,jak po kaczce.Teraz mam leki pobudzające,koncentracja dobra,motywacja,chęć do działania bardzo dobra
(a z tym miałam do niedawna największy problem)Jest ok,nadrobilam sporo zaległości i nie powinnam narzekać,ale...,no właśnie,teraz mam emocje ,wyostrzone na Maksa ,wszystko odczuwam razy dziesięć,szybko się denerwuje,wybucham i to też ma swoje minusy,Emocje wyostrzone tak,ze paradoksalnie czasem tesknie za tym życiem bez emocji na wenli.Wiem to głupie,tak zle i tak też niedobrze.Jakie to wszystko skomplikowane i trochę bez sensu :(
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 07 lis 2012, 22:46
cytrynko jak cię stymuluje jest ok ;)
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez ladywind 07 lis 2012, 22:49
cytrynka84, jakim lekiem zastąpiłaś wenle?
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości

Przeskocz do