"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Thazek 14 sie 2011, 16:31
człowiek nerwica, Możesz mieć tylko się boisz ;)
Nerwico chcesz mnie znów dopaść?!?!To skoczę do apteki po stoperan bo Cię chyba POSRAŁO!
http://www.youtube.com/watch?v=jYj7T9eEQ4U
F41.0<--- Było minęło... F41.1<--- już prawie nie ma :D CHYBA ZDROWIEJĘ :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5290
Dołączył(a)
18 mar 2011, 21:36
Lokalizacja
South

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Paralektyk789 15 sie 2011, 06:17
jest jakos strasznie ponuro strasznie leje xO i boli mnie jakos głowa tak uciska czy nie wiem nawet jakie to uczucie niby nie słabości ale takie dziwne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
184
Dołączył(a)
18 lip 2011, 09:15

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Im_Back 15 sie 2011, 06:50
od rana status zombi mi się włączył

-- 15 sie 2011, 09:04 --

od samego rana miotam się jak pojebany .
to chyba przez świadomość ,że nie mam leków .
I wykupie dopiero po 25 :evil:
Im_Back
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 15 sie 2011, 13:57
Ale mi przypomniales...musze wziac Seroxat!<idzie wziac 30mg sero>
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez TheGrengolada 18 sie 2011, 13:08
Wcięłam sobie sporo Xanaxu, mam takie miłe ciarki na ciele, zaczyna być błogo... Nienawidzę mieć kłopotów emocjonalnych, a ten jest wręcz epickich rozmiarów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
28 maja 2010, 22:52
Lokalizacja
Warszawa

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez ewaalicja 18 sie 2011, 17:31
Źle mam myśli samobójcze boję się że to zrobię
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
22 maja 2011, 15:09

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez L:) 19 sie 2011, 10:57
możliwości są de facto trzy - albo się ułoży, na co jest bardzo mała szansa, albo samobójstwo, albo psychiatryk.
L:)
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 19 sie 2011, 11:00
ja już od 2 dni mam myśli głównie o samobójstwie iluśkrotnie przekroczyłem zalecane dawki leków wciąż czuje się jak pijany.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17045
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Nel 19 sie 2011, 11:09
Im_Back, nie rozumiem jak mozna doprowadzic do takie syt ze sie ma lekow w domu,lekow ktore sie bierze przewlekle a odstawia stopniowo...awaryjnie przepisac moze zwyk£y lpk

carlosbueno, ty depiluj nogi na zjazd a nie tak myslisz brzydko. Bedzie fajnie przeciez, nos do gory
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 19 sie 2011, 11:18
nie jestem metroseksualny żeby se nogi depilować, a Ty przecież na zjazd nie jedziesz, będę musiał pomyśleć o czymś pewniejszym niż zatrucie się lekami np lina, pasek, upadek z wysokości.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17045
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Nel 19 sie 2011, 11:22
carlosbueno, to by£ zart,chodzi£o mi o pozytywne nastawienie. Owszem,ja na zjazd nie jade i dlatego w£asnie smiem twierdzic ze bedzie wam fajnie. Ja sie do ludzi nie nadaje :(
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez L:) 20 sie 2011, 19:48
Okropnie się cały dzień czuję, choć od godziny już w sumie lepiej. Chyba wrócę na jakiś czas do trybu nocek, bo lepiej mi pasuje.


A teraz, o dziwo, pozytywnie - nie ufajcie nikomu ;) Cieszę się, że dałem sobie taki dystans z czasem, dzięki temu teraz nie muszę przeżywać żadnych zawodów :smile: , do ludzi trzeba być konsekwentnym, twardym, stanowczym, ale kiedy trzeba kulturalnym - wtedy może lubić nas nie będą, ale przynajmniej szanować i liczyć się z nami.

Ale przede wszystkim wiem, kto lubi mnie za moją naturalność i prawdziwość i mogę śmiało ciskać po zakłamanych ludziach bez konsekwencji w drugą stronę - oczywiście wtedy, gdy trzeba, bo wolę unikać konfrontacji niepotrzebnych. Mimo to uważam, że ufać mi również nie można, bo co prawda nikomu kto mi nie zaszedł za skórę nie zrobiłbym (chyba że na prawdę bym musiał i poniósł za to odpowiedzialność), o tyle na nie jednej osobie bym się zemścił za wiele rzeczy ;)
L:)
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 20 sie 2011, 23:02
Zrywam z terapią,albo będę udawał że jest wszystko dobrze..........Mammmm to wszystko w dupie już..Mija rok terapii i co i nadal nie rozumiem ludzi nie rozumiem Was,jesteście mi obcy,boje się Was....I nadal nie umiem się odnależć w życiu........
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez halenore 21 sie 2011, 02:28
Jak mi źle :!: :cry:
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 6 gości

Przeskocz do