"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Helvetti 15 lut 2011, 00:44
dominika92 napisał(a)::why:


tule, tule, tule bardzo mocno :(
got a date with suicide.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2478
Dołączył(a)
16 kwi 2009, 21:14
Lokalizacja
Warszawa.

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Red92 15 lut 2011, 00:45
Proszę dobijcie mnie...
Red92
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Helvetti 15 lut 2011, 00:46
Red92, dlaczego...?
got a date with suicide.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2478
Dołączył(a)
16 kwi 2009, 21:14
Lokalizacja
Warszawa.

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Red92 15 lut 2011, 00:47
Jestem po prostu zmęczony... przerasta mnie to wszystko... jestem słaby...
Red92
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez marcja 15 lut 2011, 00:48
Dominika a jakie badania juz robilas zeby dowiedziec sie, co jest przyczyna omdlen? Co lekarze mowia? Intryguje mnie to...Jak mozna mdlec tyle czasu i nikt nie wie czemu...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Red92 15 lut 2011, 00:52
To proste... w tym kraju jeśli nie umierasz nie masz po co iść...
Red92
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez dogomaniaczka 15 lut 2011, 00:54
marcja, chyba wszyst badania oprócz na tarczyce i pionizacji.
eeg,ekg,tomografia,rezonans,holter,probwa wysilkowa, przeswietlenia, rezonans z kontrastem, echo serca
chyba wszystko co się da nawet nazw pewnie nie znam wszystkiego...:(( ehhh..........:(
dogomaniaczka
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez Karola 15 lut 2011, 01:01
za bardzo jestem nie w temacie, ale moja koleżanka miała niedoczynność tarczycy i co jakiś czas nagle traciła przytomność. tzn leki brała, ale jak zapomniała to znów to samo. Raz przy mnie na pół godziny zemdlała :/
"Marność nad marnościami, powiada Kohelet, marność nad marnościami - wszystko marność"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
14 lut 2011, 17:31

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez dogomaniaczka 15 lut 2011, 01:03
Karola, moja mama ma niedoczynność tarczycy..ale to za długo trwa żeby te omdlenia z tego wynikały..:(
dogomaniaczka
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez marcja 15 lut 2011, 01:05
Kurde Dominika, a moze o cisnienie po prostu chodzi. No bo skoro wszystko inne jest ok, to nie wiem co innego moze byc przyczyna... A cisnienie jest przeciez zmienne, w chwili badania moze byc ok, a w rzeczywistosci moze skacze i opada, o czym nawet nie wiesz...A ze jestes bardzo mloda to moze jakos lekarze nie szukaja przyczyn w cisnieniu, sama nie wiem. Kurde wiem, ze sluzba zdrowia u nas jest jaka jest, ale poruszylabym niebo i ziemie, zeby cos z tym zrobic...Moze zasugeruj to cisnienie lekarzowi. Porazka wspolczuje :-|
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez dogomaniaczka 15 lut 2011, 01:06
marcja, ja już nie wiem co zrobić..ciśnienie ok..kazali mi kiedyś mierzyć miesiąc w różnych sytuacjach. idealne :(
dogomaniaczka
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

Avatar użytkownika
przez marcja 15 lut 2011, 01:16
Cos strasznego... :? Ale te omdlenia w domu tez Ci sie zdarzaja jak rozumiem? I tak bez przyczyny, czy jak cos robisz np. duzo chodzisz, czy zmieniasz nagle pozycje? Moze skoro juz nie ma zadnych badan do wykonania, czas pomyslec o tym, ze sklonnosc do omdlen to Twoja uroda i zaakceptowac to i zrozumiec, ze to nie wyrzadzi Ci krzywdy...Coz, niektorzy tak maja, ze zdarza im sie zemdlec. Moze tak bedziesz miec jeszcze np.przez 60 lat. Nie mozesz przeciez spedzic tego czasu w domu, musisz dzialac i wychodzic mimo wszystko :-|
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez Anna Maria 15 lut 2011, 01:27
ja mdlałam z "nerwów" u Ciebie pewnie też tak,skoro innej przyczyny nie ma
Anna Maria
Offline

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!

przez dogomaniaczka 15 lut 2011, 02:08
kolejna kłotnia...chce umrzec che umrzec nie zniose tego wszystkiego dluzej
dogomaniaczka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do