chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

Avatar użytkownika
przez smutna82 24 gru 2013, 18:28
Czy to normalne przy braniu antydepresantu na poczatku(17 dzien) ze mój nastrój zmienia sie jak w kalejdoskopie?
przez chwile czuje radosc,za chwile smutek i zlosc,a za chwile moglabym plakac,a jeszcze pozniej sie zdenerwować mocno...
nastrój bardzo chwiejny,wręcz wkurzający...
mial moze ktoś tak?
poradźcie cus
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

przez magnolia84 24 gru 2013, 18:31
nie wiem czy to normalne... leki powinny raczej powinny stabilizować nastrój. Jestem 8 miesiąc na leku i nadal mam takie wahania nastrojów. Co prawda w miarę upływu czasu trochę się ustabilizowało
magnolia84
Offline

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

Avatar użytkownika
przez smutna82 24 gru 2013, 18:32
Tzn.ze ty magnolia tez mialas takie wahania nastroju?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

przez Reiben 24 gru 2013, 18:33
Mi się bardziej chwieje na lekach niż bez nich. Bez leków przychodzi czas, że jest beznadziejnie, a na lekach jest tylko trochę mniej beznadziejnie i jakieś krótkie przebłyski, po których zawsze jest zjazd do beznadziejności.
Reiben
Offline

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

przez magnolia84 24 gru 2013, 18:33
tak i czasem nadal mam
na wenlafaksynie wcale nie miałam
Ostatnio edytowano 24 gru 2013, 18:34 przez magnolia84, łącznie edytowano 1 raz
magnolia84
Offline

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

Avatar użytkownika
przez smutna82 24 gru 2013, 18:34
Tez tak myślę,ze powinny stabilizować nastrój:\
no,ale na początku moga takie wahania występować?
zanim lekarstwo sie,wdroży?
czy to moze skutek źle dobranego leku?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

przez magnolia84 24 gru 2013, 18:36
ja mam dobrze dobrany lek. Nie wiem, być może te wahania nastroju z czasem przechodzą, chociaż tak jak napisałam wyżej - podczas przyjmowania innego leku, nie miałam tego wahania nawet na początku terapii
magnolia84
Offline

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

Avatar użytkownika
przez smutna82 24 gru 2013, 18:37
Jak z tym wytrzymujesz magnolia?
bo ja nawet nie potrafie nazwac swojego nastroju...
pogranicze podniecenia i wielkiej zlosci :\
i nie mogę zejść ani na jedna stronę,ani na druga...
denerwuje mnie to,bo sie nie mogę określić.
nabuzowana!
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

przez magnolia84 24 gru 2013, 18:38
też tak miałam - z jednego ekstremum w drugie i nic po środku. Prawie przeszło, a jak się znowu pojawia, to już o wiele słabsze
magnolia84
Offline

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

Avatar użytkownika
przez smutna82 24 gru 2013, 18:57
Ooo wlasnie...
dlugo to trwalo zanim sie ustabilizowalo u ciebie??
kurde,jeszcze tydzień temu czulam tylko nerwy,smutek itd...a teraz czuje nerwy,podniecenie,mogę dużo robic,ale w środku sie we mnie,gotuje...
szukam potwierdzenia,ze tak moze sie dziac,bo zaraz nowa chorobe sobie wymyślę.
help!

-- 24 gru 2013, 17:58 --

Magnolia a potrafi las nazwac swoje emocje?
czy tez takie fiu bzdziu?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

przez magnolia84 24 gru 2013, 19:03
u mnie była to cała feeria emocji: złość, pustka, euforia, totalny dół, czy raczej jak to nazywam - krater i tak codziennie przez kilka tygodni. Zaczęło się stabilizować gdzieś po kilku miesiącach.
magnolia84
Offline

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

Avatar użytkownika
przez smutna82 24 gru 2013, 19:08
Uhuhu,nie wytrzymam tyle,bo ciągle jestem nabuzowana.
w piersi czuje takie goraco...to są nerwy,wymieszane z emocjami,nad którymi nie panuje...
najwięcej mam drazliwosci w sobie i takie pobudzenie ruchowe,Glowa zmeczona,a w środku jakiś Power czuje,tylko nie jest on przyjemny :(
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

przez magnolia84 24 gru 2013, 19:09
a co teraz bierzesz i od kiedy?
magnolia84
Offline

chwiejnosc emocjonalna przy antydepresantach

Avatar użytkownika
przez smutna82 24 gru 2013, 19:54
Biore amitryptyline od 6 grudnia.
tylko z tego co mi mowila babka,to za mama dawka zebym cos takiego czula :?

-- 24 gru 2013, 18:54 --

Żeby mi tak nie zostali po tych lekach juz,na,zawsze,bo nie wytrzymać idzie
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 16 gości

Przeskocz do