Liczy się tylko wygląd

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez zmęczona_wszystkim 19 paź 2013, 21:03
I dlatego myślę, że pod tym względem kobiety mają bardziej przerąbane. Ale na samą kasę u mężczyzn to lecą tylko bardzo głupiutkie kobiety, bo żadna mądrzejsza nie wytrzymałaby, gdyby oprócz kasy facet nie miał nic do zaoferowania.
Posty
1210
Dołączył(a)
01 sie 2013, 16:53

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez jedyna 19 paź 2013, 21:04
ladywind
jestem osoba ktora zawsze zachowuje-stara sie zachowac rownowage nad podejsciem do czlowieka,,,,
poznalam wiele osob...z tego swiata celebrytow....
trenerow,aktorow,sportowcow itp
i zawsze mam konflikt z moim szefostwem,,,ktorzy zawsze maja sraczke jak ktos,,wazny,,przyjezdza....bo tak go okreslaja

ze ma pyc pan X i trzeba sie postarac,,,jakbym k,,,sie nie starala dla kazdego

ze teraz program rehabilitacji ma byc na jak najwyzszym poziomie,,,tak mnie to wkurza,,,,

a ja nie mam sraczki nie skacze nad panem czy panie X robie co swoje,,,kazdy pacjent jest moim pacjentem nie zaleznie czy ma kase czy nie czy jest znany czy nie
dla kazdego daje 100%

i tego nie zmienie

a co do pytania ladywind
modelek zycie towarzyskie
nie moge sie wypowiedziec ze pozjadalam wszystskie rozumy i wiem najlepiej
ale z tymi z ktorymi spedzalam duzo czasu,,,mialy do dupy zwiazki bo poczatkujaca modelka nie ma czasu zeby byc w domu,,,to gonitwa wyscig szczurow

czasem,,,cena jest b wysoka,,,,
Być może Bóg chciał abyś poznał wielu złych ludzi zanim poznasz tę dobrą, abyś mógł ją rozpoznać kiedy ona się w końcu pojawi...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 10:50

Liczy się tylko wygląd

przez NieznanySprawca 19 paź 2013, 21:09
bo żadna mądrzejsza nie wytrzymałaby, gdyby oprócz kasy facet nie miał nic do zaoferowania.

Ale tez chyba zadna madra nie chce golodupca, tylko lepiej ustawionego faceta, nic w tym zlego.
Poza tym, pieniadze zarobione samodzielnie to ogolny wyznacznik sprawnosci zyciowej, im lepsza wypadkowa wszystkich "cech przetrwania", tym wieksze szanse na to, ze ktos sie dorobi. Chyba o to w tym chodzi bardziej.
NieznanySprawca
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 19 paź 2013, 21:14
U mnie brak kasy wynika z lenistwa, niskiej inteligencji i braku zaradności także jednak pieniądze są jakimś w miarę dobrym wyznacznikiem męskości no chyba że ktoś je odziedziczył albo ukradł lub jest wstrętnym szefem wyzyskiwaczem.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17052
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Liczy się tylko wygląd

przez ladywind 19 paź 2013, 21:15
Wiadomo to chyba oczywiste, u facetów od wyglądu bardziej się ceni inteligencje, zaradność czy czasem tylko kasę a u kobiet głównie uroda się liczy.
nie zgodzę się z tym.

jedyna, ale skoro pracują w tym zaweodzie to wiedzą z czym to się je i im to odpowiada, inaczej zmieniłyby branże. Cenią sławe i kasę wyżej niż np. związek, stabilizację. Każdy ma tam swoje priorytety. W każdym razie do modelingu trafiają jednostki silne psychicznie, te słabe odpadają w pierwszych przebiegach.

NieznanySprawca, to co opisałeś, to sa cechy zdrowej normalnej osoby.
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez zima 19 paź 2013, 21:17
o rany! jasne ze wyglad sie liczy, ale kazdemu sie podoba co innego. bedac facetem zeby nie miec kobiety jak sie chce to trzeba byc bardzo zaniedbanym albo bez jaj. koniec kropka.
ps. kasa tez sie liczy, tak jak i pozycja. nie badzcie naiwni :P :P :P :P :P

-- 19 paź 2013, 20:17 --

ale wyglad przede wszystkim musi przypasc do gustu, bo z charakterem nie bedziesz seksu uprawiac!!!!!!!
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez zmęczona_wszystkim 19 paź 2013, 21:19
NieznanySprawca napisał(a):Poza tym, pieniadze zarobione samodzielnie to ogolny wyznacznik sprawnosci zyciowej, im lepsza wypadkowa wszystkich "cech przetrwania", tym wieksze szanse na to, ze ktos sie dorobi. Chyba o to w tym chodzi bardziej.


Myślę, ze to też zależy od wieku. bo jeśli budujemy z kimś relację w młodszym wieku, kiedy jesteśmy na początku kariery zawodowej, to chyba wspólne dorabianie się jest czymś, co by mi odpowiadało najbardziej. a jeśli to np. facet po 40/50 i dalej nic nie ma, to wtedy pewnie niejedna zastanowi się, na co kase wydał (może przepił, itp.) albo że jest niezdolny do utrzymania rodziny, ale to chyba zwykła ostrożność. Ale myślę, ze dla wielu kobiet ważne byłoby raczej nie to, żeby ktoś zarabiał krocie, ale żeby miał chociażby stałe dochody. Z mojego punktu widzenia wysoki zarobek nie zawsze byłby dla mnie wyznacznikiem inteligencji. Gdyby okazało się, ze ktoś dorobił się na nieuczciwości, wyzyskiwaniu innych, oszustwie i jego wysokie dochody sa bardziej wynikiem sprytu i braku uczciwości wobec innych, to podziękowałabym za taką sprawność życiową.
Posty
1210
Dołączył(a)
01 sie 2013, 16:53

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 19 paź 2013, 21:19
zima napisał(a):o rany! jasne ze wyglad sie liczy, ale kazdemu sie podoba co innego. bedac facetem zeby nie miec kobiety jak sie chce to trzeba byc bardzo zaniedbanym albo bez jaj. koniec kropka.
ps. kasa tez sie liczy, tak jak i pozycja. nie badzcie naiwni :P :P :P :P :P

!


Ja nie mam jaj zdecydowanie :mrgreen: i z facetami jedyne co mnie łączy to wygląd.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17052
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez jedyna 19 paź 2013, 21:22
wiec ja jestem chyba inna

mam dobra prace,mieszkanie,samochod
do wszystkiego doszlam sama

zakochalam sie w facecie mlodszym
mialam 28 a on 24
mam dziecko 6 lat

facet zero stabilizacji finansowej-nic nie mial-praca nie pewna-zero perspektyw na przyszlosc

ale kochalam-i myslalam ze razem damy rade
zawsze podchodzilam do tematu ze wszytsko jest NASZE
nie patrzylam nigdy na stan konta
a mam dziecko i powinnam szukac faceta ktory bedzie ,,pewny,,

choc z moja uroda moglabym juz dawno miec bogatego pana,,,,i byc w zlotej klatce-wiec wybralam jak to ja,,,,inna zycie,,,szukajac tego jedynego nie zaleznie jaki bedzie

ale pomyslalam ze RAZEM sie dochodzi do wszytstkiego
ale trzeba chciec

i jak sie stalo,,,pomimo...prob,,,z panem ktory na starcie byl do skreslenia dla wszystkich,,,chcialam odwrotnie,,,
zalatwialam prace,,,itp ja pracowalam 24H
plus dom i dziecko
nie pomoglo
facet moze nie miec nic,,,,ale liczy sie jego nastawienie
ja uchylilam nieba a dostalam....gowno

ale to moj przypadek;-)


ogolnie
kasa,,,kasa,,,,do niej sie dochodzi z czasem,,,,lub od razu...zalezy

ja chcialam zaczac od zera
i skonczylam na zerze,,,
Być może Bóg chciał abyś poznał wielu złych ludzi zanim poznasz tę dobrą, abyś mógł ją rozpoznać kiedy ona się w końcu pojawi...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 10:50

Liczy się tylko wygląd

przez NieznanySprawca 19 paź 2013, 21:25
jedyna, tak jakos spontanicznie naszlo mi mysl, ze tepy squrwiel z Twojego bylego, tak sadze. :mrgreen: (mam nadzieje, ze Cie to nie razi).
Taka szansa dana przez kobiete to raczej rzadkosc, jeszcze jej nie wykorzystac, pfff.
Ostatnio edytowano 19 paź 2013, 21:26 przez NieznanySprawca, łącznie edytowano 1 raz
NieznanySprawca
Offline

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 19 paź 2013, 21:25
jedyna, Ja jako bezrobotny 30- parolatek nie wyobrażam sobie związku z kobietą robiącą karierę, pewnie bym się przestraszył i nie pasował, a jak już bym się związał i naprawdę zakochał to bym musiał pracę znaleźć bo bym się z tym źle czuł w takiej sytuacji, choć pracować nienawidzę.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17052
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez Hans 19 paź 2013, 21:27
jedyna napisał(a):ja chcialam zaczac od zera
i skonczylam na zerze,,,





Zwłaszcza:
I mean - what have you got to lose?
You know, you come from nothing
- you're going back to nothing.
What have you lost? Nothing.


;)
Feed your head
Feed your head
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
28 lis 2008, 09:30

Liczy się tylko wygląd

przez NieznanySprawca 19 paź 2013, 21:28
zmęczona_wszystkim, w tym co piszesz tez jest racja, podalem zbytnie uproszczenie ;)
NieznanySprawca
Offline

Liczy się tylko wygląd

Avatar użytkownika
przez zima 19 paź 2013, 21:30
carlosbueno, dokladnie. jedyna, chciala byc matka teresa, to nic dziwnego ze sie jej oberwalo.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do