Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez Niktita 08 wrz 2013, 22:54
wykończony napisał(a):Niktita, te leki miałeś?
jeszcze karbamazepina


Olanzapinę miałem na pewno i myślę, że pewnie te co wymieniałeś to w większości miałem, jak nie wszystkie. Tylko ja nie pamiętam. Co miesiąc zmieniane leki miałem i już sam nie wiem, co brałem. Wiem tylko, że miałem zomiren, senzop, clonazepam, triticco.
"Ludzkość to zaraza ludzkości".
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
690
Dołączył(a)
23 wrz 2012, 22:15

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez mark123 08 wrz 2013, 22:55
1234qwerty napisał(a):mark123, nie wydaje mi się, żeby tym się zajmowała fizyka kwantowa ;)

Wbrew pozorom duchy i prawdziwe opętanie to tak naprawdę sprawa fizyki kwantowej, a nie religii.
Pociąg do bycia ofiarą toksycznego mężczyzny leży w naturze każdej kobiety, tyle że u niektórych kobiet ta natura jest mocno aktywna, a niektórych słabiej i te się jej przeciwstawiają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10120
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez 1234qwerty 08 wrz 2013, 22:56
Niktita, zaburzenia psychiczne pewnie pogarszają wyniki takiego testu, choćby przez niemożność skupienia się. Nie masz się czego wstydzić, zwłaszcza przed lekarzem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2105
Dołączył(a)
22 maja 2013, 22:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 08 wrz 2013, 22:57
Niktita, miesiąc to za mało co to za lekarz czemu zmieniasz prochy ciągle ?
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez 1234qwerty 08 wrz 2013, 22:59
mark123, masz na to jakiś dowód?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2105
Dołączył(a)
22 maja 2013, 22:34

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez zima 08 wrz 2013, 22:59
pieknie, dzis sie przekonałam co znaczy czuć sie jakby szatan mnie opętał. jeszcze nigdy nie zaliczyłam takiej psychozy.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 08 wrz 2013, 23:00
zima, spokojnie
po prostu chyba dawki :bezradny: wiesz.............
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez 1234qwerty 08 wrz 2013, 23:00
zima, co się stało?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2105
Dołączył(a)
22 maja 2013, 22:34

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez Niktita 08 wrz 2013, 23:01
Mam się czego wstydzić, bo niemożność skupienia może obniżyć tylko odrobinę pomiar mojej inteligencji...
"Ludzkość to zaraza ludzkości".
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
690
Dołączył(a)
23 wrz 2012, 22:15

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez zima 08 wrz 2013, 23:03
1234qwerty, nie wiem. chyba przedobrzyłam z dawkami. xanax zbije setralinę?
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez Depresja To Ja 08 wrz 2013, 23:04
Ale alegoria
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
305
Dołączył(a)
29 gru 2012, 22:35

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 08 wrz 2013, 23:05
zbić dawkę po prostu gdyby były objawy serotoninowego to dzwoń na pogotowie
można się przekręcić od tego
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez Niktita 08 wrz 2013, 23:05
Depresja To Ja napisał(a):Ale alegoria
Obrazek


http://www.youtube.com/watch?v=1cBK0T-dgo8
"Ludzkość to zaraza ludzkości".
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
690
Dołączył(a)
23 wrz 2012, 22:15

Szatan mnie opętał i dlatego źle się czuję?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 08 wrz 2013, 23:06
to do zimy było teraz
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 15 gości

Przeskocz do