Zgłupiałem.

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 14 maja 2013, 18:29
nie muszę ich odstawiać. Poza tym, naprawdę uważasz, że lepiej skoczyć z okna niż zacząć się leczyć?
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 14 maja 2013, 18:32
znudzona-ona napisał(a):mam w nosie co będzie za 10 lat, ja muszę jakoś żyć teraz, a bez leków to kiepsko by było a może wcale by mnie już nie było

U mnie to samo.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 14 maja 2013, 19:07
Az tak powaznie z Toba bylo?. Wiesz byc moze rzeczywiscie jest grupa ludzi ktorym te leki naprawde sa potrzebne nawet biorac pod uwage skutki uboczne, to co robia z organizmem. Ale mysle ze jest to bardzo wąska grupa ludzi i dla duzej czesci ludzi inne alternatywne rozwiazania mogly by zadzialac rownie dobrze albo nawet i lepiej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 14 maja 2013, 19:09
ja biorę takie leki, których skutki uboczne są dla mnie niewielkie. Nie widzę powodu demonizowania leków lub kwestionowania leczenia, które nam zleci lekarza. Poza tym, bez leków nie nadawałam się do życia (pomijając kwestie okna) nie mogłam się wcale skoncentrować, nie mogłam efektywnie pracować, nie mogłam nawiązać jakiejkolwiek dłuższej rozmowy z kimkolwiek, nie mogłam jeździć autem bo miałam ataki lękowe w trakcie jazdy, nie byłam dobrą partnerką dla mojego mężczyzny bo przesypiałam większość dnia po powrocie z pracy, nie mogłam bezpiecznie wychodzić z moimi psami bo miałam tak silną depersonalizację i derealizację. I naprawdę sądzisz, że miałam czekać nie wiadomo na co czy brać leki żeby objawy się cofnęły?
Ostatnio edytowano 14 maja 2013, 19:13 przez znudzona-ona, łącznie edytowano 1 raz
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 14 maja 2013, 19:11
lubudubu, czyli jakie alternatywne rozwiązania?
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 14 maja 2013, 19:19
Terapie, sport , dobre odzywianie, rozmowa z najblizszymi. Raczej rzeczy o ktorych slyszalas.

znudzona-ona.

No Twoj przypadek pewnie uzasadnia slusznosc brania tych lekow. Ale tak jak pisalem...sa osoby ktory biora te leki niepotrzebnie. Moge wiedziec jaki bierzesz lek i co zasadniczo w Tobie zmienia?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 14 maja 2013, 19:22
lubudubu, na terapię chodzę, sport uprawiam, jeśli chodzi o dobre odżywianie no to nie, obecnie najbliższą mi osobą jest terapeuta.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 14 maja 2013, 19:26
czujesz ze cos Ci to daje? Jak sobie radzisz w zyciu?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez deader 15 maja 2013, 08:44
lubudubu napisał(a):Terapie, sport , dobre odzywianie, rozmowa z najblizszymi.


Dobreee. Bo bieganie i jedzenie warzywek sprawi że ludzie przestaną mnie bez powodu wkurwiać samym swoim istnieniem, aha. To już wolę brać seronil do końca życia niż jak przez ostatnie lata żyć w ciągłej nienawiści do wszystkiego dookoła. Ja mam pogląd zupełnie odmienny od twojego - moim zdaniem zdecydowanie za dużo ludzi NIE bierze leków. Co ja bym dał za to żeby mój szef się wybrał do psychiatry i dostał jakiś antydepresant czy uspokojeniowiec, to jego codzienne zrzędzenie że jest kryzys i że to wszystko przez Żydów mnie dobija. To znaczy - dobijało bo od dłuższego czasu dzięki lekom mam na to wyjebane. Zaznaczam że nie mój szef jest powodem mojego leczenia, ale jest to miły "bonus". Skutków ubocznych u siebie negatywnych nie obserwuję, podejrzewam że bardziej mój organizm jest zatruwany kiedy jest codziennie wystawiony na spaliny w mieście, niż od leków.
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 15 maja 2013, 09:02
No jak sadzisz ze kazdemu kto sie nadmiera wkurwia nalezy dac antydepresant to juz inna bajka..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 15 maja 2013, 17:39
lubudubu, nie ma cudu żeby zdrowe odżywianie (które nota bene jest moją codziennością) pomogło mi w moim stanie, nie pomogło bieganie co drugi dzień-wychodziłam z watą w głowie biegać i w takim samym stanie wracałam. Na terapię chodzę, trzeci raz w ciągu 10 lat, ale zanim terapia zaczyna działaś to bym się chyba wykończyła psychicznie z tym poczuciem lęku, niepokoju, uczuciem, że za chwilę stracę panowanie nad sobą i stanie się coś strasznego. Ja biorę mobemid i lerivon, mają na mnie świetne działanie bo większość objawów się wyciszyła, drastycznie spadła liczba ataków z objawami dysocjacyjnymi, wróciła koncentracja, minęły straszne natrętne myśli.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 15 maja 2013, 17:42
Akurat chyba dobre polaczenie lekow masz. Ja mowiac o skutkach ubocznych mialem raczej na mysli ssri/snri/tlpd...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 15 maja 2013, 18:02
lubudubu napisał(a):czujesz ze cos Ci to daje? Jak sobie radzisz w zyciu?

Nie radzę sobie póki co.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Zgłupiałem.

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 15 maja 2013, 19:28
Czyli tak jak i ja. Nie odpowiedzialas mi wczoraj na ostatnie pw;P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do