adhd, chad, depresja wszystko w jednym

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

adhd, chad, depresja wszystko w jednym

przez totally lost 22 mar 2013, 15:48
Witam Wszystkich. Jestem pierwszy raz na forum i nie wiem od czego zacząć. Czuje się jak wariat z rodziny wariatów. Nie chce mi się życ. Mam 28 lat, synka z adhd, męża z adhd, matkę czad, ojciec adhd a ja sama mam ciężką depresje. Nie wiem, co mam ze sobą zrobić, nawet nie wiem co mam tu napisać- od czego zacząć i po co? Myśle ,ze jestem sama na tym świecie, który jest dla mnie za "trudny" i nie potrafię w nim funkcjonować. Do psychiatry nie pójdę bo nie wiem jak to zrobić, bo nie wiem jak się z miejsca ruszyć. Pomocy!
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
19 mar 2013, 22:20

adhd, chad, depresja wszystko w jednym

Avatar użytkownika
przez ann21 22 mar 2013, 19:51
totally lost, ja bym poszla jednak na twoim miejscu do specjalisty. Sama sie do tego zbieram. Ehh ADHD to ciezka choroba, wiec wcale nie dziwie Ci sie ze jestes juz tym zmeczona. Nie bede Ci pisac ze bedzie dobrze, ale moze byc lepiej jesli pojdziesz z tym do lekarza.
Każdy dzień, wyniszcza mnie coraz bardziej !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
14 mar 2013, 17:59

adhd, chad, depresja wszystko w jednym

przez ewaryst7 24 mar 2013, 13:41
Mój 12 letni syn ma ADHD i jest szczęśliwy. ADHD, to nie choroba to zaburzenie. Opisz jak wygląda twoje konto zycie
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

adhd, chad, depresja wszystko w jednym

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 24 mar 2013, 15:49
Do psychiatry nie pójdę bo nie wiem jak to zrobić, bo nie wiem jak się z miejsca ruszyć. Pomocy!

Typowe dla ADHD, depresji etc.
Musisz jednak ruszyć pupę i pójść do lekarza ,albo dalej ...
Ja również mam zdiagnozowane ADHD i naprawdę dzięki lekom funkcjonuję w miarę dobrze .
Bywają chwile gorsze , ( ale kto ich nie ma) ,jednak nie poddaję się rozpaczy.
Walcz o siebie.
Pozdrawiam.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

adhd, chad, depresja wszystko w jednym

przez totally lost 28 mar 2013, 14:34
Dzięki za odzew. Moja sytuacja jest bardzo skomplikowana, także nie wiem od czego by tu zacząc. Myśle, że nie radze sobie z synem bo sama nie radze sobie z sobą, finansami, rodziną która jest za granicą i napiera aby zacząc dorabiac sie więcej a nie wspiera emocjonalnie , czego myśle ,ze mi brakuje. Czasami wydaje mi sie ,że świat zwariował na punkcie pieniędzy i nikt juz nie dostrzega drugiego człowieka. Syn ma 8 lat, wesoły , rozbrykany, płata figle. Tylko ze mną dzieje się żle. Odizolowałam się od całego świata. Nigdzie nie chodze, bo tylko w domu czuje się bezpiecznie. Nic mi się nie chce. Do psychiatry nie moge sie wybra bo nie wiem co mówic, nawet tutaj nie wiem od czego zacząc. Moja matka mnie terroryzuje psychicznie, ja sie jej nie przeciwstawiam , bo mieszkam w jej mieszkaniu i nie stac mnie na to żeby poukładac sobie życie po mojemu. Mąż ucieka od problemów do pracy i na siłownie, a ja tkwie z tym wszystkim w mojej głowie.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
19 mar 2013, 22:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do