Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Muzykoholiczka 02 cze 2014, 07:50
Paraliżuje mnie strach przed rozprawą z ojcem - niefajne uczucie. :?
"Któregoś dnia rzucę to wszystko,
zostawię za sobą ten zafajdany świat."
Avatar użytkownika
Offline
Najładniejsze kobiece oczy na Forum
Posty
1006
Dołączył(a)
01 lip 2012, 09:23

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez antananarywa 02 cze 2014, 08:02
huśtawka jak nie wiem :shock: godzinę temu trzęsły mi się ręce, serce waliło i myślałam tylko o tym, by zdechnąć, a teraz spoko.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
709
Dołączył(a)
25 sie 2013, 21:56

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Progressive 02 cze 2014, 09:26
znowu dzisiaj kiepsko, eh
Avatar użytkownika
Offline
Posty
555
Dołączył(a)
06 maja 2014, 16:46
Lokalizacja
Kraków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez magnolia84 02 cze 2014, 10:28
Podczas porannej rozmowy wygarnęłam pewnej osobie to, w jaki sposób mnie traktuje i że teoretycznie to ja, będąc osobą zaburzoną powinnam reagować na różne sytuacje w taki sposób, w jaki reaguje ta osoba, a jest zupełnie odwrotnie; obarczanie mnie winą za coś, czego nie zrobiłam i foszenie się, powodowanie dwuznacznych sytuacji, gdzie ktoś na moim miejscu rozważyłby zakończenie znajomości, a ja nie robiłam z tego powodu problemu..... ech... przeprosiłam, że idę pod prysznic, rozłączyłam się i popłakałam się :roll:
magnolia84
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 02 cze 2014, 11:03
Generalnie jakiś mini-dołek się załączył. Dziwne przemyślenia o przyszłości, swoich perspektywach, samotności.
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8597
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 02 cze 2014, 11:47
i ja wpadłem w mini dołek po mega intensywnym weekendzie. jeszcze tylko 5 dni w pracy i weekend :P
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8838
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez ladywind 02 cze 2014, 11:52
dzięn rozpoczął się z lękami i strachem o to co bedzie dalej
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez variable 02 cze 2014, 12:08
A ja sie czuje beznadziejnie. Wkurza mnie praca, nie wyrabiam fizycznie, brakuje na wszystko czasu. Pora sie zwolnić z tego obozu bo nie tak to sobie wyobrażałam :?
variable
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez Saraid 02 cze 2014, 12:21
ladywind, <tulam> będzie dobrze tylko postaraj się nie nakręcać variable, aż tak żle jest?
ja się czuje względnie ok póki co do wieczora daleko.
Saraid
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 02 cze 2014, 12:51
fajnie ;)
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez variable 02 cze 2014, 12:56
white Lily, no nie jest kolorowo...
variable
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 02 cze 2014, 12:59
ladywind, variable, mam nadzieję, ze niedługo nastroje Wam się poprawią. ladywind, przyszłość będzie tylko lepsza.

czuje się jakbym stał na bezdrożu... pytanie: która drogę wybrać i gdzie ona mnie zaprowadzi. :roll:
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8838
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 02 cze 2014, 13:00
Jak miło nie być odosobnionym w dole , tulam mocno , ale nie za mocno żebyście się nie podusili :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez macieywwa 02 cze 2014, 13:43
niby dobrze, niby zle, taka rozlazła cipa dzisiaj ze mnie....
od dwóch godzin próbuje spiąć poślady i pojechać do Zusu, jak narazie tylko próbuje i zapewne na próbach sie zakończy a do zusu pojadę jutro albo w środę..a sprawa pilna :smile:
Czasem coś w nas umiera i nie koniecznie chce zmartwychwstać.
............................................. Kurt Cobain 1967-1994
Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2083
Dołączył(a)
12 paź 2013, 16:01
Lokalizacja
warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do