Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 16 lut 2014, 12:27
Bardzo rozdrażniona, a ponadto mam ochotę pociąć sobie całe ciało - nogi, ręce, brzuch, biust, okolice intymne, wszystko!!!!!! Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4515
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez Kokojoko 16 lut 2014, 12:32
Aurora92, to moze pojdz wreszcie po rozum do glowy i zapisz sie do jakiegos lekarza???! Twoje wpisy zle dzialaja na czesc osob z forum. Wiecznie narzekasz, starasz sie zwracac na siebie uage, piszesz o cieciu sie i samobojstwie.
To sie nadaje do terapii zamknietej w szpitalu psychiatrycznym, wiesz?
Ostatnio edytowano 16 lut 2014, 12:33 przez Kokojoko, łącznie edytowano 1 raz
Kokojoko
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Indifference1 16 lut 2014, 12:33
Wstałam! Impreza była zajebista. Przypomniałam sobie jak się całuje :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
II Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
1685
Dołączył(a)
09 lis 2013, 14:00
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez slow motion 16 lut 2014, 12:35
Kokojoko napisał(a):Aurora92, to moze pojdz wreszcie po rozum do glowy i zapisz sie do jakiegos lekarza???! Twoje wpisy zle dzialaja na czesc osob z forum. Wiecznie narzekasz, starasz sie zwracac na siebie uage, piszesz o cieciu sie i samobojstwie.
To sie nadaje do terapii zamknietej w szpitalu psychiatrycznym, wiesz?

podpisuje się pod tym.
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 16 lut 2014, 12:35
siostrawiatru, może w tym szpitalu dobiorą Ci odpowiednie leiki i dzięki pracy na terapia znów poczujesz chęć
do robienia tych rzeczy, które lubisz.

Aurora92, pora żebyś się wybrała do odpowiedniego lekarza.W tek kwestii zgadzam się z Kokojoko.
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8831
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 16 lut 2014, 12:40
Śmiercionauta, mam taką nadzieję.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Semir 16 lut 2014, 12:51
AddictGirl21 napisał(a):
Semir napisał(a):Czuję się jak Żyd za holokaustu :(


Hahah, dobre porównanie ;)
U mnie też nie najlepiej ale czekam na lepsze może jakimś cudem za chwilę mi się poprawi.
Ten kijowy niepokój i napięcie.
What the fuck?!!?
Dobrze, że jest to FORUM, przynajmniej tu można się wyjęczeć....pfff................

-- 15 lut 2014, 12:09 --

A tak swoją drogą czuję się tak jakby cała konstrukcja, którą budowałam przez 30lat swojego życia powoli z dnia na dzień rozpadała się na małe drobne kawałki, których już nigdy nikt nie spoi................................................................ :arrow: :bezradny:

Obrazek

Może i tak co prawda nie tylko pewne ja tak mam ale i tak świadomość bycia ,,innym" w świecie zdrowej i zawistnej rodzinki nie napawa optymizmem. Już wydaje się że jest lepiej. Walentynki się skończyły i jeden dobry news już jest. Drugi że znowu uciekłem do Niemiec za problemami natury psychicznej(do normalnych członków rodziny pomimo że dostałem w dziób za powolne wracanie do alkoholizmu) no i odcinanie się od nich by się uspokoili. Więc na chwilę obecną jest duża poprawa tylko szczęka mnie boli :D
Ból fizyczny ma w sobie to dobrego, że jeśli przekroczy pewną granicę, zabija. Ból psychiczny, kiedy boli nas serce, zabija nas codziennie od nowa, jednak ciągle żyjemy. Paolo Coelho
Avatar użytkownika
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
24 paź 2013, 20:36
Lokalizacja
Łódź

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez lukk79 16 lut 2014, 12:57
a te forum w ogole na kogos dobrze dziala ?
niech pisze co chce, a jak komus szkodzi to niech sie zajmie czyms pozyteczniejkszym niz siedzenie na forum bo widocznie mju nie sluzy.

-- 16 lut 2014, 13:01 --

a ty kim jestes kokojoko zeby mopwic kto co ma pisac ? a moze mi pomaga jej nartzekanie ? to ze masz milion dwiescie postow ? zle wplywa na niektore osoby, to niech te osoby pierdolna sie w leb i ze soba cos zrobia zamiast siedziec na tym forum dla czubow, nikt normaLNY TU NA DLUZEJ NIE ZAGOSCI I NA EWNO NIE BEDA MU PRZEZKIADZAC nieustanne wpisy ze ktos narzeka
Offline
Pierwszy Romantyk Forum
Posty
923
Dołączył(a)
04 paź 2012, 21:24
Lokalizacja
Szczecin

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez Kokojoko 16 lut 2014, 13:05
lukk79, zajmuje sie wieloma pozytecznymi rzeczami na raz, nie martw sie ;)

Ciagle pisanie w KAZDYM temacie o samobojstwach, zle dziala na ludzi. Kazdy ma tu problemy...
Dziewucha powinna sie ogarnac i isc do lekarza, zamiast siedziec tu godzinami i zatruwac KAZDY watek swoim jeczeniem.
Na mnie pozytwne osoby wplywaja dobrze, a wiecznie zrawacajace na siebie uwage marudy, nic nie robioce w celu poprawy, dzialaja jak plachta na byka.

Nie da sie tego nie czytac, bo "truje" w kazdym temacie zamiast zaczac sie leczyc jak reszta ludzi z forum.
To nie forum dla samobojcow, tylko dla ludzi CHCACYCH SIE LECZYC i poprawic swoj stan :)
Ostatnio edytowano 16 lut 2014, 13:09 przez Kokojoko, łącznie edytowano 1 raz
Kokojoko
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez lukk79 16 lut 2014, 13:08
a skad wiesz dla dla kogo jest to forum ? i nie chodzilo mi o ciebie, wiem ze ty umiesz o siebie zadbac wiec jak nie chcesz to nie czytaj bo nie masz pojecia czy wiekszosci to szkodzi czy nie wiekszosci, jak tu siedzisz non stop to rozumiem, ze nie chce ci sie tego czytac ale mnie pomaga przeczytac, ze ktos ma zle bo mi pomaga i juz

a ty sie aurora pierdolnij w ten leb i idz do lekarza ale pisac sobie mozesz ale nic dobrego ci z tego nie przyjdzie

-- 16 lut 2014, 13:10 --

i w porownaniu do mnie masz malo postow, przeciez masz wiecej wiec o czym ty /cenzura/

-- 16 lut 2014, 13:12 --

i skad wiesz, w nic nie robi, moze robi wiecej od ciebie apisanie i narzekanie tu jej pomaga, i tak bardzo krzywdzi kogos tym ??? tych pojebow co siedza tu bez p[rzerwy i szukaja niby pomocy , zenada po prostu, komputerowe dzieci tcjorze cop boja sie wyjsc na zewnatrz
Offline
Pierwszy Romantyk Forum
Posty
923
Dołączył(a)
04 paź 2012, 21:24
Lokalizacja
Szczecin

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Candy14 16 lut 2014, 13:14
Kokojoko, nic dodac nic ujac
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez Kokojoko 16 lut 2014, 13:15
lukk79, nie siedze tu non stop. Siedze w wolnym czasie robiac, przy okazji setki innych rzeczy.
Jestem tu od 2011 roku z czego 2 lata w ogole tu nie zagladalam..

Dla kogo jest to forum?
Przeczytaj regulamin. Wyraznie jest napisane o tym jak reaguje sie na pewne posty o samobojstwach, a tu w jaki watek nie wejsc Aurorka i jej ciecie sie i popelnianie samobojstw...

Skad wiem, ze wiekszosci przeszkadza? Bo czytam i rozmawiam z ludzmi z forum...
Jak tobie pomaga, ze ktos ma gorzej to juz nie komentuje... Mi pomaga swiadomosc, ze ktos ruszyl tylek i zadbal o siebie i swoje zycie a sporo tu takich osob.

-- 16 lut 2014, 12:18 --

lukk79, i nie przeklinaj piszac do mnie, bo piszesz do doroslej kobiety, a nie chlopa z budowy.
Kokojoko
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez lukk79 16 lut 2014, 13:30
no mnie pomaga ze ktos ma gorzej, sami psychiatrolodzy mowia o tym zeby czasem pomyslec, ze nie masz tak najgorzej.
ci z ktorymi rozmawiasz na tym forum dobrze wiedza co tamta gada, wystarczy przesledzic kilka postow wstecz wiec wielkie mi osiagniecie, ze sie dowiedzialas ze komus to moze oprzeszkadzac, ten ktos sam powinien wiedziec, ze aurorka sama nie wie czego chce, chyba umie wyciagnac taki prosty wnisek? a ci co tu zagldaja sporadycznie i zobacza taki post to stwiedza "no smutne' io bnie beda sie palowac wchodzac tu za dwie godziny i sleczec nad ta pisanina dobra ja sie chyba nie nadaje na fora, elita zawsze przejmie stery, widac po watkach i kto w nich pisze najczesciej, piszczcie sobie na zdrowie, jest juz watek "czy forum jest szkodliwe" wiec jak ktos nie wie co mu szkodzi a co nie to niech sie zastanowi zani m tu wejdzie, aurorka sama wystawia sobie opinie i wy, stali bywalcy wiecie juz wszystko.
Offline
Pierwszy Romantyk Forum
Posty
923
Dołączył(a)
04 paź 2012, 21:24
Lokalizacja
Szczecin

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez julusia 16 lut 2014, 13:38
Średnio na jeża.
Wenlafaksyna 187,5 mg
Mirtazapina 30 mg
Olanzapina 15 mg
doraźnie: Hydroksyzyna, Chlorprothixen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1077
Dołączył(a)
06 wrz 2013, 01:09
Lokalizacja
Trójmiasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do