Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Avatar użytkownika
przez Aneczak 20 gru 2013, 16:19
Czuję się fatalnie, jestem chora.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
10 wrz 2013, 21:54
Lokalizacja
Lbn

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez SmutnyLysy 20 gru 2013, 16:32
Tak sobie.
Bardziej mnie zastanawia jak człowiek szybko zapomina o tym jak np. czuł się przez ostatni tydzień. Każdy dzień to walka, a jednak nie da się ogólnie powiedzieć - zeszły tydzień był do du**, czułem się tak i tak. Dziwne.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
76
Dołączył(a)
25 lis 2013, 16:34
Lokalizacja
Wrocław

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Candy14 20 gru 2013, 16:33
Aneczak, zdrowka
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez elo 20 gru 2013, 16:50
nie wiem sama z jednej strony ciesze sie ze przyjeli mnie na oddzial a z drugiej boje sie i usycham z tesknoty :(
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7695
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez comatom 20 gru 2013, 17:47
Sponiewierany przez zycie,ludzi...czemu ludzie muszą być takimi scierwami?
comatom
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 20 gru 2013, 17:47
papa żuczki spadam do Szkocji :papa:
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez comatom 20 gru 2013, 17:49
Mushroom, :great:
comatom
Offline

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez Variable 20 gru 2013, 17:57
Źle
Variable
Offline

Avatar użytkownika
przez eurydyka1 20 gru 2013, 18:23
Dawno nie czulam sie tak zle. Od 4 godzin bezustannie rycze. Ta. Fajnie jest. I oczywiscie nikogo obok hue hue. A zresztą, czego sie spodziewalam? ... no wlasnie. Wiem, ze po calym sloiczku Ketrelu najwyzej pewnie zasne na kilkanascie godzin i nic wiecej, no ale..na nic innego mnie nie stac, przeciez nie od dzis wiadomo, ze jestem tchorzem, nawet nie umiem wymyslic skuteczniejszego sposobu haha, wspaniale. Wystraszona grzeczna dziewczynka, ktorej tylko wydaje sie, ze zabicie sie jest takie proste. Wiem, smieszne, zalosne itd
"Gdybys to naprawde chciala zrobic, to bys tu nie pisala", "ten, kto pisze ze idzie sie zabic, tak naprawde wcale tego nie chce, tylko wola o pomoc" i tak dalej, i tak dalej.
Wiem. Wszystko to wiem.
Ale chyba warto sprobowac, prawda?

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
656
Dołączył(a)
12 cze 2013, 16:25
Lokalizacja
Kraków

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez comatom 20 gru 2013, 18:27
eurydyka1, Tez tak czasem czuję,ale pomysl o tych co zostaną i tez będą cierpieć-myślisz ze ja nie mam ochoty odejść...ale co będzie jak mi się nie uda,skończę jak roślina itp-dwa razy próbowałem i żyje więc patrole wszystko :D
comatom
Offline

Odp: Re: Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez eurydyka1 20 gru 2013, 18:32
comatom, niby wiem, staram sie jakos to racjonalizowac..najdziwniejsze, ze ja juz naprawde dawno nie mialam takich mysli, przeciez sie lecze, cpam te wszystkie kapsulki z nadzieja ze bedzie lepiej..i co?! Yhm.
A co do rosliny- ja juz skonczylam jak roslina, wegetuje od paru lat i taplam sie w ciaglym bagnie. Takie male warzywko ze mnie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
656
Dołączył(a)
12 cze 2013, 16:25
Lokalizacja
Kraków

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez comatom 20 gru 2013, 18:34
eurydyka1, nie jest tak zle...moze być jeszcze gorzej? :shock:
comatom
Offline

Odp: Re: Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

Avatar użytkownika
przez eurydyka1 20 gru 2013, 18:45
comatom, hm..tak, w sumie tak, pewnie mogloby byc jeszcze gorzej. Moglabym nie miec osoby, ktorą moge dreczyc wysluchiwaniem mojego placzu przez telefon. Moglabym hmm.. marznąć teraz gdzies na smietniku, a nie lezec caly dzien w lozku pod ciepla koldra, jak teraz.
[Proba dostrzegania plusow we wlasnym bagienku]
No ok, mogloby byc gorzej..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
656
Dołączył(a)
12 cze 2013, 16:25
Lokalizacja
Kraków

Jak się dziś czujecie-umiecie to opisać?

przez comatom 20 gru 2013, 18:49
eurydyka1, to jakby gdyby coś to zawsze pomogę choć nie wiem jak :twisted:
comatom
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do