Skocz do zawartości
Nerwica.com

depresja z powodu niezdanego egzaminu


tangowa

Rekomendowane odpowiedzi

witam..

tytuł wyda się pewnie śmieszny,ale tak jest.

. Drugi raz podchodzilam do egzaminu technicznego i jako JEDYNA nie zdałam, wyniki były pod koniec sierpnia i to był prawdziwy cios...do tego rodzice wciąż do mnie mówią o tym i wypominają mi, że jako jedyna tego nie zdałam... w miedzyczasie studiuję na drugim roku romanistykę i nie potrafię skupić się na niczym,myślę tylko o tamtym i do tego rodzina,która jeszcze zmusza mnie zebym podeszła do egzaminu,ale ja nie zniosę więcej takiego upokorzenia...... boli mnie to wszystko, a najbardziej słowa rodziny.., że jestem leniem.. i to moja wina.. nie nawidzę nauki, jestem chora jak myślę o szkole, nie mam sil na konczenie studiow, chyba faktycznie jestem taka beznadziejna i nie moge sobie wybaczyc tego wszystkiego... chciałabym umrzeć.............. bo co mam robić w swoim życiu??? to nie użalanie, po prostu tak jest.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy w ogóle zależy Ci na zdaniu tego egzaminu? Może chcesz to zrobić tylko po to, żeby udowodnić coś rodzicom? Jeżeli tak, to zastanów się, czy nie odpuścić. Ważne jest to, czego Ty chcesz i na tym powinnaś się skupić. To, że coś nie wyszło nie znaczy, że jesteś leniem i wszystko zawalasz. Może to po prostu nie to. Ja skończyłam studia, których nie cierpiałam, tylko dlatego, że im dalej byłam, tym bardziej żal mi było czasu, nerwów i pieniędzy, które w nie włożyłam. Na magistra już nie poszłam, bo wiem, że mnie to nie kręci i chociaż niektórzy uważają, że lepiej się przemęczyć i dostać papierek, to do mnie to nie przemawia. Głowa do góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach