co to w ogóle jest

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

co to w ogóle jest

przez ciagle.nie.wiem 30 paź 2012, 00:33
Witam. Mam 21 lat, studiuję, choć tego nienawidzę. To mnie rujnuje. Nienawidzę ludzi. Ludzie nienawidzą mnie. Nie odzywam się do nikogo, a gdy spróbuję to za chwilę to samo. Studia prawdopodobnie skończę za niedługo, bo nic nie robię na zaliczenia. W domu wywierają presję KU.....

Niech coś się stanie

-- 29 paź 2012, 23:38 --

i nie ufam nikomu

co to w ogóle jest

przez aviska 30 paź 2012, 02:32
Co chciałbyś, żeby się stało?
- [...] czy ty jesteś chory na umyśle?
- Jasne.
- Jasne? Tak po prostu? Jasne, jesteś chory na umyśle?
- Każdy jest. Jeśli myślisz, że ten czy tamten nie jest wariatem, to znaczy, że mało o nim wiesz. Najważniejsze [...] jest znalezienie kogoś, kogo szaleństwo pasuje do twojego.

co to w ogóle jest

przez Unikalny 30 paź 2012, 04:26
Chciałeś Sobie tylko to napisać czy oczekujesz wsparcia, otuchy, może porady od nas?
Unikalny

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

co to w ogóle jest

przez tahela 30 paź 2012, 04:35
niech co si e staniei
i zacznie działać w kierunku studiów, mA NA TYLE CZASU,ZE SPOKOJNIE MOZE ZACZĄĆ SiE UCZYĆ I ZDAĆ , JESR JESZCZE CZaS TYKoI MUSI SIE CHCIEC A ZE W DOMU SA NIEZADOOWOLNI to raczej normalne

-- 30 paź 2012, 03:39 --

ciagle.nie.wiem,
to zacznij robić coś na to zaliczenie ;)
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty

co to w ogóle jest

przez ciagle.nie.wiem 18 lis 2012, 01:29
Nie chce mi się, nie widzę sensu w zaliczaniu tego dziadostwa. Myśli, żeby skończyć to wszystko mam kilka razy w tygodniu, ale odwagi nie ma.