Otępienie, zamulenie..?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 03 paź 2012, 16:10
stary ten dyskomfort to jest od lekow i te otepienie. Pamietam jak bralem paroksetyne to po godzine plywania wychodzilem z basenu taki zajebany ze nie moglem numerka z reka zdjac i chodzilem jak w jakims snie. co do ucisku z tylu glowy tez bym powiedzial ze to polekowe. Ja mam po paroksetynie zmiany dystonicze w obrebie karku i barkow. Sztywnosc miesni ,tępy bol i skurcze. Jak nrazie nic a nic mi nie pomaga. Wizyty u masazyty, kręgarza. Jak bralem paroksetyne to tak sie tym nie przejmowalem bo wlasciwie to mialem wszystko w dupie...nawet to ze nie mam juz mimiki zadnej. Sztywnosc misni i bol spotegowalem hardkorowym cwiczeniem na silowni. Nie wiem czy z szyja ktos bedzie mi w stanie pomoc. Tak jak mowie na lekach nie zwracalem tak na to uwagi..dopiero po odlozeniu wyszlo wszystko na jaw. Mysle ze podobnie moze byc i u Ciebie.... W ogole jak dlugo probowales funkcjonowac bez lekow?. Leki to nie cukierki. Moga pomoc ale skutki uboczne wybitnie swiadcza o tym ze szkodliwosc lekow jest niepodwazalna.Cos za cos.


przypominam sobie jeszcze jedna rzecz odnosnie tepego wyrazu..i otepienia.. Czesto mialem tak ze jak stalem w kolejce do sklepu to potrafilem zawieszac sie na kims kto stal obok mnie i patrzec na niego zupelnie bez wyrazu. Musialo to wygladac conajmniej komicznie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Otępienie, zamulenie..?

przez depresyjny 03 paź 2012, 17:47
Widzisz . Co zdanie to inna opinia. Lekarz jest tego zdania, że te leki są bezpieczne i nic od nich nie ma prawa się stać. Czyżby był aż takim ignorantem? Ja od 17 roku życia jakieś leki biorę. Generalnie zaczęło się od tego, że wyczyściło mi sen. Już nie będę opisywał jakie leki brałem od początku bo trochę tego było . Z jakichś względów mi nie podpasowywały.A to za mocna aktyzja, a to już nie pamiętam co..
Trafiłem na ten esscitalopram i na początku nie było najgorzej. Oczewiście zwększałem co 5 mg, ponieważ sen słabł, czy lekarz twierdził, że moje objawy depresyjne się utrzymują. Tak samo później dorzuciłem sulpiryd, który zwiększałem co 50 mg zaczynając od 50 mg. Jeżeli to prawda co piszesz no to jestem w niesamowitej płapce własnego ciała. Zejść z leków nie mogę bo czyści mi sen. Lekarz sugeruję mi coraz większe dawki, dokłada mi coraz nowe leki, bo wg. jego mniemania moja depresja jest jeszcze nieujarzmiona. Niewiem. Idę się modliś. Czekać na cud, albo na ten koniec świata. Może mi się zrobi od tych leków tak dobrze, że mnie będzie jebać ta szyja...kuurwa nie wiem.

Jak objawy będą się utrzymywać to będę tak często mojemu konowałowi zawracał głowę, aż wreszcie wymyśli coś konstruktywnego. Bo co innego mi zostanie. Narazie postaram się pozytywnie myśleć.,.....kurcze ciężko... :bezradny:
depresyjny
Offline

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 03 paź 2012, 18:09
Depresyjny amfebutamon + piracetam i będzie OK.
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 06 paź 2012, 15:04
Te objawy otępienne są najgorsze w tej depresji. Myślę bardzo wolno, zapominam jestem bardzo rozkojarzony i nie mogę się na niczym skupić i przyswajać wiedzy. Dodatkowo dochodzi u mnie zaburzona sprawność psychofizyczna i brak napędu motorycznego. Mózg jest odurzony. Jak wsiadam do auta to czuje się jak pijany i nie mogę prowadzić i pracować.Lekarz dop*******ł mi Wenlafaksyny 150 mg i chyba za dużo tego sztynksu.Ale to otępienie występuje raz od leków jak zmniejsza dawkę to występuje od depresji . Nawet jak chodzę po mieście to czuje się jak bym miał z 1,5 promila.Nie dość ,że kryzys i bezrobocie, ludzie zdrowi mają problemy z pracą i utrzymaniem to co dopiero jeszcze ludzie chorzy na takie gówno, które każdy lekceważy i nie ma na to badań. Czasami myślę ,że chyba wyjadę udawać niemego do Szwecji albo ćpać i dawać dupy za pieniądze pedałom do Holandii. Lekarz nie chcę dać renty. Rodzina lekceważy chorobę i każe iść do pracy. W pracy wypieprzają po dwóch dniach i oskarżają ,że na kacu.Nic innego chyba mi już nie zostało. Nie pije,nie palę, jestem impotentem,nie mam pieniędzy, nie wychodzę z domu i nie jeżdże autem ani rowerem. Momentami dostaje takiego pierdolca tym wszystkim ,że lada moment wykorkuje. Lekarz zlecił jeszcze badania nowotworowe mózgu. Modle się ,żeby coś wykazało, żeby było coś konkretnego przynajmniej wiadomo jak leczyć i rodzina się odczepi.
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 06 paź 2012, 15:07
Jack jakiego mixa masz na deprechę?
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 06 paź 2012, 15:12
Wenlafaksyne tylko teraz zeszliśmy 112,5 mg. Mój lekarz powiedział ,że jest zwolennikiem monoterapii
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 06 paź 2012, 15:15
Zmień lekarza nie ma ch..a we wsi poczytaj w "lek na koncentrację/pamięć" moje posty. :D
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 06 paź 2012, 15:23
Myślisz ,że co do wenli ciekawego można dorzucić by pobudzić koncentracje?
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 06 paź 2012, 15:46
metylofenidat amfebutamon modafinil tu ostrożnie



:mrgreen: trazodon

mianserynę
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Otępienie, zamulenie..?

przez Rafka 06 paź 2012, 15:49
oj tez tak wcześniej miałam. Tak jakby taka chmura w mózgu która nie pozwala normalnie myśleć.
Biorę leki i teraz tak nie mam.
Rafka
Offline

Otępienie, zamulenie..?

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 06 paź 2012, 15:56
A jeszcze piracetam fajny jest :brawo:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Otępienie, zamulenie..?

przez Peter_HS 06 paź 2012, 16:11
depresyjny napisał(a):Witam.Ja to mam taki stan, że mogę się patrzeć w ściane i czuję brak ostrości zmysłów. takie trochę otępienie, zamulenie do tego takie coś jakby szyja nie była moja i głowa trochę również. Sam nie wiem czy wchodzę na jakiś inny segment choroby, czy to przejściowe, czy trzeba zmienic leki, czy nic się nie da z tym zrobić? Biorę 30 mg escitalopramu i 250 mg sulpirydu.
No i do tego nastrój jest marny, właśnie z powodu powyższych rzeczy.
Ma ktoś takie rozstrojenie intelektu? To jest wynik depresjii, czy nie daj bóg jakieś inne ścierwo wkracza w moje życie?
Czy ktoś tak miał dostał jakieś leki i mu pomogło?, albo samo przeszło? Cholernie to jest irytujące.


To może być symptom spowodowany lekiem, ale to również może pochodzić z twojego stylu życia. Co robisz w wolnym czasie ?
Offline
Posty
130
Dołączył(a)
23 cze 2012, 17:00

Otępienie, zamulenie..?

przez zenon1989 09 paź 2012, 17:17
Jeśli chodzi o mnie, to paroteksyna postawiła mnie na nogi. Trochę poprawiła zdolności intelektualne, aczkolwiek szału nie ma. Fakt, że dawka jest niska, bo tylko 20mg. Wg. mnie nie ma sensu brać leków na koncentrację. Po prostu najlepiej skupić się na tym, co powoduje te problemy, czyli np. depresji czy nerwicy. Jeśli chodzi o zamulenie, to u mnie powoduje je przesiadywanie przed telewizorem i granie na pc. Pomaga mi: joga, basen. Wam też to polecam.
zenon1989
Offline

Otępienie, zamulenie..?

przez depresyjny 14 paź 2012, 16:23
wykończony napisał(a):Depresyjny amfebutamon + piracetam i będzie OK.


Ja juz tracę moc mózgu. Nawet nie wiem co pisać. Oprócz braku ,,mózgu,, jeszcze mam takie objawy jak brak snu i źle się czuję w swoim ciele takie duszenie, ból?, ssanie w klatce piersiowej. Głowa to nie wiem czyja jest, bo nie moja.Jak by te leki tak mi pomogły to by było pięknie.
Teraz zacząłem chodzić do bioeenergoterapeuty . No i planuje powoli zjechać z tych leków które biorę, bo jak nie pomagają to jaki sens .
Nawet ciężko mi opisać jak ja się czuję. Ale ten mój móz to jest chyba nieźle poszatkowany.
Uwierzyłem ostatnio w bioenergoterapeute. Lece bo ta szyja to mi dziwnie jakoś nie daje rady z utrzymaniem głowy. Położe się.
depresyjny
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do