Depresja a SEKS....

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Avatar użytkownika
przez Jovita 12 paź 2007, 21:21
no to super facet z ciebie , moj chlopak takze nie zostawia mnie w takiej chwili i jest przy mnie i zazwyczaj stwierdza ze to jego wina co mu szybko wybijam z glowy , ale kiedy ja wreszcie przejde ORGAZM ??
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez morpheus 12 paź 2007, 21:56
ehh mnie tez zawsze dziewczyna wybijala to ale mysli i tak pozostaja ehh pozdro dla Ciebie i caluski :* i zycze powodzonka no i szybkiego o..... :P wiem co to znaczy wiec wiem jakTwoj chlopaksie czuje ;)
"...Gdyby były same piękne chwile, nie wiedział bym że żyłem..."

Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
261
Dołączył(a)
05 sie 2007, 03:21
Lokalizacja
Fantazja

Avatar użytkownika
przez Jovita 12 paź 2007, 22:31
morpheus dzieki ;) jak juz nastapi ta chwila to na pewno o tym napisze. :mrgreen:
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez morpheus 13 paź 2007, 00:43
licze na to i wierze w Ciebie :* trzymam mocno kciuki
"...Gdyby były same piękne chwile, nie wiedział bym że żyłem..."

Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
261
Dołączył(a)
05 sie 2007, 03:21
Lokalizacja
Fantazja

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 13 paź 2007, 00:55
A ja chciałbym mieć chociaż problemy z seksem.....brak samego partnera jest o wiele gorszym problemem...<zresztą nie czaruje się nikt nigdy nie będzie chciał ze mną być.>
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez morpheus 13 paź 2007, 00:59
ehh przestan tak biadolic takie rzeczy tak nie wolnozawsze musisz wierzyc ze bedzie lepiej i inaczej podchodzic do sprawy ;)...ja mialem kogos spanie z ta osoba bylo dla mnie wszystkim i nie chodzi tutaj o sam akt seksualny bo on byl na drugim planie lubilem sie mocno przytuliz i zasypiac wiedzac iz jest ktos obok mnie i ze kiedy rano wstane ta osoba bedzie przy mnie to byl dla mnie calyswiat stracilem to i czuje sie okropnie...
"...Gdyby były same piękne chwile, nie wiedział bym że żyłem..."

Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
261
Dołączył(a)
05 sie 2007, 03:21
Lokalizacja
Fantazja

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 13 paź 2007, 01:16
Ja nie wierze jużw to bo po prostu patrze na siebie swój wygląd realnie...koniec oszukiwania się,jestem oropny i mam słaby charater
A co do spania z kimś to i tak bym spać z kimś nie mógł.....<bo co by na to mamusia powiedziała :D :cry: :cry: :cry: :cry: ,nienawidze jej>
Zresztą nie chce być z kims dla seksu więc to jest sprawa drugorzędna,po prostu chce kogoś kochać i być kochany.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

przez Pstryk 13 paź 2007, 08:38
człowiek nerwica napisał(a):jestem oropny i mam słaby charater

człowiek nerwica, wiesz, że się z Tobą nikt nie zgodzi.

Jovita, ja mam do Ciebie pytanie. Czy nie masz "wyrzutów sumienia", że udajesz?
Pstryk
Offline

Avatar użytkownika
przez morpheus 13 paź 2007, 10:15
Jovita, ja mam do Ciebie pytanie. Czy nie masz "wyrzutów sumienia", że udajesz?


tez jestem bardzo ciekway by moja dziewczyna miala i to wielkie, miala nawet wyrzuty ze to zze mna zrobiła...co bardzo i mnie bolalo choc wiedzialem ze to nie moja wina to i tak strasznie sie przez to czulem
"...Gdyby były same piękne chwile, nie wiedział bym że żyłem..."

Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
261
Dołączył(a)
05 sie 2007, 03:21
Lokalizacja
Fantazja

Avatar użytkownika
przez gusia 13 paź 2007, 13:47
Wtrącę słówko bo śledzę ten wątek.
Nie widzę sensu w udawaniu orgazmu,wtedy facetowi wydaje się że wszystko jest ok,tak można w nieskończoność.
Myślę że partnerowi trzeba wyraźnie powiedzieć co Nam sprawia przyjemność ,wszak chodzi o satysfakcję obojga ,czyż nie?
Kobieta potrzebuje dłuższych pieszczot niż mężczyzna,ja myslę że wszystko jest możliwe ;),tylko często gęsto panowie niestety nie przykładają się jak należy(ok ,mówię o małżonku ;) )
Pozdrawiam
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez Jovita 13 paź 2007, 18:31
bethi napisał(a):Jovita, ja mam do Ciebie pytanie. Czy nie masz "wyrzutów sumienia", że udajesz?


bethi to zdazyla sie raz albo ze dwa razy , mialam straszne wyrzuty sumienia , nie radzilam sobie z tym i gleboko cierpialam ale na poczatku udawalam ze wszystko jest ok , ale pozniej nie dawalam rady juz udawac , zawsze plakalam po stosunku i moj chlopak mnie wspieral , praktycznie robiam wszystko dla niego !!


gusia napisał(a):Nie widzę sensu w udawaniu orgazmu,wtedy facetowi wydaje się że wszystko jest ok,tak można w nieskończoność.


juz nie udaje orgazmow teraz jestem bierna i moj chlopak zawsze ma wyrzuty ze ''nie zrobil mi dobrze'' , ale ja mu wszystko tlumacze i jest ok , do tej pory ten temat jest dla mnie ciezki , ja nie radze sobie z tym ze nie odczuwam przyjemnosci a tak bardzo bym chciala .. we mnie juz chyba wszystko umarlo..
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 13 paź 2007, 19:19
Anand maracje,wyglądam okropnie i mam okropny charakter.....raczej tego się nie da zmienić więc pozostaje mi żyć z takim okropnym wyglądem i charakterem do końca życia :cry: :cry: :cry:
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez dark. 14 paź 2007, 21:49
:lol: :lol: :lol:

tutaj głównym czynnikiem nie jest żadna sprawa wizualizacyjna o której tak piszesz tylko o podejściu do tego tematu i uwierzenie w swoje możliwości.
Nikt inny za ciebie tego nie zrobi, natomiast sprawa wyglądu to już temat drugoplanowy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
60
Dołączył(a)
06 sty 2007, 00:18
Lokalizacja
środkowopomorskie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do