Depresja a SEKS....

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Avatar użytkownika
przez hyte 12 sty 2007, 13:41
Róża moja mila !, ja nie widze nic w tym smutnego ze ktos moze n ie wiedziec jeszcze o swojej seksualnosci![ moze nasza drogab]Angie[/b], nie lubi jak sie ja caluje w rece i otwiera dzwi bo sama by chciala je otworzyc, jakies ladnej delikatnej kobiecie!poco ma sie dziewczyna meczyc , niech sprawdzi a noz widelec i sie odnajdzie! ;) buziaksy
THE ONLY WAY IS UP!!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
246
Dołączył(a)
14 lis 2006, 21:39
Lokalizacja
londyn

Avatar użytkownika
przez Róża 12 sty 2007, 13:46
Zasmuciłeś mnie tym,że denerwują cię bardzo kobiece laski,a wszyscy twierdzą,że ja taka jestem.Ale cholera-nie mam nic wspólnego z gwiazdorstwem!Chociaż miewam głupie pomysły ;) A Angie-no jasne niech próbuje,byleby na mnie nie trafiła :evil:
Bez ludzkiej pamięci przeszłość nie istnieje.
Pech nigdy nie zawiedzie:
przyjdzie w samą porę:)))
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1197
Dołączył(a)
02 gru 2006, 22:18
Lokalizacja
z ogrodu

Avatar użytkownika
przez hyte 12 sty 2007, 13:54
aha,denerwuja mnie tylko dlatego ze jestem zazdrosny o facetow ktorych mi odbijaja! :lol:
Róża ale ty to muuuusisz byc ....laska a ten twoj koles to....kto?
TYlko pytam! ;)
THE ONLY WAY IS UP!!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
246
Dołączył(a)
14 lis 2006, 21:39
Lokalizacja
londyn

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Róża 12 sty 2007, 14:01
No to już rozumiem :D E tam laska czy nie-jak i tak patrzysz na mnie inaczej :lol: A mój koleś,to mój ukochany,bardzo przystojny i męski,a po co ci to wiedzieć,hę?? ;)
Bez ludzkiej pamięci przeszłość nie istnieje.
Pech nigdy nie zawiedzie:
przyjdzie w samą porę:)))
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1197
Dołączył(a)
02 gru 2006, 22:18
Lokalizacja
z ogrodu

Avatar użytkownika
przez hyte 12 sty 2007, 14:07
bog kazal sie dzielic!






[ E tam laska czy nie-jak i tak patrzysz na mnie inaczej-roza no co ty nosimy tan sam nr buta?Wiesz ,ze jestes moja ulubienica!

Chyba mam dzien na glupote!
THE ONLY WAY IS UP!!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
246
Dołączył(a)
14 lis 2006, 21:39
Lokalizacja
londyn

Avatar użytkownika
przez Róża 12 sty 2007, 18:14
Hyte-nie przejmuj się,mnie też dopadła dzisiaj głupawka,ale czasami trzeba się trochę pośmiać :lol:
Bez ludzkiej pamięci przeszłość nie istnieje.
Pech nigdy nie zawiedzie:
przyjdzie w samą porę:)))
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1197
Dołączył(a)
02 gru 2006, 22:18
Lokalizacja
z ogrodu

delikatna kwestia

przez liwang 24 kwi 2007, 17:28
Temat pewnie byl poruszany - ale nie moze ktos moglby podzielic sie wiedza / doswadczeniem.
Otóz - wyczytalam, że przy depresji, znika zainteresowanie seksem. Tak to tez wyglada w przypadku mojego chlopaka - jest bardzo czuły, widac ze mu zalezy na mnie, niemniej w pewnym momencie - nic. Jestesmy oboje troche po 30tce.
Teraz zaczyna brac effectin - czytalam ze jedna z konsekwencji moze byc kompletna utrata libido.
Czy to znaczy ze jestesmy skazani na platoniczny związek - no bo jesli po effectinie będzie jeszcze gorzej...
Co moglibyscie na ten temat powiedziec?
Pozdrawiam.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
23 kwi 2007, 23:28
Lokalizacja
3m

Avatar użytkownika
przez 331ania 24 kwi 2007, 21:50
liwang- witaj:)poczytaj o tym w dziale leków:)jest bardzo dużo na temat skutków ubocznych.Depresja odbiera chęć zbliżeń a czasem jest też przyczyną zaniku jakichkolwiek uczuć-a co do chłopaka to postaraj się wspierać go i podtrzymywać na duchu bo są to bardzo ciężkie dni dla niego,zanim zaczną działać leki to trochę to potrwa a w tym czasie postaraj się dać jemu jak najwięcej czułości i ciepła bo on bardzo ale to bardzo tego potrzebuje:)sama zdajesz sobie sprawę jaka to ważna sfera dla faceta-to że jemu nie wychodzi jeszcze bardziej go załamuje bo nie jest to komfortowa sytuacja dla was.Nie zawsze leki działają na niekorzyść-nie bardzo wiem jak jest w przypadku tego leku o ktorym piszesz-ale nawet gdyby miały być jeszcze większe problemy z potencją to warto zaryzykować dla zdrowia bo kiedy minie depresja to znów powrócą cudowne chwile:) :oops: ;)czego wam z całego serca życzę:)
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
610
Dołączył(a)
29 lis 2006, 22:38

przez liwang 25 kwi 2007, 11:25
331aniaAniu, dziękuję. Miejmy nadzieję ze tak będzie bo dla mnie tez sytuacja jest trudna - nie wiem jak sie zachowywac, żeby nie bylo to jeszcze "gwoździem do trumny".
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
23 kwi 2007, 23:28
Lokalizacja
3m

Depreja a obniżone libido...

Avatar użytkownika
przez Tales 04 maja 2007, 20:23
Czy u kobiety cierpiącej na depresję można w jakiś sposób (najlepiej bez leków) podnieść libido??? Chciałbym się tego dowiedzieć ponieważ wszędzie jest bardzo skromnie to opisane. :?: :?: :?:
Czas nie leczy ran lecz przyzwyczaja do bólu...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
03 maja 2007, 20:21

Avatar użytkownika
przez 331ania 04 maja 2007, 20:37
hhmm..Tales-jeśli o to chodzi o obniżone libido to nie jest ważne czy jest to kobieta czy też mężczyzna bo tak samo jest to odczuwane w obu przypadkach :)-a to w jaki sposób i bez leków je podnieść to pozwól że tak skromnie zauważę że to już Twoja działka ;)
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
610
Dołączył(a)
29 lis 2006, 22:38

przez Martusia 05 maja 2007, 18:16
Dla mnie w depresji nie tylko orgazm (o którym nie było mowy) ale i sam stosunek był wyczynem, do którego musiałam się często długo przekonywać.
Pomaga zrozumienie partnera i czas.
Uważam też, że warto probować, nie zamykać się, bo można potem nie dać rady wrócić do tego.
Powodzenia.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:22 pm ]
liwang
Zdecydowanie libido w depresji jest często nawet nie równe, a poniżej zera.
To jednak nie koniec nadziei.
Depresja jest uleczalna! :)
CZyli to nie będzie wieczne.
Też mam depresję i mogę powiedzieć, że seks to była dlsa mnie rzecz na ostatnim miejscu w hierarhi ważności (jak prawie wszystko), jednak mnóstwem czułości można coś zdziałać.
Na pewno ważne jest, by podnieść samoocenę cierpiącej osoby.
Nie polega to na powtarzaniu tych samych komplementów, ale chodzi o sposób patrzenia, dotyku, zachwytu drugą osobą.
Tales, jest to też moja odpowiedż dla Ciebie.
To działa.
Powodzenia.
Nie da się skasować wspomnień, ale da się z nimi szczęśliwie żyć.
Offline
Przyjaciel forum
Posty
348
Dołączył(a)
08 sty 2006, 23:06
Lokalizacja
Wołomin

Avatar użytkownika
przez Tales 08 maja 2007, 17:06
Dziękuję za odpowiedz. Na pewno będę starał się dostarczać mojej drugiej połówce mnóstwa czułości i wspierać ile się tylko da :) Jeśli jednak miałby ktoś jeszcze miał jakieś sugestie bądź podpowiedzi to ja bardzo chętnie poznam.
Czas nie leczy ran lecz przyzwyczaja do bólu...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
03 maja 2007, 20:21

Avatar użytkownika
przez Nelka 26 maja 2007, 18:14
Hejka!

Mniej więcej po jakim czasie od odstawienia lekow libido wraca do normy?
Czy to raczej zalezy od czlowieka?...leku?

U mnie po 14 dniach brania Seronilu odczuwam ogromną potrzebe kochania się, jednak z racji tego, że nie mam obecnie partnera..."cierpię" w samotnosci, chociaz jakbym go miała, to nie wiem czy kochanie się z nim byloby równie przyjemne i "odlotowe" jak przed lekami ;)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:16 pm ]
Tales sądzę, że tak jak wyżej kilka osob już Ci napisało...depresja to trudny okres dla osoby jej przezywającej - sa wzloty i upadki...duzo czulośi i troski...bądź po prostu przy niej...a zobaczysz jak pewnego dnia ona podejdzie do Ciebie i bedzie wszystko pieknie :)
Żyć, nie-umierać!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
12 maja 2007, 16:53
Lokalizacja
Wrocław

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do