Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

przez marta17 20 cze 2011, 23:45
Mam 17 lat. Dobrych rodziców, świetnego chłopaka, w szkole niezłe wyniki. Wszystko byłoby idealnie gdyby nie to, że coś powoduje że nie mogę zasnąć, i ciągle płacze. Zamiast cieszyć się z tego co mam przypominam sobie cudowne chwile z chłopakiem i zaczynam płakać ( ale nie ze szczęścia). Ja nie wiem czy wyimaginowane problemy są wpisane w wiek dojrzewania? Nie chce z nikim o tym gadać, i nikogo zadręczać bo ludzie mają poważniejsze problemy, może poprostu mi się w glowie poprzewracało z dobrobytu? Jak to jest?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
20 cze 2011, 23:43

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

Avatar użytkownika
przez Lilana 20 cze 2011, 23:52
Może tak naprawdę w głębi duszy coś Ci zgrzyta? Może masz w sobie przekonanie, że powinno być Ci dobrze jak napisałaś z powodu "dobrobytu", a tak naprawdę coś Ci nie odpowiada, ale nie chcesz z tego powodu tego przyznać. Albo, może w ostatnim czasie miałaś jakieś stresy, albo natłok jakichś wydarzeń, może coś Cię niepokoi, itd. Przyjrzyj się dokładniej swojemu życiu, przeanalizuj szczerze, nie tak jak inni Ci wbijali do głowy z czego powinnaś się cieszyć, ale tak trochę jakby rozpieszczając siebie. Możesz dojść do zaskakujących wniosków ;) Fajni rodzice, dobry dom, chłopak i piątki w dzienniku to miłe elementy życia, ale czegoś może być za dużo albo czegoś może brakować. Innego pomysłu na interpretacje nie mam. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
18 cze 2011, 21:30
Lokalizacja
Wawa

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

przez zotralinka 21 cze 2011, 09:11
Rozmawiasz o tym z rodzicami albo chłopakiem?
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
11 cze 2011, 19:29

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

przez marta17 21 cze 2011, 13:13
Wczoraj próbowałam z chłopakiem, ale po chwili stwierdziłam że nie będę przed nim cały czas płakać bo on też ma swoje problemy.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
20 cze 2011, 23:43

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

Avatar użytkownika
przez Lilana 21 cze 2011, 13:37
Dobra, ale jeśli z kimś jesteś, to obydwoje chyba (przynajmniej ja tak to widzę) powinniście mieć możliwość porozmawiania ze sobą na temat tego co kogo gnębi. Duszenie wszystkiego w sobie i udawanie, że jest wszystko ok, to tortura. Owszem, ,ma swoje problemy, ale też ma swoją dziewczynę, która ma prawo mu się zwierzyć. Na logikę rzecz biorąc powinna być to jedna z najbliższych Ci osób.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
18 cze 2011, 21:30
Lokalizacja
Wawa

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

przez marta17 21 cze 2011, 13:58
On mi zawsze pomaga, ale czasem mam wrażenie że go wykorzystuję. Ja nie mam możliwości odwdzięczenia się, a nie chciałabym być dla kogoś ciężarem.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
20 cze 2011, 23:43

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

Avatar użytkownika
przez Lilana 21 cze 2011, 14:06
Może masz jak, tylko nie widzisz tego, że się odwdzięczasz. ;)
A przyjaciółkę jakowąś posiadasz? ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
18 cze 2011, 21:30
Lokalizacja
Wawa

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 21 cze 2011, 17:33
Moje hipotezy:
- Zmiany hormonalne w wieku dojrzewania sprzyjają rozchwianiu emocjonalnemu (czyli m.in wzmożonej płaczliwości i zaburzeniom snu).
- Utajony problem z okresu wczesnodziecięcego.
- "Za dużo grzybów w barszcz"
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

Avatar użytkownika
przez into the void 21 cze 2011, 18:51
też pomyślałam o hormonach..

a może bierzesz pigułki anty?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
17 mar 2011, 22:31

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 21 cze 2011, 18:52
Tabletki antykonepcyjne to też godna uwagi hipoteza.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

przez marta17 22 cze 2011, 15:33
Co do przyjaciółki - nie mam, mam spore grono koleżanek, ale nie uważam że byłoby dobrym pomysłem im zaufać. Już raz się zawiodlam i boję się kolejnej. Nie biorę tabletek, więc to chyba też nie o to chodzi. Rok temu miałam problemy z hormonami, ale myślałam że już się uspokoiły.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
20 cze 2011, 23:43

Czemu tak się dzieje? Co zrobić?

przez zotralinka 24 cze 2011, 11:43
No to koniecznie trzeba sprawdzić te hormony moim zdaniem.
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
11 cze 2011, 19:29

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości

Przeskocz do