Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

Avatar użytkownika
przez khaleesi 28 lip 2013, 18:58
polnormalny, no wiesz lubię szczupłych ale bez przesady. A nie możesz chodzić na jakies rehabilitacjie czy coś
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 28 lip 2013, 19:00
Candy14, problem w tym że nie spotkałem nigdy nikogo z tak lipną klatą jak ja a to jest podstawowa sprawa u faceta.

polnormalny, powaznie?Bo mnie sie wydaje, ze jezeli chodzi o sprawy damsko-meskie to nie ma ograniczen, grubasy lacza sie w pary z chudzielcami, faceci bez klat z biusciastymi laskami. Jak zaskoczy to takie drobiazgi nie maja znaczenia. Znam laske z garbem , ktora ma super przystojnego meza, ludzie na wozkach znajduja partnerow. Ograniczenia sa glownie w Twojej glowie i w tym jak Ty podchodzisz do swoich defektow. Jezeli zaakceptujesz ze wygladasz jak wygladasz i przestaniesz sie tym przejmowac to nikt inny tez nie bedzie zwracal uwagi. MNie to sie nawet podoba jezeli ktos mnie lubi za to jaka jestem i nie zraza go ani moja luszczyca ani to ze juz wiekowa jestem ;)
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

przez rotten soul 28 lip 2013, 19:01
polnormalny,
która po skonsumowaniu znajomości sie w Tobie zakocha, zacisnie zęby i postara się Ci pomóc

Zupełnie mi nie odpowiada scenariusz przedstawiony przez Ciebie :evil: Nie chciałbym, aby jakakolwiek dziewczyna była ze mną tylko ze względu na wygląd. Kolejność seks, a potem miłość jest bardzo niemile widziana przeze mnie w związkach. Cóż jestem widocznie staroświeckim romantykiem i tego już nie przeskoczę. Wielu facetów (i kobiet pewnie też) by mnie chętnie wyśmiało z tego powodu, ale staram się nie myśleć o opiniach obcych i obojętnych mi ludzi.
A to zaciskanie zębów pachnie mi litością i męczeństwem na kilometr. "Pomogę ci bo jesteś taki słodziutki i biedniutki z tą swoją chorobą"

Widać już po nim lekkie zmiany na plus

Z tym się zgodzę. Kochająca mnie dziewczyna, znacznie zmieniła by na lepsze moje samopoczucie i życie. Co do tego nie mam żadnych wątpliwości.

I w ogóle dajcie spokój z tym wyglądem i komplementami. To nie jest tak ważne, jak silna psychika. Bez niej możesz być modelem a i tak będziesz gnił w samotności bo we łbie będzie nasrane i nawet jakbyś usłyszał tysiąc komplementów to i tak gówno Ci to da. Jak się facet sam o to nie postara, zabiegając i walcząc o obiekty swoich westchnień, to będzie sam do grobowej deski. A tak w ogóle komplementy słyszę tylko od tych pozajmowanych. Przypadek? Nie wydaje mi się. :evil: :evil:
rotten soul
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

przez wino.nocy 28 lip 2013, 19:01
wino.nocy, zapodaj fotkę to Ci odpowiem ;)
Nigdy :105: Komplementują mnie też babki z ławek i kiedyś jeszcze inny psycholog.
Offline
Posty
75
Dołączył(a)
25 cze 2013, 12:16
Lokalizacja
wroclaw

Samotność

Avatar użytkownika
przez khaleesi 28 lip 2013, 19:02
Candy14, masz łuszczycę? :shock: nie widać
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Samotność

przez polnormalny 28 lip 2013, 19:02
psyche., no ja jestem właśnie przesadą :smile: prawie 180cm i niecale 60 kg to sobie możesz wyobraźić jakie ze mnie ciacho :lol: i tu własnie pojawia sie wątek mojego pecha w życiu. Chętnie bym własnie poszedł żeby sie zająć czymś pożytecznym i może wtedy by mi ta depresja zaczeła troche ustępować ale nabawiłem sie poważnej choroby która uniemożliwia jakikolwiek sport na tą chwile.
polnormalny
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 28 lip 2013, 19:03
psyche., polnormalny, przyznaję się bez bicia :mrgreen: .
Odpowiedź jest myślę oczywista i każda kobieta myśli de facto tak samo bo to już jest biologia i pęd genów.

Nie ma to jak szczypta determinizmu i stereotypy z niej wynikające. Każda kobieta? Każdej do głowy zajrzałeś?

Biologia to jest czynnik warunkujący - ułatwiający przystojniakom znalezienie partnerki. Ale nie determinujący! W przeciwnym wypadku społeczeństwo wyglądałoby jak stado wilków - samiec alfa kopuluje z samicą alfa a reszta stada w nabożnym skupieniu paczy :mrgreen:
Ostatnio edytowano 28 lip 2013, 19:05 przez na_leśnik, łącznie edytowano 1 raz
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9158
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Samotność

Avatar użytkownika
przez deader 28 lip 2013, 19:04
Jęczałem już dziś w jęczarni na temat wizyty znajomej pary alkoholików, ale tutaj też trochę pomarudzę bo w sumie pewien aspekt pasuje do tematu. Mianowicie, mimo wszystkich tych rzeczy które mnie w nich wkur*iają, to... są ze sobą od kilku lat, żyją zgodnie, bez kłótni, tyle że sami niejako z wyboru zanurzają się w patologię. I jak nad tym myślę, że tych dwoje ludzi jest w stanie tworzyć udany, zgrany związek, to się załamuję. Dwa społeczne śmiecie były w stanie sobie kogoś znaleźć a mi ni ch... nie wychodzi - coś tu jest nie tak :bezradny:
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Samotność

Avatar użytkownika
przez khaleesi 28 lip 2013, 19:05
polnormalny, to chudzinka ale nie Oświęcim
rotten soul, to dobrze, ze nie zaczynasz od dupy strony. Te burdele tylko załamują trochę obraz romantycznego ale jak poznasz jakąs to chyba jej z takimi nowinkami nie wyskoczysz ;)
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Samotność

przez wino.nocy 28 lip 2013, 19:05
modelem a i tak będziesz gnił w samotności bo we łbie będzie nasrane i nawet jakbyś usłyszał tysiąc komplementów to i tak gówno Ci to da. Jak się facet sam o to nie postara, zabiegając i walcząc o obiekty swoich westchnień, to będzie sam do grobowej deski. A tak w ogóle komplementy słyszę tylko od tych pozajmowanych. Przypadek? Nie wydaje mi się. :evil: :evil:
Jak mi ten psycholog sypnął komplementami, to jednak mam teraz większą pewność siebie. Patrzę w te lustro i widzę, że faktycznie nawet jestem ładny. :lol:
Offline
Posty
75
Dołączył(a)
25 cze 2013, 12:16
Lokalizacja
wroclaw

Samotność

przez polnormalny 28 lip 2013, 19:08
Na mnie komplementy nie działają. Jedyne co by na mnie zadziałało to zaje.isty seks z kobietą i pełna akceptacja z jej strony + chęć ciągnięcia tego dalej. Nic więcej mi do szczęscia nie potrzebne. Niby tak nie wiele a jednak tak wiele.
polnormalny
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 28 lip 2013, 19:09
prawie 180cm i niecale 60 kg to sobie możesz wyobraźić jakie ze mnie ciacho

Ja mam 188 cm i wagę na ten moment 70 kg. "Ciachem" bym się nie nazwał, ale - k&*%a - bez przesady! Taka budowa ciała i tyle w temacie!
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9158
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Samotność

Avatar użytkownika
przez khaleesi 28 lip 2013, 19:10
na_leśnik, no własnie o tym piszę. Bielactwo to nie HIV na miłość Boską! Wkurzyłam się no :twisted:
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 28 lip 2013, 19:10
psyche., bo to odmiana atakujaca jedynie dlonie i stopy :) Mam zmiane po wewnetrznej stronie dloni i wieksza na stopie. Meczylam sie caly miesiac w trampkach zeby tego nie pokazywac ale powiedzialam dosc. Kicham na odczucia estetyczne otoczenia , niech sie gapia a ja nie bede sie parzyc w pelnych butach w upalach. :roll:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ( Dean )^2, Mentor i 19 gości

Przeskocz do