Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 14 maja 2013, 11:58
Alexandra napisał(a):Powiem to co wiedzą wszyscy mężczyźni,podstawą atrakcyjności jest wygląd,jeśli chcesz poderwać faceta bądz zgrabna,zadbana i uśmiechnięta.Jęśli faceci Cie podrywają a ty jesteś sama to albo ich odrzucasz<czemu?

Myślę, że gdybyTm była np. niezgrabna, przy kości- to źle odebrałabym Twoją "radę"- więc chyba tu trochę nie pomyślałeś, pisząc te słowa. Tak patrzę z przymrużenierm oka. Tylko dziwne, że widzę całe mnóstwo par, gdzie dziewczyna nie jest zgrabna ani ładna, czasem otyła- i mają mężczyzn- więc nie wszyscy mężczyźni na to tak patrzą.
To, że podobam się mężczyznom czy ktoś się we mnie zakochał- jeszcze nie znaczy, że ja to odwzajemniam. To chyba proste :smile:

Wiem że źle byś to odebrała bo kobiety rzadko chcą prawdy,zwykle wola wsparcie,zrozumienie.Ale jako że to porada online i chciałem rozwiazać twój problem a nie poprawić Ci na chwile nastrój to powiedziałem co myślę i co jest moim zdaniem prawdą,podstawą atrakcyjności kobiety jest wygląd,większość kobiet które znam i mają z tym problemy jest po prostu gruba czasem brzydka,albo niezadbana.
Jeśli jesteś atrakcyjna fizycznie to albo spotykasz mało męzczyzn<to żaden problem to zmienić>,albo masz jakiś problem emocjonalny,jak sugerowałem strach przed odrzuceniem lub zbyt wysokie wymagania.
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1527
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

Samotność

przez Alexandra 14 maja 2013, 18:54
Ale mówiać, co myslisz, w ogóle nie rozwiązałeś żadnego problemu- wręcz przeciwnie. Mówiąc kobiecie w ten sposób, nawet gdyby była najpiękniejsza, to ją zniechęcasz do samego siebie, a nie rozwiązujesz problem....Wręcz zabrzmiało to infantylnie.

Nie pisałam, że jestem szczęśliwa sama, ale też nie jestem nieszczęśliwa. W sensie, że nie chodzę w depresji, poniewaz nikogo nie mam, odczuwam radość z różnych rzeczy, ale czasami też smutek. Mimo wszystko, to jasne że wolalabym być z kimś fajnym, przy kim dobrze się czuję, niż sama :)
Ola. Jeszcze będzie przepięknie,jeszcze będzie normalnie.
Offline
Posty
581
Dołączył(a)
28 maja 2006, 15:49
Lokalizacja
Wrocław

Samotność

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 14 maja 2013, 18:55
( Dean )^2, ile Ty masz lat??
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

Avatar użytkownika
przez sebastian86 14 maja 2013, 19:03
a ja mam olbrzymiego dola z powodu samotnosci, zwlaszcza teraz gdy jest cieplo a wokol chodza bardzo interesujace dziewczyny.mimo ze czasem sie podobam od strony fizycznej to fakt ze mam taka przypadlosc(nerwica) to niestety skresla mnie w duzym stopniu w oczach tych kobiet.smutne cholernie to.
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2290
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Samotność

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 14 maja 2013, 19:05
ja mam nerwicę i stany depresyjne i to nie miało żadnego wpływu na mój związek, którego początek zbiegł się z ciężkim nawrotem choroby
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Samotność

Avatar użytkownika
przez sebastian86 14 maja 2013, 19:08
znudzona-ona, kobieta z nerwica nie traci na swej kobiecosci , facet z nerwica jednak traci na męskosci,wiec nie dziwie sie ze nie mialo u ciebie to wplywu na zwiazek...
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2290
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Samotność

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 14 maja 2013, 19:15
ha ha ha nie rozśmieszaj mnie, ja miałam ostry rzut choroby trzy miesiące po początku związku, nie nadawałam się do niczego a mimo to ten facet ze mną został.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Samotność

Avatar użytkownika
przez sebastian86 14 maja 2013, 19:21
znudzona-ona, przyjelo sie ze to facet ma byc podporą kobiety.dawac jej wsparcie i sile.
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2290
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Samotność

Avatar użytkownika
przez Kiya 14 maja 2013, 19:29
sebastian86 napisał(a):znudzona-ona, przyjelo sie ze to facet ma byc podporą kobiety.dawac jej wsparcie i sile.

:cry:
"Jestem toksycznym produktem odpadowym aktu stworzenia."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7416
Dołączył(a)
07 lip 2011, 13:10
Lokalizacja
Never Never Land

Samotność

Avatar użytkownika
przez sebastian86 14 maja 2013, 19:42
Kiya, ???
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2290
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Samotność

przez zmienny 14 maja 2013, 19:51
sebastian86, ma rację, depresja i nerwica bardziej psuje wizerunek męskości niż kobiecości,
facet z nerwicą, depresją, lękami postrzegany jest jako niemęski, a kobieta gdy ma te same problemy nie jest postrzegana jako niekobieca.
zmienny
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 14 maja 2013, 19:54
zmienny napisał(a):sebastian86, ma rację, depresja i nerwica bardziej psuje wizerunek męskości niż kobiecości,
facet z nerwicą, depresją, lękami postrzegany jest jako niemęski, a kobieta gdy ma te same problemy nie jest postrzegana jako niekobieca.

Jest jeszcze coś takiego jak instynkt macierzyński ;)
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Samotność

Avatar użytkownika
przez sebastian86 14 maja 2013, 19:54
zmienny, dlatego taki ktos jak ja musi miec niebywalego farta zeby znalezc bardzo empatyczna i wyrozumiala dziewczyne lub zataic fakt chorowania na nerwice.
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2290
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Samotność

Avatar użytkownika
przez Arhol 14 maja 2013, 20:15
Według mnie jest po równo, zarówno zaburzonego faceta czasem kobieta nie zniesie, tak i czasem ktoś może odejść od zdołowanej czy zaburzonej kobiety,niema zasady,wszystko zależy od partnera/partnerki,i jak mi się wydaje zaburzenia są przeszkodą,ale to nie znaczy że eliminują człowieka całkowicie w kwestii związków.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32650
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do