Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 20:34
Wielu pacjentów w okresie odstawienia doświadcza efektu zwanego "brain zap" lub "brain shivers"[4]. Jest to odczucie porównywalne do krótkich, nieprzyjemnych impulsów elektrycznych przebiegających przez mózg, pojawiających się co kilka sekund. Objaw ustępuje po około trzech tygodniach. Jego przyczyna nie jest znana.
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Samotność

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 31 mar 2013, 20:38
jaga70, Częsty objaw, wenli jeszcze nie odstawiałam, ale tego doświadczałam z innymi lekami.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18129
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Samotność

Avatar użytkownika
przez Transfuse 31 mar 2013, 20:39
Michuj, świetny awatar :) Dlatego bieganie jest fajne :mrgreen: sorry za wtrącenie ...
Przyjaźń wcale nie jest nienaruszalną więzią. Jest raczej jak olbrzymia, piaszczysta wydma, pozornie potężna i trwała, ale pewnego dnia budzisz się, a jej już nie ma.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2327
Dołączył(a)
29 paź 2011, 13:31
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

Avatar użytkownika
przez Michuj 31 mar 2013, 20:49
jaga70, miałem dosłownie to samo. Mój na szczęście były doktorek, też stwierdził że sobie coś ubzdurałem. Za to inny stwierdził, że skoro działą to szamać i nie kombinować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 20:53
No ja właśnie szamam i szamam.... :D

-- 31 mar 2013, 19:54 --

*Wiola* napisał(a):jaga70, Wielu pacjentów w okresie odstawienia doświadcza efektu zwanego "brain zap" lub "brain shivers"[4]. Jest to odczucie porównywalne do krótkich, nieprzyjemnych impulsów elektrycznych przebiegających przez mózg, pojawiających się co kilka sekund. Objaw ustępuje po około trzech tygodniach. Jego przyczyna nie jest znana.

Tak, to własnie too... Ale ze lekarze o tym nie wiedzą?
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Samotność

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 31 mar 2013, 20:56
jaga70, Bo to zazwyczaj banda ignorantów :mrgreen:

Jak Michuj, napisał , najlepszych specjalistów znajdziesz na nerwica.com :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18129
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 21:01
*Wiola* napisał(a):jaga70, Bo to zazwyczaj banda ignorantów :mrgreen:

Jak Michuj, napisał , najlepszych specjalistów znajdziesz na nerwica.com :lol:

Dlatego się tu leczę :great:
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Samotność

Avatar użytkownika
przez socjopatia 02 kwi 2013, 21:09
czuje samotność i niepokój. to drugie jest chyba gorsze :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
16 mar 2007, 21:02
Lokalizacja
Kraków

Samotność

Avatar użytkownika
przez Michuj 02 kwi 2013, 21:18
Ja nie czuję samotności, tylko jakąś nostalgię za czymś. Nawet gdybym osiągnął ''to coś'' to by nie zniknęła. Dziwne to...
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Samotność

Avatar użytkownika
przez omeeena 03 kwi 2013, 21:02
Nikt mnie nie kocha. Jedyne, co mi dzwoni w komórce, to przypominacz o paro... :cry:
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4408
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Samotność

Avatar użytkownika
przez creamy.gda 03 kwi 2013, 21:29
Ja też czuje się samotna. A mam lęk przed zawieraniem bliższych znajomości. Chciałabym żeby ktoś mnie pokochał i żebym umiała to odwzajemnić.
60 mg seronil
Avatar użytkownika
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
09 gru 2010, 21:45

Samotność

przez niewidoczny 03 kwi 2013, 21:34
creamy.gda, do tego chyba długa droga...
niewidoczny
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez creamy.gda 03 kwi 2013, 21:36
niewidoczny napisał(a):creamy.gda, do tego chyba długa droga...


Wiem, dlatego nie mam siły walczyć o normalność.
60 mg seronil
Avatar użytkownika
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
09 gru 2010, 21:45

Samotność

przez niewidoczny 03 kwi 2013, 21:39
creamy.gda, bo to trudne? Ale czy sam cel nie jest warty walki?
niewidoczny
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do