Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 19:39
Widzę, że chorym dopisuje poczucie humoru. to pierwszy krok do wyzdrowienia :great:
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Samotność

Avatar użytkownika
przez kaja123 31 mar 2013, 19:45
jaga70 napisał(a):A ja lekarzy, takich zwykłych to się nie boję :o
Każdy z nas ma trochę innego fioła ;) żeby było ciekawiej...

a takich niezwykłych :P Masz rację każdy ma swojego fioła - ja nawet jak wiem że coś mi tam urosło to bagatelizuję a na pewno nie wymyślam choroby - jest mi to obce :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2268
Dołączył(a)
08 sty 2011, 01:29

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 19:50
Takich niezwykłych czyli onkologów sie boje jak diabeł święconej wody.... :mrgreen:

Matko, jak zobaczyłam nowy mihuja awatar, to się w głowie zakręciło .... z wrażenia....
Ostatnio edytowano 31 mar 2013, 19:54 przez jaga70, łącznie edytowano 1 raz
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 31 mar 2013, 19:54
jaga70, Zdjęcia kłamią :mrgreen: Znajdę Cię na FB, jak pozwolisz ;)



Ja to jestem w ogóle w tym względzie potuptana, generalnie nie boję się bólu jako takiego , ale raczej tego co może wyniknąć z "kontaktu "z lekarzem. Ale fakt ,że mam swoje powody, z powodu ich błędów mało co nie wysłali mnie na tamten świat i to 3 razy, więc w pewnym sensie jest to lęk uzasadniony.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18129
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 19:55
Pozwalam łaskawie :lol:
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Samotność

Avatar użytkownika
przez Michuj 31 mar 2013, 19:57
*Wiola* napisał(a):mam swoje powody, z powodu ich błędów mało co nie wysłali mnie na tamten świat i to 3 razy,


Dlatego forum najlepszym lekarzem :mrgreen: Szczególnie wybitne grono psychiatrów :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Samotność

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 31 mar 2013, 20:00
jaga70, :uklon:
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18129
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 20:01
Tak czytam Twoje leki, Michuj i widzę, że masz wenlafaksynę. Ja tysz ją mam, tylko 75-tkę

-- 31 mar 2013, 19:02 --

ALe chyba działa, bo Avatar masz zajefajny, raczej dla zdrowiejącego osobnika.
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Samotność

Avatar użytkownika
przez Michuj 31 mar 2013, 20:04
No biorę biorę. Chyba jedyne co mnie trzyma przy życiu ;)
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 20:06
Słuchaj, a próbowałeś już kiedyś j a odstawiać?
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Samotność

Avatar użytkownika
przez Michuj 31 mar 2013, 20:07
próbowałem i źle się to skończyło.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Samotność

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 31 mar 2013, 20:12
Michuj, O psychiatrach to już nawet nie wspomnę :lol:

jaga70, Też jadę na 75 wenli ;)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18129
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Samotność

Avatar użytkownika
przez jaga70 31 mar 2013, 20:30
Michuj, jak pierwszy raz to odstawiałam to doświadczałam takich jakby spięć w głowie. Myślałam że zwariowałam do końca, że to jakieś nierealne odczucia, mój psychiatra gały wywalił i myśłał że fisiuję. dopiero na obco języcznych forach znalazłam że coś takiego realnie istnieje, jako skutek odstawienny, że to się zdarza i innym ludziom. Mialeś coś takiego po odstawieniu wenlafaksyny?
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.Joanne Kathleen Rowling
Avatar użytkownika
Offline
Posty
396
Dołączył(a)
04 gru 2010, 15:17
Lokalizacja
Gdańsk (Gdański)

Samotność

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 31 mar 2013, 20:34
jaga70, Wielu pacjentów w okresie odstawienia doświadcza efektu zwanego "brain zap" lub "brain shivers"[4]. Jest to odczucie porównywalne do krótkich, nieprzyjemnych impulsów elektrycznych przebiegających przez mózg, pojawiających się co kilka sekund. Objaw ustępuje po około trzech tygodniach. Jego przyczyna nie jest znana.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18129
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do