Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

przez inna23 17 mar 2013, 15:53
może z obawy że to znowu tylko na chwilę i nie chce kolejny raz się rozczarować? chociaż chciała bym kogoś tutaj poznać ale za bardzo nie wiem jak się do takiej osoby odezwać..
Ostatnio edytowano 17 mar 2013, 15:57 przez inna23, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
16 mar 2013, 14:28

Samotność

Avatar użytkownika
przez TwojaLaura1 17 mar 2013, 15:55
inna23 napisał(a):może z obawy że to znowu tylko na chwilę i nie chce kolejny raz się rozczarować? chociaż chciała bym kogoś tutaj poznać ale za bardzo nie wiem jak się do takiej osoby odezwać..


dokładnie
nobody can destroy your dreams
twojalaura@gmail.com
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
08 lis 2012, 12:02

Samotność

przez ala1983 17 mar 2013, 15:57
zmienny napisał(a):czemu skoro jestescie tacy samotni, nie zaprzyjaznicie i nie sparujecie sie miedzy soba, przeciez duzo osob tutaj jest, sa tez samotne osoby w temacie o prawiczkach.

A temu, że nawet ludzie tu na forum nie są zainteresowani znajomością ze mną. Myślisz, że nie próbowałam?
"Objawy mają swoje znaczenie"
Zygmunt Freud (1856-1939)
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
19 lis 2011, 18:53
Lokalizacja
W drodze...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

Avatar użytkownika
przez omeeena 17 mar 2013, 15:58
zmienny, sparujecie...powiało romantyzmem
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Samotność

Avatar użytkownika
przez TwojaLaura1 17 mar 2013, 15:59
ala1983, tez pare razy sprobowalam i nie bylo to mile doświadczenie. po co wiec
nobody can destroy your dreams
twojalaura@gmail.com
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
08 lis 2012, 12:02

Samotność

przez inna23 17 mar 2013, 16:03
ja tutaj wcześniej kogoś poznałam.. spotykaliśmy się przez pół roku a na końcu okazało się ,,przekrętem,,... jestem więc ostrożna mimo że internetowo zawsze chętnie porozmawiam z każdym.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
16 mar 2013, 14:28

Samotność

przez Saraid 17 mar 2013, 16:04
zmienny napisał(a):czemu skoro jestescie tacy samotni, nie zaprzyjaznicie i nie sparujecie sie miedzy soba, przeciez duzo osob tutaj jest, sa tez samotne osoby w temacie o prawiczkach.

Rozwiązałeś probłem dwóch watków jesteś niesamowity :P
Saraid
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 17 mar 2013, 16:06
no dobra to jak dobieramy się w pary, losowanie czy inna metoda. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17256
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Samotność

Avatar użytkownika
przez Arhol 17 mar 2013, 16:11
2 stoły i rosyjska ruletka :mrgreen:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32639
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Samotność

przez zmienny 17 mar 2013, 16:15
ala1983, skad wiesz, ze nie sa, po prostu tez sie wstydza pewnie i mysla to samo o Tobie i o innych co Ty o nich, to jest taki impas, zamkniete kolo. ;/

inna23, aha czyli proby byly, no szkoda, ze sie nie udalo. ;/

TwojaLaura1, ja tez pare razy sprobowalem i sie czulem jakbym sie narzucal, wiec sie wycofalem stad takie moje przeczucie, ze moze te osoby wcale nie chca kogos poznac, ze jedynie w fantazjach im sie to podoba i stad to pytanie. a wlasnie nie wiem czemu to jest desperacja, ze ktos wychodzi do ludzi, szkoda, ze tak to jest postrzegane bo tylko poglebia to bariery.

omeeena, tak bo mialem na mysli i przyjazni i stosunki partnerskie zalezy komu czego tu brakuje. ;)

Saraid, raczej nic swiezego nie wnioslem, bo jak widzisz entuzjazmu nie ma. ;)
zmienny
Offline

Samotność

przez ala1983 17 mar 2013, 16:18
zmienny napisał(a):ala1983, skad wiesz, ze nie sa, po prostu tez sie wstydza pewnie i mysla to samo o Tobie i o innych co Ty o nich, to jest taki impas, zamkniete kolo. ;/

Tyle, że ja się nie wstydzę :? Odbycham sobą ludzi i tyle :bezradny:
"Objawy mają swoje znaczenie"
Zygmunt Freud (1856-1939)
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
19 lis 2011, 18:53
Lokalizacja
W drodze...

Samotność

Avatar użytkownika
przez TwojaLaura1 17 mar 2013, 16:19
zmienny, chodzilo mi o to, ze co, weszlam na forum i nagle mam pisac do ludzi z dzialu samotnosc? jakos tak nie potrafie, juz napisalam. tez czuje ze jak pisze to sie narzucam, prawde piszesz o tym zamknietym kole, kazdy z nas pewnie tak mysli
nobody can destroy your dreams
twojalaura@gmail.com
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
08 lis 2012, 12:02

Samotność

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 17 mar 2013, 16:19
ala1983 napisał(a):
zmienny napisał(a):ala1983, skad wiesz, ze nie sa, po prostu tez sie wstydza pewnie i mysla to samo o Tobie i o innych co Ty o nich, to jest taki impas, zamkniete kolo. ;/

Tyle, że ja się nie wstydzę :? Odbycham sobą ludzi i tyle :bezradny:

mnie nie odpychasz :mrgreen: mimo poważnych różnic ideologicznych.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17256
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Samotność

Avatar użytkownika
przez TwojaLaura1 17 mar 2013, 16:22
ala1983 napisał(a):
zmienny napisał(a):ala1983, skad wiesz, ze nie sa, po prostu tez sie wstydza pewnie i mysla to samo o Tobie i o innych co Ty o nich, to jest taki impas, zamkniete kolo. ;/

Tyle, że ja się nie wstydzę :? Odbycham sobą ludzi i tyle :bezradny:


ja tez czasami chce sie z kims zaprzyjaznic, zapoznac ale wiem ze sama mam wady, jestem przewrazliwiona, przesadzam i nie chce jeszcze robic problemow innym. tez mam wrazenie ze odpycham ludzi, tylko luzne znajomosci, impreza-kawa bez zaglebiania sie i pomagania, troski, przyjazni sa ok, potem czuje sie zbedna chociaz oni mi tego nie mowia, sama tak mysle i mi z tym zle
nobody can destroy your dreams
twojalaura@gmail.com
Avatar użytkownika
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
08 lis 2012, 12:02

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do