Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 lut 2013, 14:53
Owszem ale malo kogo stac na to zeby sie przyznac, ze jest sam bo ma kiepski charakter. Łatwiej zrzucac samotnosc na defekty fizyczne bo sa niezalezne od nas i nie trzeba nad nimi pracowac. Na tej samej zasadzie dziala "nie mam pieniedzy wiec nie mam dziewczyny". Wygodne wymowki
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 26 lut 2013, 15:16
nie mam pieniedzy wiec nie mam dziewczyny"
z tym to nie zawsze tak jest owszem jak 16-20 latek nie ma pieniędzy to żadna wymówka ale 30 latek raz że to odstrasza kobiety, dwa trzeba mieć jakąś tam kasę żeby zaprosić gdzieś dziewczynę, na bilet jeśli jest nie miejscowa czy na ubranie, dla takich ludzi jak np Detektyw Monk mających 500 zł renty czy bezrobotnych to przeszkoda spora. Oczywiście ta w głowie jest jeszcze większa bo facet który nie ma kasy uważa się za gorszego, za nic nie wartego pół faceta.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17049
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Samotność

Avatar użytkownika
przez omeeena 26 lut 2013, 15:32
Weźcie się uspokójcie! Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził!

-- 26 lut 2013, 14:33 --

Choć na pewno wielu erotomanów-narcyzów tak o sobie myśli :D :D :D
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 lut 2013, 16:07
carlosbueno, nikt kto umawia sie z facetem nie zaglada mu do portfela. No i dzisiaj kobiety swietnie potrafia zadbac same o siebie. Mezczyzna juz niekoniecznie jest zywicielem rodziny
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 26 lut 2013, 16:13
przecież ja nie pisałem o żywieniu rodziny tylko np o tym że ma zapłacić czym w knajpie gdzie spotyka się z dziewczyną, czy ma na kino, kwiaty itd.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17049
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Samotność

Avatar użytkownika
przez omeeena 26 lut 2013, 16:18
Candy14, hahahhaaaa, kiedyś się z takim umówiłam! Siedzieliśmy nad pustym stolikiem. A potem się okazało, że nie mógł postawić kawy, bo wszystko, co miał, wydał na kwiatka!!!
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Samotność

przez inbvo 26 lut 2013, 16:26
carlosbueno napisał(a):z tym to nie zawsze tak jest owszem jak 16-20 latek nie ma pieniędzy to żadna wymówka ale 30 latek raz że to odstrasza kobiety, dwa trzeba mieć jakąś tam kasę żeby zaprosić gdzieś dziewczynę, na bilet jeśli jest nie miejscowa czy na ubranie, dla takich ludzi jak np Detektyw Monk mających 500 zł renty czy bezrobotnych to przeszkoda spora. Oczywiście ta w głowie jest jeszcze większa bo facet który nie ma kasy uważa się za gorszego, za nic nie wartego pół faceta.
mnie się wydaje że z tym że kobiety lecą na kasę jest właśnie odwrotnie, czyli np. człowiek bezrobotny, któremu brak pieniędzy jest mniej pewny siebie.

Jak masz pracę i do tego jakąś nie najgorszą, to już tak naprawdę połowa sukcesu w życiu... możecie się nie zgadzać, ale przyznajcie że dużo w tym prawdy.

-- 26 lut 2013, 16:27 --

omeeena napisał(a):Candy14, hahahhaaaa, kiedyś się z takim umówiłam! Siedzieliśmy nad pustym stolikiem. A potem się okazało, że nie mógł postawić kawy, bo wszystko, co miał, wydał na kwiatka!!!
chyba sobie jaja robił :)
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Samotność

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 26 lut 2013, 16:33
inbvo napisał(a):
carlosbueno napisał(a):z tym to nie zawsze tak jest owszem jak 16-20 latek nie ma pieniędzy to żadna wymówka ale 30 latek raz że to odstrasza kobiety, dwa trzeba mieć jakąś tam kasę żeby zaprosić gdzieś dziewczynę, na bilet jeśli jest nie miejscowa czy na ubranie, dla takich ludzi jak np Detektyw Monk mających 500 zł renty czy bezrobotnych to przeszkoda spora. Oczywiście ta w głowie jest jeszcze większa bo facet który nie ma kasy uważa się za gorszego, za nic nie wartego pół faceta.
mnie się wydaje że z tym że kobiety lecą na kasę jest właśnie odwrotnie, czyli np. człowiek bezrobotny, któremu brak pieniędzy jest mniej pewny siebie.

Jak masz pracę i do tego jakąś nie najgorszą, to już tak naprawdę połowa sukcesu w życiu... możecie się nie zgadzać, ale przyznajcie że dużo w tym prawdy.

wiadomo że praca zwłaszcza taka którą się lubi albo przyzwoicie się w niej zarabia dowartościowuje i pomaga w nawiązywaniu relacji z kobietami. No i człowiek nie wstydzi się tego że jest bezrobotny czy nie ma pieniędzy na nic i nie musi tego ukrywać.
Ale mnie praca czasem tak męczyła głównie psychicznie że nie miałem siły na poznawanie kobiet i akurat jakieś tam relacje z kobietami miałem jak pracy nie miałem( ale miałem kasę odłożona za granicą). Gorzej jak się kasa skończyła wtedy już w ogóle przestałem myśleć o kobietach.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17049
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Samotność

Avatar użytkownika
przez omeeena 26 lut 2013, 16:34
inbvo, nie!!! Ja w życiu nie spotkałam takiego dziwaka! A młody człowiek był!
Nie wytrzymałam i zapytałam się potem, o co chodzi. Przecież nie można się ruszać z domu, jak się nie ma przy sobie żadnej kasy. Zwłaszcza samochodem! Więc można! Nawet idąc na dyskotekę ze znajomymi! Bo pieniądze to nie wszystko i można się doskonale bawić bez kasy, a laski wyrywać na urok osobisty, a nie na drinki. A samemu napić się z kranu, jak mocno przyciśnie, ale on to w ogóle dużo nie pije!!! A najeść się można w domu, przed imprą!!!

-- 26 lut 2013, 15:35 --

Aaaaa, a jak się już pod klubem okaże, że wstęp jest płatny, to wraca do domu!!!!!!
:shock: :shock: :shock:
Ostatnio edytowano 26 lut 2013, 16:36 przez omeeena, łącznie edytowano 1 raz
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 lut 2013, 16:36
omeeena, no ok..ale gdyby tak naprawde naprawde Ci sie podobal to nie bylaby jakas wielka przeszkoda. Zagonilabys do pracy i juz.
Kiedy zaczelam sie spotykac z moim mezczyzna to jako ze spora roznica w dochodach byla ja czesciej placilam za obiad czy tam inne rzeczy. A teraz on sponsoruje wiekszosc rzeczy bo zmienil prace ( nie bez mojego udzialu bo kop byl mu potrzebny) i duzo lepiej zarabia. Wiec jak Ci na kims zalezy to nie patrzy sie na forse bo zawsze mozna ja zdobyc

-- 26 lut 2013, 16:37 --

sorry..to bylo zanim przeczytalam to
Nawet idąc na dyskotekę ze znajomymi! Bo pieniądze to nie wszystko i można się doskonale bawić bez kasy, a laski wyrywać na urok osobisty, a nie na drinki. A samemu napić się z kranu, jak mocno przyciśnie, ale on to w ogóle dużo nie pije!!! A najeść się można w domu, przed imprą!!!

-- 26 lut 2013, 15:35 --

Aaaaa, a jak się już pod klubem okaże, że wstęp jest płatny, to wraca do domu!!!!!!

:lol: :lol: :lol:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

Avatar użytkownika
przez omeeena 26 lut 2013, 16:41
Candy14, ale nie chodziło o kasę, bo raz jest, raz nie ma!
Ale on się tak rękami i nogami trzymał swojej teorii, że już się bałam pytać o inne!!!
A jeśli chodzi o zasobność portfela i pochodzenie, to wiesz, w jakiej sytuacji jest wiadomy Ci osobnik, a mimo to wiele bym dała, żeby go mieć przy sobie dłużej niż raz czy dwa w tygodniu! Nie tylko ze względu na walory.....fizyczne ;)
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Samotność

Avatar użytkownika
przez Sorrow 26 lut 2013, 16:45
Candy14 napisał(a):L.E., to akurat rozumiem ale obrazek pokazywal powierzchowne ocenianie..po wygladzie generalnie i cechach ktore az taka przeszkoda nie sa. Gruby moze schudnac, chudy przytyc, palacz przestac palic, wiek to zadna przeszkoda jezeli ludzie sie dogaduja. A potem placz, ze sie niekogo nie ma.

Taa... może, tyle że jak może tylko zwykle już przestał to zrobić, schudnął, itp.

Poza tym palenie, picie, itd. to nie są cechy powierzchowne.
Ostatnio edytowano 26 lut 2013, 16:48 przez Sorrow, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

Samotność

przez inbvo 26 lut 2013, 16:45
carlosbueno napisał(a): wiadomo że praca zwłaszcza taka którą się lubi albo przyzwoicie się w niej zarabia dowartościowuje i pomaga w nawiązywaniu relacji z kobietami. No i człowiek nie wstydzi się tego że jest bezrobotny czy nie ma pieniędzy na nic i nie musi tego ukrywać.
Ale mnie praca czasem tak męczyła głównie psychicznie że nie miałem siły na poznawanie kobiet i akurat jakieś tam relacje z kobietami miałem jak pracy nie miałem( ale miałem kasę odłożona za granicą). Gorzej jak się kasa skończyła wtedy już w ogóle przestałem myśleć o kobietach.
ale pracować się i tak musi z reguły :)
to przynajmniej się przyda do wszystkiego.
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Samotność

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 26 lut 2013, 16:50
inbvo, ja podczas ostatnich 2 miesiącach pracy tak byłem ją przejęty, zaoferowany, zdołowany że nawet o kobietach nie myślałem jak pracowałem dłużej w jednej firmie to dopiero po iluś tam miesiącach czy roku byłem w stanie uspokoić się na tyle żeby móc myśleć o jakiś kobietach. No ale brak pracy i pieniędzy dyskwalifikuje jeszcze bardziej bo nawet człowiek nie ma ochoty wychodzić z domu i dzielić się swoim wstydem życia z innymi.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17049
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Frozen21 i 10 gości

Przeskocz do