Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

przez oohwowlovely 26 lut 2013, 00:10
skoro jestescie doswiadczeni wszyscy, to doradzcie mi, jakich mam nie popelniac bledow :D
oohwowlovely
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez Pieprz 26 lut 2013, 00:23
Ja zawsze gustowalam w sniadych brunetach a kocham blondyna z cera rudzielca bo jest tak zajebistym facetem ze nie zamienilabym go na nikogo innego.

to chyba kogoś innego kochasz oprócz mnie :?
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 lut 2013, 00:29
Mushroom, dla mnie jestes blondynem. Miewalam juz sniadych brunetow ;) wiec widze roznice
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20466
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

Avatar użytkownika
przez Arhol 26 lut 2013, 00:32
oohwowlovely napisał(a):skoro jestescie doswiadczeni wszyscy, to doradzcie mi, jakich mam nie popelniac bledow :D

Nie da się poradzić,każdy związek,każdy człowiek jest inny,można i rozważać 5463452345 wypadków, ale i tak się nie określi,to raczej trzeba samemu przeżyć.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32807
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Samotność

przez oohwowlovely 26 lut 2013, 00:35
Saiga, oj zartowalam :D ja i tak bym wszytsko zrobila po swojemu :D
oohwowlovely
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 lut 2013, 00:35
Saiga, :uklon: dokladnie tak
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20466
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

przez sensuu 26 lut 2013, 01:09
najgorzej jak się ma jakiś defekt i mimo że z charakteru jest ok to i tak wszystko się wali
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
04 lis 2012, 14:28

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 lut 2013, 01:31
sensuu, ale defekt fizyczny?
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20466
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

przez tomasz_xyz 26 lut 2013, 14:16
sensuu napisał(a):najgorzej jak się ma jakiś defekt i mimo że z charakteru jest ok to i tak wszystko się wali


defekty fizyczne są często mniejszą przeszkodą niż kiepski charakter
tomasz_xyz
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 lut 2013, 14:53
Owszem ale malo kogo stac na to zeby sie przyznac, ze jest sam bo ma kiepski charakter. Łatwiej zrzucac samotnosc na defekty fizyczne bo sa niezalezne od nas i nie trzeba nad nimi pracowac. Na tej samej zasadzie dziala "nie mam pieniedzy wiec nie mam dziewczyny". Wygodne wymowki
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20466
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 26 lut 2013, 15:16
nie mam pieniedzy wiec nie mam dziewczyny"
z tym to nie zawsze tak jest owszem jak 16-20 latek nie ma pieniędzy to żadna wymówka ale 30 latek raz że to odstrasza kobiety, dwa trzeba mieć jakąś tam kasę żeby zaprosić gdzieś dziewczynę, na bilet jeśli jest nie miejscowa czy na ubranie, dla takich ludzi jak np Detektyw Monk mających 500 zł renty czy bezrobotnych to przeszkoda spora. Oczywiście ta w głowie jest jeszcze większa bo facet który nie ma kasy uważa się za gorszego, za nic nie wartego pół faceta.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17525
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Samotność

Avatar użytkownika
przez omeeena 26 lut 2013, 15:32
Weźcie się uspokójcie! Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził!

-- 26 lut 2013, 14:33 --

Choć na pewno wielu erotomanów-narcyzów tak o sobie myśli :D :D :D
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4408
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 lut 2013, 16:07
carlosbueno, nikt kto umawia sie z facetem nie zaglada mu do portfela. No i dzisiaj kobiety swietnie potrafia zadbac same o siebie. Mezczyzna juz niekoniecznie jest zywicielem rodziny
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20466
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 26 lut 2013, 16:13
przecież ja nie pisałem o żywieniu rodziny tylko np o tym że ma zapłacić czym w knajpie gdzie spotyka się z dziewczyną, czy ma na kino, kwiaty itd.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17525
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do