Samotność

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Samotność

przez Steviear 27 gru 2013, 14:46
jedyna, dobre źródło informacji.
Mnie nie interesuje co robią osoby..to jak bardzo jest im "ciężko" bo im mrowka zdechła :P
I trzeba to calemu swiatu zasygnalizowac ze jest zaloba xD
Emocje na pokaz.
Juz nie mowiac o cogodzinnym meldowaniu co robią :)
Albo te nowe zmiany statusow :mrgreen: porażka.

Myslec,ze jak nie udostepnialas nic to raczej nie bylo powodu do takich mysli.
A nawet jesłi to kazdy ma swoje zycie i nie patrzy poza swoj czubek nosa :P
Steviear
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez PJT 27 gru 2013, 15:49
znow jestem samotny a juz cos zaczynalo sie dziac :( :(
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 27 gru 2013, 15:51
Pawel?????
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Samotność

Avatar użytkownika
przez PJT 27 gru 2013, 15:52
no mowilem Ci przez tela przeciez ze byla afera.
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 27 gru 2013, 15:54
No tak..ale czy to pierwsza burza w szklance wody?:) uspokoi sie
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

Avatar użytkownika
przez jedyna 27 gru 2013, 16:15
Candy14

to ze mi sie nie ulozylo to nie znaczy ze innym tez nie musi
a szczescie innych powinno cieszyc dobrze wiedziec ze sa i tacy ktorzy ciesza sie radoscia zycia
wiec nic tu nie jest sprzeczne

a po drugie czy inni maja cos lepszego niz sledzenie mojego zycia-zapewne tak

albo i nie

-- 27 gru 2013, 16:26 --

Steviear
dobrze to okresliles-emocje na pokaz

jakos mnie tak naszlo z tymi portalami z drugiej strony kazdy robi to co chce mi nic do tego
Być może Bóg chciał abyś poznał wielu złych ludzi zanim poznasz tę dobrą, abyś mógł ją rozpoznać kiedy ona się w końcu pojawi...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 10:50

Samotność

Avatar użytkownika
przez PJT 27 gru 2013, 19:20
Candy14 napisał(a):No tak..ale czy to pierwsza burza w szklance wody?:) uspokoi sie

jestem spokojny ale ona nie, to jest ten problem
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 27 gru 2013, 20:08
Przeciez to bzdurka..o co sie ciskac?
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

Avatar użytkownika
przez Semir 28 gru 2013, 12:12
jedyna napisał(a):kiedys mialam nk i fb ale juz nie mam bo mam poczucie ze inni zerkajac co u mnie beda sie cieszyc tym ze nadal jestem sama bez meza-stara panna z dzieckiem

teraz nienawidze fb tych slodkich fotek-chwalenia sie zyciem nie mowie ze kazdy tak robi ale zawsze wchodzac na takie portale dziwnie sie czulam
ciesze sie ze innym sie powiodlo ale ja czuje sie gorsza od nich i wole nie pokazywac swojego beznadziejnego zycia

albo udawac ze jest dobrze...

To świństwo ze strony tamtych ludzi sam jestem w podobnym położeniu ale pamiętaj to co dzieje się w sieci nie zawsze jest zgodne z prawdą jak kolega powiedział ,,na pokaz" mi czasem nawet zazdrościli tego spokoju teraz się dużo zmieniło bo tylko ja nie wypaliłem ale nie mam do nikogo pretensji. prędzej czy później los się odwróci i znajdziesz swoje szczęście nie można mieć pecha przez całem życie a tylu ludzi na świecie:)
Ból fizyczny ma w sobie to dobrego, że jeśli przekroczy pewną granicę, zabija. Ból psychiczny, kiedy boli nas serce, zabija nas codziennie od nowa, jednak ciągle żyjemy. Paolo Coelho
Avatar użytkownika
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
24 paź 2013, 20:36
Lokalizacja
Łódź

Samotność

Avatar użytkownika
przez Candy14 28 gru 2013, 12:31
Semir, ale jakie swinstwo?
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Samotność

Avatar użytkownika
przez 8th_circle_of_hell 28 gru 2013, 15:11
Orenda napisał(a):ja go nawet nie lubię a mówię że też go kocham :(


Kontakt sobie z nim utrzymuj, ale nie mów mu takich rzeczy, bo się robi niezły bigos z tego.
Posty
83
Dołączył(a)
29 wrz 2013, 14:34
Lokalizacja
Lublin

Samotność

Avatar użytkownika
przez jedyna 28 gru 2013, 16:13
Semir
kochany jestes :D
odnosze sie do Twoich slow,,,ze nie mozna miec pecha przez cale zycie;-)


oby tak bylo,,,ciesze sie ze Ty tak uwazasz widze ze w Tobie jest nadal iskierka nadzieji na lepsze jutro;-)
Być może Bóg chciał abyś poznał wielu złych ludzi zanim poznasz tę dobrą, abyś mógł ją rozpoznać kiedy ona się w końcu pojawi...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 10:50

Samotność

przez Midori 28 gru 2013, 16:15
Zauważyłam, że wśród ludzi (nawet znajomych) czuję się bardziej samotna niż wtedy, gdy jestem sama. Cóż na to poradzić? :bezradny:
Midori
Offline

Samotność

Avatar użytkownika
przez Semir 29 gru 2013, 11:19
jedyna, zawsze powinna być mi się tak zdarzało i miałem oprócz dni beznadziejnych takie za które chętnie bym wszystkich wycałował. Jeśli zajrzysz w głąb tego życia które miałaś pewnie znajdzie się niejedno takie zdarzenie mniejsze lub większe ale zawsze:)

-- 29 gru 2013, 11:25 --

Midori, to pewnie skutek tego że jak można zobaczyć inni mają swoje dziewczyny/facetów a Ty pomimo że jesteś nimi otoczona to jednak jesteś sama bo przez ten brak czasu nawet nie masz z kim wyjść na tą przysłowiową kawę nie mówiąc o kinie wyjeździe gdzieś itp. Sam tak miałem że całe miesiące ich nie widziałem teraz się poprawiło ale tylko nieznacznie. Z czasem trzeba albo to zaakceptować albo dać do zrozumienia że też się jest częścią życia bo szukać innych to bez sensu wszyscy myślą tak samo.
Ból fizyczny ma w sobie to dobrego, że jeśli przekroczy pewną granicę, zabija. Ból psychiczny, kiedy boli nas serce, zabija nas codziennie od nowa, jednak ciągle żyjemy. Paolo Coelho
Avatar użytkownika
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
24 paź 2013, 20:36
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do