Nie jestem wesołkiem

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Nie jestem wesołkiem

przez wiejskifilozof 19 mar 2011, 19:10
Od kiedy pamiętam nie byłem wesołkiem . Nie umiałem bawić ludzi ,rzucać dowcipami . Rzadko się śmieję . Nie wie , czy to jest mój charakter czy to że mam początek depresji . :bezradny:

Nie jestem wesołkiem

przez miś wesołek 19 mar 2011, 21:21
Ja tak samo
miś wesołek

Nie jestem wesołkiem

przez rutka 19 mar 2011, 21:28
Witam,tez taka jestem co prawda nie mam depresji ale taki sposób bycia.nie znam się na kawałach ani nie jestem duszą towarzystwa po prostu taka anie inna .

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nie jestem wesołkiem

przez depresyjny86 19 mar 2011, 22:02
Witam,tez taka jestem co prawda nie mam depresji ale taki sposób bycia.nie znam się na kawałach ani nie jestem duszą towarzystwa po prostu taka anie inna .

Już Cie lubie ;)
Też taki jestem.
:)

Nie jestem wesołkiem

przez amelia83 19 mar 2011, 22:08
no to ja tez sie podpisuje w klubie Niewesolka ;)
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'

Nie jestem wesołkiem

przez Sabaidee 19 mar 2011, 22:10
Poczucie humoru lub jego brak jest elementem osobowości; natomiast depresja jest czymś co osobowość zaburza. Z depresji można się wyleczyć, a z poczucia humoru już trudniej. Jest oczywiste, że w dołkach psychicznych mamy mniejszą skłonność do żartów, ale jedno drugiego nie wyklucza. Jeśli dobrze pamiętam skłonność do depresji wykazywał Aleksander Fredro, któremu poczucia humoru nie sposób odmówić.
Sabaidee

Nie jestem wesołkiem