Skocz do zawartości
Nerwica.com

dół


dapp91

Rekomendowane odpowiedzi

witam !

 

Jestem nowym użytkownikiem i chciałbym podzielić się z wami moim problemem. Otrzymałem nie dawno zaproszenie od kuzyna na wesele które odbędzie się na początku czerwca wraz z osobą towarzyszącą. No i właśnie tu jest problem 1. Nie mam swojej stałej partnerki ( w zasadzie to nawet zadnej) 2. Odbywa się to w okresie sesji letniej na studiach (jestem studentem i prawie wszystkie znajome mi dziewczyny też są studentkami) 3. Jestem dosyć nieśmiałą osobą i mało mam znajomych dziewczyn, a nawet z tymi którymi się znam to raczej nie tak dobrze aby poświęciły dla towarzyszenia mi naukę do sesji. Powiem jeszcze ze chciałbym bardzo udać się na to wesele tylko właśnie na drodze stoją mi te 3 problemy. A udanie się samemu na wesele jest chybionym pomysłem gdyż z płci przeciwnej w mniej więcej moim wieku (nie licząc osób towarzyszących) bedzie tylko siostra panny młodej ale ona ma już chłopaka więc za bardzo nie miałbym się z kim bawić. Upic sie i zapomnieć za bardzo też nie będę mógł bo bedzie moja matka a ona nienawidzi osób upijających sie więc wole nie mysleć jakby to się skończyło a więc pozostałoby mi siedzieć za stołem i zanudzać się na śmierć i patrzeć z zazdrością na pary bawiace się na parkiecie. zrezygnować z tego też mi będzie przykro i też zacznę się dołować że przez to że nie mam partnerki jestem gorszy i że przez taki drobiazg nie poszedłem na wesele. Właśnie ta myśl o partnerce na wesele nie daje mi spokoju. Co byście zrobili na moim miejscu? Moze tu jest jakas dziewczyna co mogłaby się wybrać ze mną na wesele ( jak tak to mam 20 lat, mieszkam w Lublinie, mam 176 cm wzrostu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach