brak szacunku???

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

brak szacunku???

przez toska 20 lip 2010, 11:55
Mam do Was takie pytanie---czy to,że szefowa mną pomiata i nie szanuje to jej wina bo taka jest czy to ja mogę wywoływać w ludziach takie emocje?jeśli to moja wina to nie wiem co bym miała zmienić by ludzie traktowali mnie poważnie. Wszystko co powiem jest puszczane drugim uchem,a jak to samo np mojej mamie powie ktokolwiek inny to słucha z zaciekawieniem.
Pracuję,studiuję,czytam książki,wiem trochę o życiu i świecie-ogólnie wydaje mi się ze głupia nie jestem ,więc czemu wiele osób mnie nie szanuje i zlewa???
wkur.ia mnie to strasznie!!! :why:

Re: brak szacunku???

przez Shadowmere 20 lip 2010, 13:25
toska, Tosia..ktoś już tu kiedyś na forum zauważyl,że to jak inni nas postrzegają jest w dużej mierze efektem tego jak postrzegamy siebie sami.Jak stoisz z samooceną?Bo jeśli kiepsko o sobie myślisz..to niestety inni mogą to zauważyć i bezczelnie wykorzystać..
Shadowmere

przez depresyjny86 20 lip 2010, 14:36
Ludzie z reala to ch... nie warto sie im odsłaniać psychicznie...bo tak jak mówi Shadowmere - ludzie takie rzeczy wykorzystują...
:)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Sean1 20 lip 2010, 20:54
Skad mamy wiedziec jaka jest twoja szefowa, skoro jej nie znamy? Opisz cos wiecej, staraj sie dostrzec w jakich sytuacjach najczesciej ludzie cie "zlewaja". I tak sie dzieje wszedzie czy tylko w pracy?

przez toska 21 lip 2010, 10:48
w pracy to pikuś ale np moja mama w ogóle jak ja coś powiem to to olewa i mówi : tak tak .... i puszcza drugim uchem,a jak powie to np moja bratowa to od razu słucha i jeszcze mi to opowiada jako coś mega ważnego.Dodam ze nie kłamię i nie kłamałam i nie może się to z tego brać :(

[Dodane po edycji:]