Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez Zenonek 09 kwi 2010, 18:01
Kafeteria to siedlisko dewiantow i nimfomanek (glownie, jezeli chodzi o tematy damsko-meskie)- jezeli chcialbys robic z tego jakas wykladnie to ludzkosc dawno by wyginela.

Nie chce mi sie juz pisac o tych tematach- jak ktos chce sobie zyc w "chorym swiecie" to prosze bardzo.

Naprostowanie takich ultra-antyspolecznych osobnikow to zadanie dla dobrych specjalistow.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez Feith 09 kwi 2010, 18:04
Jak czytam takie tematy, budzi się we mnie feminizm, o który bym się nigdy nie podejrzewała.

Ludzie!!! Gdzie wy macie oczy? Patrzycie na plastikowe lale wożące się po ulicach z jakimś przypakowanym właścicielem bmw (sorry, Magdo) i uważacie, że wiecie wszystko o kobietach.

Otóż niespodzianka! "Piękna płeć" jest przeważnie zakompleksiona, niedowartościowana i łaknąca chociaż odrobiny zainteresowania z waszej, męskiej strony. I cóż z tego, jeśli was ciągnie do lekko zdzirowatych supermodelek, którym faktycznie się w głowach poprzewracało, więc bawią się facetami wedle uznania.

Nie powiem, że wygląd mężczyzny nie ma żadnego znaczenia, bo nikt by w to nie uwierzył. Ale najważniejszy jest, był i będzie charakter. To z tym chyba, drodzy panowie, najbardziej się borykacie. Sami przyznajecie się do awersji do kobiet i oczekujecie, że one was docenią? Nie widzę tu logiki.

I proszę mi tu skończyć z naszym rzekomym materializmem! Owszem, niektóre dziewczyny/kobiety lecą na kasę. Nie zaprzeczę. Te puste, z którymi nie chcę mieć nic wspólnego.
Feith
Offline

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez gandzia40 09 kwi 2010, 18:08
szkoda że takich dziewczyn co lecą na kasę jest coraz więcej.
Co myślicie o tym jak kobieta mając lat 15 idzie z 40 letnim dziadem do łóżka tylko dla tego że jej kupi.ł nowy telefon.
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
07 kwi 2010, 22:12

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

Avatar użytkownika
przez linka 09 kwi 2010, 18:11
gandzia40, to sie nazywa : Dziwka. Zaś o ile rozumiem, nie rozmawiamy tu o prostytutkach tylko o "normalnych" kobietach.
Na szczęscie to co opisujesz, w naszej kulturze to jeszcze zachowanie marginalne.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez wovacuum 09 kwi 2010, 18:13
Feith napisał(a):Jak czytam takie tematy, budzi się we mnie feminizm, o który bym się nigdy nie podejrzewała.

Ludzie!!! Gdzie wy macie oczy? Patrzycie na plastikowe lale wożące się po ulicach z jakimś przypakowanym właścicielem bmw (sorry, Magdo) i uważacie, że wiecie wszystko o kobietach.

Otóż niespodzianka! "Piękna płeć" jest przeważnie zakompleksiona, niedowartościowana i łaknąca chociaż odrobiny zainteresowania z waszej, męskiej strony. I cóż z tego, jeśli was ciągnie do lekko zdzirowatych supermodelek, którym faktycznie się w głowach poprzewracało, więc bawią się facetami wedle uznania.

Nie powiem, że wygląd mężczyzny nie ma żadnego znaczenia, bo nikt by w to nie uwierzył. Ale najważniejszy jest, był i będzie charakter. To z tym chyba, drodzy panowie, najbardziej się borykacie. Sami przyznajecie się do awersji do kobiet i oczekujecie, że one was docenią? Nie widzę tu logiki.

I proszę mi tu skończyć z naszym rzekomym materializmem! Owszem, niektóre dziewczyny/kobiety lecą na kasę. Nie zaprzeczę. Te puste, z którymi nie chcę mieć nic wspólnego.



amen :D
wovacuum
Offline

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez Feith 09 kwi 2010, 18:13
Ja jako kobieta myślę, że to przykre...

Znam dziewczynę, która sypiała z facetami starszymi o wiele lat, bo byli bogaci i o nią "dbali".
Ale znam też 20 innych, które są porządne, NORMALNE i szukają zwykłych chłopaków, a nie sponsorów lub medialnych "ideałów".
Feith
Offline

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez gandzia40 09 kwi 2010, 18:15
albo jak krew zalewa jak czytam pytania typu: mam 13 lat czy to w sam raz na seks czy nie ?
Podobno na zachodzie w niektórych krajach zdali sobie sprawę, że dzieci w wieku 10-11 lat za niedługo rozpoczną życie sekusualne i już ich uświadamiają o kondonach, a nawet już produkują takie mniejsze w odpowiednim dla nich rozmiarze.

[Dodane po edycji:]

raz kiedyś siedziałem z taką laską co miała 15 lat była rok młodsza ode mnie, podeszła do niej starsza koleżanka chwilę pogadały i koleżanka poszła,potem do tej koleżanki przyszedł chłopak, a ta laska co z nami siedziała taki tekst:
"Przyszedł jej koleś. Ha ha ale szmaciarz".

Ta sama kobieta w szkole patrzyła jak koleś ćwiczy na WF( on miał lekki problem z chodzeniem i po prostu miał trochę kolana do środka), i laska na przerwie podchodzi do niego i mówi "Ha ha fajnie biegasz".
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
07 kwi 2010, 22:12

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

Avatar użytkownika
przez amfce 09 kwi 2010, 18:31
Gdy pojawil sie film Galerianki mowilo sie ze to margines, ale przeciesz ktora poleci na ladnego chlopaka, lub jesli patrza na wnetrze to porzadnego i madrego, takim poprostu pozostaje byc dewiantami, bo kobiety widza mezczyzne tylko jako zrodlo korzysci, np mezczyzna ktory czesto podruzoje po swiecie, mobilnosc jedna z cech tego wnetrza ktorej kobiety potrzebuja.

Widac ze wielu mezczyzn jest bardzo oczarowanych wartosciowym wnetrzem kobiet, ale ta cala tajemnica poprostu staje sie taka skala ze juz nie da sie utajniac nawet przez kobiety ktore musialy sie do tego wyspecjalizowac aby utrzymywac jakies tam szczatki godnosci.


********* Anonimowe prostytutki *********

prostytucja wśród studentek młode prostytutki łatwy zarobek dla studentek

Piękne, młode i bogate. Nie są gwiazdami show-biznesu ani młodymi bizneswomen. Studentki dostają społeczne przyzwolenie na prostytucję, bo łatwiej jest postrzegać je jako ambitne kobiety, które po prostu radzą sobie w życiu.

Dlaczego młode, studiujące dziewczyny z perspektywami i marzeniami na przyszłość decydują się na prostytucję? Odpowiedź jest prosta: w zamian poznają świat, w którym zasady, moralność i szacunek nie istnieją, nic nie jest czarne albo białe, nie odróżnia się dobra od zła, a luksusowe życie jest najwyższą stawką, dla której warto poświęcić wiele. Pytanie, czy ten barwny, intrygujący świat, na wzór obrazków serwowanych co dzień w stacjach takich, jak MTV jest prawdziwy i czy warto sprzedawać swoje ciało, by choć odrobinę się do niego zbliżyć?

Anonimowa prostytutka, którą poznałam, opowiedziała mi swoją historię. Twierdzi, że takich dziewczyn jak ona jest wiele, tylko trudno we współczesnym świecie wyróżnić je z tłumu.
Prostytutki- studentki to zwyczajne dziewczyny, które mają zaplanowaną przyszłość i odważnie zmierzają ku wyznaczonym celom. Twardo stąpają po ziemi, chcą być widziane przez rodzinę, przyjaciół, znajomych jako silne osobowości, które potrafią poradzić sobie ze wszystkim. Są towarzyskie i lubiane, czasem wręcz popularne. Dążą do doskonałości: wysoka średnia na studiach, nienaganna powierzchowność.

Kujonki wyglądem przypominające modelki z pierwszych stron gazet, zawsze na czasie w każdym temacie, zawsze trendy na różnych płaszczyznach. Uczęszczają na kółka naukowe, kursy przygotowujące do zawodu, w domu sprzątają i gotują, pojawiają się na wszystkich imprezach i niezmiennie wyglądają doskonale. Śledzą wszystkie nowinki w modzie, chętnie służą pomocą każdemu, udzielają korepetycji, należą do charytatywnych organizacji, zawsze są miłe i uśmiechnięte i nigdy nie wyglądają na zmęczone. Mają swoje pasje i talenty i dbają o ich rozwój.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
21 gru 2009, 07:03

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez Feith 09 kwi 2010, 18:33
Dziewczyny są wredne. To wiadomo nie od dziś.

Ale chłopaki też. Sama miałam okazję parę razy tego doświadczyć. Kiedy byłam zamkniętą w sobie szarą myszką, nie szczędzili żartów. Teraz, kiedy zaczęłam dbać o wizerunek, patrzą na mnie jak na kobietę, nie jak obiekt kpin. To nie jest ocenianie powierzchownie?

To nie kwestia płci, lecz psychiki. Jeśli ktoś lubi poniżać, będzie to robił.

[Dodane po edycji:]

amfce, co chcesz tym wnieść? Jeżeli liczysz na to, że przekonasz mnie, że wszystkie kobiety są płytkie, wyrachowane i nic nie robią, tylko się puszczają, to chyba się nie dogadamy.
Feith
Offline

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

Avatar użytkownika
przez Farrokh Bulsara 09 kwi 2010, 18:38
Nie wszyscy ludzie sa zepsuci jak chocby duza czesc dzisiejszej młodziezy dla której powierzchownosc i dobra doczesne sa celem samym w sobie i przez ich pryzmat ocaniaja człowieczenstwo... "jesli kogos stawiasz na piedestale ,uznajac za ideał samego siebie z koniecznosci sytuujesz jako kogos wzgledem niej podrzednego" a to zawsze jest niedorzeczne i w konsekwencji dla Ciebie niekorzystne ...z drugiej strony taki ideał jesli tylko podwinie mu sie noga i ujawni swoje rzeczywiste niedoskonałe oblicze traci swój idealistyczny posmak i powszednieje .. i tak zle i tak niedobrze...wszyscy jestesmy tylko marnymi robakami skazanymi na nieuniknioną porażke żyjacy w prowizorycznym swiecie w którym głupi przypadek moze zadecydowac o naszym być bądź nie być..nie warto tracic czasu na iluzje,nie szukaj ideału bo go nie znajdziesz..pogudz sie ze swoja marnoscia ,doczesnoscia ,nie badz łowca iluzji ..wszyscy jestesmy tu tylko na chwile wiec bierzmy z zycia to codla nas cenne i porzucmy wybór miedzy rozwiazaniami doskonałymi badz żadnymi... złoty srodek to chyba najlepszy wybór...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
57
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 13:52

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez magdalenabmw 09 kwi 2010, 18:50
''JĘCZARNIA SAMCÓW SKRZYWDZONYCH PRZEZ ZŁY ŚWIAT I ZŁY LOS'' ja już dawno dałam sobie spokój z tym tematem.

Ja wiem, czemu Wy jesteście sami. Bo jesteście jęczydupy ! I tyle.
Ostatnio edytowano 09 kwi 2010, 21:58 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Ten post został zgłoszony jakoby był niezgodny z regulaminem, krzywdzący i obraźliwy - moim skromnym zdaniem nie jest.
magdalenabmw
Offline

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

Avatar użytkownika
przez amfce 09 kwi 2010, 19:02
popatrzcie na ogloszenia kobiet gdy zadzwonicie one niebrzmia jak jakies dziwki tylko jak poprostu kobiety z otoczenia, spojrzcie nawet na nazwe dziewczyna czesto widac dziwczyna, przeciesz to wszystko przemawia calym soba, spojrzcie nie na to co pisza kobiety, ale na ulice, ida dwie dziewczyny 14lat chyba najwiecej im mozna dac, siedzisz z kolega w bardziej topowym samochodzie jedna z nich zaryzykuje spojrzenie odwracajac sie, z ich twarzy odczytujesz po za usmichem jakies sygnaly sexualne. Klamstwa ze to wszystko tak mezczyzni odbieraja, to nie sredniowiecze. Kobiety chca byc wielbione pozadane piekne, to nie milosc. Czule pocalunki, delikatnosc, powiedza ze jestes dupek i nie meski.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
21 gru 2009, 07:03

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

przez gandzia40 09 kwi 2010, 19:05
Mi się wydaje, że to co teraz się dzieje z ludziami to druga strona kapitalizmu.
Większość tych durnych mod jakie pojawiają się w Polsce przychodzą z durnego amerykańskiego społeczeństwa, tam to dopiero jest szajba
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
07 kwi 2010, 22:12

Re: Nienawisc do kobiet, wrazenie ze one wszys

Avatar użytkownika
przez Farrokh Bulsara 09 kwi 2010, 19:06
Kobiety sa przereklamowane,seks tez ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
57
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 13:52

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do