CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez rober6666 04 paź 2010, 22:44
No mowię ,że są na "wakacjach" że tak powiem przymusowych.Reszta to frajerzy, którzy kłapią tylko gębami i nic więcej...
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

Avatar użytkownika
przez linka 04 paź 2010, 22:48
Panowie...na Boga, to chyba nie jest odpowiednie miejsce na dyskusje kogo, gdzie i jak wynająć żeby kogoś pobił..... :-|

Poza tym, hmm nie rozumiem tego, koleś zostanie pobity, tobie zrobi się lepiej na chwilkę...ale co z tego, skoro fakt że był z twoją żoną w łóżku i tak będzie faktem dokonanym...i nic tego nie zmieni....
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez rober6666 04 paź 2010, 22:58
Sprawiedliwość Linka, sprawiedliwośc.
Gdy ktoś kogoś zgwałci to rzecz sie juz dokonała i nic tego nie zmieni....co nie znaczy, że trzeba temu komus odpuścić....
Las Vegas
Gdy wpadne na pomysl wybzykania komus żony, to wcześniej rozeznam sie KOMU chcę rogi przyprawić.To taki elementarny instynkt samozachowawczy. Mógł się zorientować.Może się zorientował i MIMO TO uznal , że nic go to nie obchodzi....Ja nie zawsze byłem chory. I choroba nie zabiła we mnie bandyckich instynktow.Ale to juz jego problem..
Ok
Kończę rozprawki na ten temat
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez Stary Góral 04 paź 2010, 23:25
rober6666:tylko że jak go zabijesz to wpadniesz i dostaniesz wyrok na conajmniej 12 lat,zabijesz szmaciarza pójdziesz siedziec za człowieka
Stary Góral
Offline

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez rober6666 04 paź 2010, 23:27
Eeeee tam
"Co wy wiecie o zabijaniu",heheheheehhe
Przeciez nie jestem idiotą. Psycholem może tak ,ale nie idiotą :D :D
Klapsy i tyle
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez RafQ 04 paź 2010, 23:54
rober6666 napisał(a):No mowię ,że są na "wakacjach" że tak powiem przymusowych.Reszta to frajerzy, którzy kłapią tylko gębami i nic więcej...
Robert


Sorka ze nie doczytalem Twojego wczesniejszego posta i ponownie zapytalem :oops: .Jak widac kłania sie u mnie czytanie ze zrozumieniem.Tak wiec sorka jezeli powtarzajac sie podnioslem Ci cisnienie.

Tak wogole to przepraszam także,że wypisuje rady tego typu tu na forum.Macie racje,to nie jest miejsce na takie sprawy i nie powinienem takich rzeczy glosno mowic.
Czasami dodaje o kilka slow za duzo czesto bez zastanowienia :( .
RafQ
Offline

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez RafQ 05 paź 2010, 00:21
Ja juz wiecej nic nie bede dodawal w tej sprawie ponieważ i tak powiedzialem o kilka slow za duzo.Czasami po prostu pisze i mowie to,co mysle w danej chwili.

Wrocmy do wlasciwego tematu w takim razie.
Czy ktos z Was probowal doraznie Pridinol lub Akineton?U mnie dziala podobnie jak benzo (oczywiscie doraznie) redukujac czesciowo napiecie i derealizacje.
Jestem ciekaw co takiego jest w tym leku,ze powoduje zmniejszenie derealizacji i wyostrza zmysły.Macie jakies pomysly dlaczego się tak dzieje?

[Dodane po edycji:]

Czy to się kiedyś skończy?
Pisałem parę godzin temu starając się jakoś pomóc,doradzić i przdstawić swój punk widzenia będąc pewnym siebie i czując się prawie normalnie.W tej chwili...wszystko obraca się do góry nogami a perspektywa z której patrzę odwrócona o 180st :cry: .
Czy wogóle jest jakiś sens żebym tu pisał i próbował cokolwiek doradzać coś komuś skoro mam takie jazdy?
Usunąłem już swoje konto na tej śmiesznej "naszej klasie",wiec może nadszedł czas aby i to zlikwidować :? .
RafQ
Offline

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez astoria88 05 paź 2010, 09:38
Witam, starałam się przebrnąć przez wszystkie wątki, i nawet w dużym stopniu mi się to udało, Robercie trzymam za Ciebie kciuki, żebyś jakoś pokonał te "złe" okresy, widzę, że dużą motywacją do walki dla Ciebie jest synek i to bardzo dobrze, bo najlepszy powód by żyć z taką chorobą to żyć dla kogoś, a masz dla kogo! Co do żony, nie dziwię się, że nie masz do niej zaufania, też bym nigdy nie potrafiła zaufać po zdradzie. Nie rozumiem ludzi, którzy zdradzają, najpierw obiecują w zdrowie i w chorobie!!! a potem... Jeszcze raz, trzymam kciuki.
Pozdrawiam
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
05 paź 2010, 08:04

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez Zenonek 05 paź 2010, 11:29
LasVegas napisał(a):Pamiętajcie jedno:
-koleś Was nie zna, dla niego fakt jest taki że babka jest fajna i może sobie pobzykać (przepraszam za język, ale muszę odsadnie). Nie zna Was, nie ma sentymentu, nie jesteście kumplami więc ma Was w dupalu bo co go obchodzi obcy koleś. Baba nie da to chłop nie wezmie. A co ma nie wziąć jak daje?
A baba? Ma męża i nie powinna iść do innego, przecież siłą jej nie wziął.
Dla mnie sprawa jest prosta- wina leży po stronie kobiety, a nie obcego chłopa. I to ona powinna ponieść konsekwencje, nie on. A pobicie kogoś nic nie zmieni, czasu nie cofnie.


Zgadzam sie, zreszta juz kiedys o tym pisalismy.


Wedlug mnie ta sytuacja na na bank ma wplyw na poglebieanie Twojej choroby Rober.
W koncu wszystko ma wplyw na chemie w mozgo - nawet chwilowe radosci i smutki, a co dopiero przewlekle trzymanie takiej zlosci i nienawisci.

Ja bym odpuscil kolesiowi, nic to nie da, a moze narobic dodatkowych problemow.

W kazdym razie jak bedziesz go klepal to nie przesadz...Pare tub w zupelnosci wystarczy.

Tyle ode mnie Zenek.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez RafQ 05 paź 2010, 11:55
Amon - u mnie jest tak,ze potrafie w ciagu godziny przejsc przez wszystkie stany czyli: hipomania/normalnosc/depresja.To jest jak podroz miedzy wymiarami.Trzy rozne rzeczywistosci,trzy perspektywy z ktorych patrzysz i trzy rozne osoby,ktorymi potrafie byc.Staram sie nad tym panowac tak aby jak najmniej bylo widac z zewnatrz.Nie zawsze to sie udaje jak widac.Jedynym plusem jest to,ze nigdy nie mialem prawdziwej manii i nie odj.balem jeszcze nic strasznego.
RafQ
Offline

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

Avatar użytkownika
przez Rambo123 05 paź 2010, 16:23
Zgoda na drobny romans mej żony podyktowana była tym, że w depresji nie potrafię jej zadowolić. PROSTE? Dlaczego ma cierpieć z mego powodu? Zdrada której nie widzimy ani o której nie wiemy nie zatruwa chorych umysłów. Po prostu nie istnieje.!!!!! Trzeba kochać prawdziwą miłością aby się na to zdobyć. Również trzeba kochać aby z tego nie skorzystać To na tyle w temacie zdrad.

Samopoczucie coraz lepsze. Ale ulga. Wczoraj zaliczyłem samotnie grzybobranie, prace domowe. Dzisiaj spacer z żoną. Korci mnie aby już szukać pracy - czyli zmusić organizm do szukania 10-12 w dziesięciostopniowej skali. Na razie dam sobie jeszcze spokój. Mam 8-kę i życie wydaje mi się szalenie nudne. Lecz dzień po dniu następuje poprawa.
Ech życie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
395
Dołączył(a)
27 sie 2010, 14:27
Lokalizacja
Polska

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez rober6666 05 paź 2010, 16:35
Jedyna rada na zdradę-zdrada.Tylko bez krycia sie z tym. Jawna , podła bezczelna.
szkoda , że nie jestem w formie jak przed trzema laty.Przyprowadziłbym do domu takie towary.....
Jakis zmęczony jestem dziś.
Padam na pysk bez powodu.
Oczywiście na karku caly czas derealizacja.
Żebym chociaz tego gó.wna sie pozbył....byloby świetnie. Depresja i hipomania nie byłyby juz tak uciążliwe....
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez Zenonek 05 paź 2010, 16:38
rober6666,

A jak tam z benzo ? Juz nie bierzesz ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: CHAD Choroba Afektywna Dwubiegunowa

przez rober6666 05 paź 2010, 16:43
biore
Bez tego bym pewnie oszalał.
Wystarczy , że wieczornej dawki clona nie zalicze i juz o 4 rano wybudza mnie napięcie i lęk.
Na szczęscie dobowo jest to 0,5 mg, ale zawsze......
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do