Szok

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Szok

przez ewitka 22 sty 2010, 21:05
Jestem w szoku. We środę stało się coś, czego NIGDY się nie spodziewałam. Czekałam na przystanku na autobus a parę godzin później ocknęłam się w szpitalu. Nie wiem, co się stało ani jak się tam znalazłam. Nie pamiętam ani sekundy. Badania wyszły dobre, więc dzisiaj mnie wypisali. Ale...dowiedziałam się, że najprawdopodobniej za taki stan odpowiedzialna jest za duża dawka leków antydepresyjnych! Przyjmuję velaxine 150, spamilan 10 i okazyjnie zolsana 0,01. Nie wiem, co o tym myśleć. Przeraża mnie, że coś takiego miało miejsce i może się kiedyś powtórzyć...
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
20 gru 2009, 19:28

Re: Szok

Avatar użytkownika
przez Majster 22 sty 2010, 21:16
A ja kiedys obudzilem sie goly na balkonie, deszcz jakis padal a ja nie pamietalem ostatnich kilku godzin, jakby mi film potrzaskal. Inna podobna przygoda miala miejsce jak przyjmowali mnie na Srebrzysko (znane w Gdansku wariatkowo): w ogole nie pamietam pierwszego tygodnia pobytu, tylko jakies urwane sceny z palarni, jakis jeden czy dwa obiady a reszta to takie lezenie w odretwieniu. Przesluchania i podpisywania papierow w ogole nie pamietam. Wtedy juz bylem na psychotropach od kilku lat, i akurat w trakcie nawrotu. Zgadzam sie - uczucie paskudne.
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Szok

Avatar użytkownika
przez agusiaww 22 sty 2010, 21:47
ewitka, mysle ze mialas spadek cisnienia i po prostu zemdlalas. Leki antydepresyjne czasami takie powoduja skutki jezeli dawki sa wysokie dla organizmu.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Szok

przez old-Wujek_Dobra_Rada 24 sty 2010, 18:50
Ja raz miałem tak po mieszance wenlafaksyny z tramalem. Pamiętam jak wróciłem z zakupów. Położyłem siatki na ziemię. Spojrzałem na zegarek i jebsss. Obudziłem się dokładnie pól godziny później (coś koło 14.00 to było).Leżałem na plecach. Wzrok w sufit. Strasznie bolał mnie język, cały pogryziony. Trochę bolała mnie głowa, na szczęscie posadzka była z drewna dosyć starego i takiego miękkiego trochę. Chyba to padaczka była...
old-Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Szok

przez celineczka3 24 sty 2010, 18:56
Ewitka to mógł byc pojedynczy spadek ciśnienia albo napad padaczkowy. To drugie może sie zdarzyc kazdemu czlowiekowi raz lub dwa razy w zyciu, a antydepresanty poniewaz obnizaja prob drgawkowy mogą wywoływać częściej takie incydenty. Pogadaj o tym z lekarzem który przepisał Ci te leki.
celineczka3
Offline

Re: Szok

przez paradoksy 24 sty 2010, 19:01
hej, ja ostatnio po rozpoczęciu leczenia Lerivonem podobno rano gadałam z ojcem, zamykałam drzwi, coś mówiłam, że psa wyprowadzę i coś jeszcze... NIC z tych rzeczy nie pamiętam, do tej pory.
myślałam, że ojciec się ze mnie naśmiewa, a mam kompletną dziurę w pamięci... jestem święcie przekonana, że wtedy spałam.
paradoksy
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Frozen21 i 14 gości

Przeskocz do