Ostatnie chwile wolnosci :(

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Ostatnie chwile wolnosci :(

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 19 cze 2009, 11:45
Witam,

przezywam zalamanie nerwowe juz trzeci miesiac, genralnie moj stan poprawia sie, ale to wszystko dlugo juz trwa, dlatego lekarz polacil mi brac seroxat. Do tej pory byl to zwykly plamolan. Cholernie boje sie zaczac brac ten seroxat, bo to lek ciezszy gatunkowo. Mam dzis dobry humor, ale zarzyje go za pol godziny i swiat zawiruje w glowie. Wiem jak kiedys bylo z seronilem, ale musze przyznac ze seronil wniosl troche optymizmu w moje zycie, a pozniej tak sie ono potoczylo, ze zrobilo sie tak fajnie, ze nic nie musialem brac.

Pozdrawiam

Wieslaw - z czystym umyslem jeszcze.

[Dodane po edycji:]

Witam,

5 minut temu zazylem peirwsza tabletke. jestem wystraszony nie wiem co teraz bedzie sie dzialo. Niech ktos napisze jak dziala ten lek. Na razie bardzo sie boje. Nie dzieje sie nic. Chyba bede mial napad paniki. Seronil wchodzil odrazu bardzo mocno. Tutaj nic sie nie dzieje, tego sie troche boje.

Wieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7818
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Re: Ostatnie chwile wolnosci :(

przez dalblis 19 cze 2009, 13:08
Moja kolezanka brała seroxat i nie miała po nim totalnie zadnych objawów ubocznych,,ale jako lek działał u niej bardzo dobrze i był skuteczny.Wszystko zalezy od człowieka-jak zareaguje jego organizm,więc nie przejmuj się za bardzo tym co napisali w ulotce.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
24 paź 2007, 23:41
Lokalizacja
Katowice

Re: Ostatnie chwile wolnosci :(

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 19 cze 2009, 13:42
kurcze wlasnie dostalem napadu paniki, nie wiem czemu. chba przejdzie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7818
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Ostatnie chwile wolnosci :(

Avatar użytkownika
przez Donkey 19 cze 2009, 14:26
Wierlaw bedzie dobrze zobczysz. Na poczatku mozesz sie gorzej czuc- choc niekoniecznie , a z kazdym dniem bedzie coraz lepiej.

trzymaj sie!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Ostatnie chwile wolnosci :(

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 19 cze 2009, 15:51
wziaz mam ten napad paniki, boje sie ze zwariuje.

[Dodane po edycji:]

hm to dziwne, kolezanki z pracy wyszly a ja czuje sie teraz dobrze. Co sie tyczy dzialania leku po 4 godzinach to nie obserwoje zadnych skotkow ubocznych poza sennsoscia. Wolabym, zeby dzialo sie cos rewolucenjego. Wiedzialbym ze dziala.

[Dodane po edycji:]

Zarzylem juz piata tabletke seroxatu. nie ma szczegolnej rewolucji, na poczatku troche ziewalem. teraz przeszlo aha i raz rano mialem przeczyszczenie. W zasadzie to wszysko, czy lek dziala? Trudno powiedziec, objawy nadal sa.

Wieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7818
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Re: Ostatnie chwile wolnosci :(

przez lekopawel 23 cze 2009, 19:45
U mnie 4 lata temu, gdy zaczynałem brać seroxat zaczął działać po około miesiącu. Wcześniej nie wiem, czy coś działało, bo i tak czułem się strasznie źle, więc nie myślałem o tym, czy to od leków, czy nie.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
14 maja 2009, 12:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do