Co zrobić by się nie zabić? Pomóżcie, bardzo proszę

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

przez .Tomek 08 lis 2007, 21:19
mala_ta, nie żartowałem. To jest dwukrotna dawka śmiertelna paracetamolu. Para jest tani, kup trzykrotną dawkę, na pewno zadziała.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 lis 2007, 22:30
Tekla babeczko tobie to trzeba porzadnego lania wiesz? nie wiem czemu ale nie wierze ci , na prawde gdyz wiem ze twoj stan nie jest na tyle powazny zeby robic sobie krzywde , jestes slabiutka osoba , czy ty wreszcie nie mozesz udowodnic SOBIE ze jestes silna i ze nie jestes ''glupiutka'' ?????
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez .Tomek 08 lis 2007, 22:44
ta....wybacz ale mnie wkurza takie pisanie. Chciała by się zabić to nie pytała by co starczy a co nie. Z resztą ja tylko udzielam info nie namawiam więc nie staję się żadnym współodpowiedzialnym.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 lis 2007, 22:47
ja powiem tylko tyle jesli ktos chce sie zabic to wie jak to zrobic bez problemu..
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez mala_ta 08 lis 2007, 22:52
Jovitawiem bo brat perfekcyjnie to wykonał a mnie zawsze się nie udawało :cry: zawsze ktoś był kto mnie wyratował :cry:

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:54 pm ]
nawet brałam środki nasenne do operacji przy znieczuleniu ogólnym :cry:
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 lis 2007, 23:33
mala-ta - babeczko co cie tak bardzo boli w zyciu???
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez .Tomek 08 lis 2007, 23:33
Jovita, stawiał bym na życie. To po prostu ogół chyba.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

:*

Avatar użytkownika
przez sylwusiaa199 08 lis 2007, 23:37
jak tu pisało juz kilka wszesniej osob ciezko jest cos doradzic...niestety trzeba przez to przebrnąć...ja po rozstaniu z facetem dochodzilam do siebie przez prawie dwa lata...i nadal bylo by zle gdybym nie wyjechala na studia do miasta oddalonego od niego o ponad 300km. Ucieczka to nie najlepszy sposob na rozwiazanie tego ale swiadomosc ze go nie spotkam na ulicy czy w ulubionej knajpie bardzo mi pomogła....i skoro Cie zostawila nie byla Cie warta...szkoda lez i smutkow.... ja tez probowalam sie kiedys zabic....polknelam cale pudelko tabletek nasennych.Lecz gdy doszlo juz do ostatniej tabletko nagle zrozumialam ze chce zyc, ze nie warto przez kogos doprowadzic sie do smierci...zwrocilam wszystko chwile po tym. i dzis ciesze sie ze zyje, na nowo probuje ulozyc sobie zycie, pomimo ze oprocz tego mam na koncie smierc bliskich mi osob i bol po ich utracie, i strate dziecka..... naprawde zycie sie jeszcze ulozy i Tobie. wez sie w garsc i badz szczesliwy, poznasz kogos realizuj marzenia dasz rade, ja slaba dalam ! a teraz jestem silniejsza ....
**** dOn't giVe uP ****
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
13 paź 2007, 19:26
Lokalizacja
PiekłO/NiebO

przez .Tomek 08 lis 2007, 23:46
Polina napisał(a):ale, ale... nie tylo ci co tu piszą, wchodzą na forum...

Dobra no poniosło mnie mam qurewsko ale to bardzo qurewsko zły dzień. Znajoma mi mówi, że tylko uwagi szukam [ta ku*wa jakby trąbił całemu światu :evil: ] i nic z życiem nie chcę zrobić. Mówi, że przez więcej przeszła bla bla i wyliczanki se kurde robi kto co więcej BLA. Jak mi tacy ludzie na nerwy działają. ... yyyyyhhh nie chce mi się dalej opowiadać. Za dużo tego.

mala_ta, wybacz. Nie bierz tego Para, jak coś nie wyjdzie to będzie zdychanie w męczarni a poza tym nie ma gwarancji. Jak Cię odratują to masz po wątrobie w najlepszym przypadku. Nie chcesz tego uwierz ;) Trzymaj się i zostań z nami :)
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 09 lis 2007, 00:36
no powiało przez chwilkę grabarzem ;)
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

Avatar użytkownika
przez Jovita 09 lis 2007, 00:41
.Tomek napisał(a):Jovita, stawiał bym na życie. To po prostu ogół chyba.


no masz racje !
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez .Tomek 09 lis 2007, 00:43
Jovita napisał(a):no masz racje

Czasami chciałbym jej nie mieć :roll: Grrrrr. Trzymajcie się ludki :) Trzymajmy się razem o, ja zaczynam tworzyć krąg :D <Podaje rękę Jovitce> ;) :P
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 09 lis 2007, 00:48
no ja tez podaje i co będziemy duchy wywoływać :mrgreen:
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

przez .Tomek 09 lis 2007, 00:52
Jaśkowa napisał(a):no ja tez podaje i co będziemy duchy wywoływać Mr. Green

If u wish :twisted: we can even call SATAN to us. To take our fucking DAMNED souls. Okay that was jk. Don't take it seriously. Lmao.
Nie nie będziemy :)
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do