Straszne wypadanie włosów!!!

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Straszne wypadanie włosów!!!

Avatar użytkownika
przez babol440 14 sty 2013, 13:16
Heh, a ja mam wrażenie, że przez stres spowodowałem u siebie cały proces łysienia. Przez jakiś czas to mi tak leciały, że dzienną normę to ja traciłem podczas jednego mycia (nie wspominając o tym, że w ciągu dnia też widziałem jak mi z głowy spadały). Na jakiś czas miałem wrażenie, że już przystopowało, gdy niedawno znowu wanna pełna włosów. I mnie to dodatkowo nakręca, bo nie dość, że mam te swoje "główne" problemy, to jeszcze to mnie dołuje już totalnie (tak wiem, ludzie mają nowotwory, nie mają kończyn i potrafią się podnosić, ale nic nie poradzę, nie potrafię sobie podnieść samooceny, a łysienie wcale mi w tym nie pomaga, wręcz przeciwnie). I od długiego czasu mam taką dziwną schizę, że jak jestem w sklepie, na ulicy, czy gdziekolwiek to widzę samych facetów z bujnymi czuprynami, podczas gdy ja ledwo 20-tkę skończyłem i zrobiły mi się spore zakola i prześwity. Nie wyobrażam siebie w wersji łysej (nie to żebym miał coś do łysych, niektórym to po prostu pasuje, ale ze mnie będzie brzydal). Ech...
Wspomnień kalejdoskop kłóci się z teraźniejszością.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
16 lis 2012, 00:32
Lokalizacja
Kraina Nadwiślańska

Straszne wypadanie włosów!!!

Avatar użytkownika
przez Josie_86 10 lis 2013, 20:53
Mi też strasznie wypadają wosy:( Mam to 'szczęście', że naturalnie mam dość gęste, tak więc ludzie 'z boku' nie zauważają JESZCZE mojego problemu, ale włosy wypadają mi w takich ilościach, że jest ich o połowę mniej niż ok. 3 miesiące temu i strasznie się boję, co będzie, jak to będzie postępowalo :( Kupiłam sobie tabletki, biorę drugi miesiąc (ale między opakowaniami miałam ze dwa albo trzy tyg przerwy, bo nie miałam kasy, że sobie kupić nowe opakowanie), stosuję wcierki i odzywkę nakładaną na skórę głowy i nie czuję, żeby mi cokolwiek pomagało. Stres to wywołuje, potem wypadanie wywyołuje jeszcze większy stres i to takie błędne koło :((
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

Straszne wypadanie włosów!!!

przez cvijet 10 lis 2013, 22:14
Mi od 2 miesięcy, sypią się włosy z głowy. Witaminki, szamponik oraz wciereczka nic mi nie pomogły. :roll: A co najgorsze, to włosy wcale nie odrastają.
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
26 paź 2013, 10:30

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Straszne wypadanie włosów!!!

Avatar użytkownika
przez agusiaww 11 lis 2013, 15:53
W okresie zimowo jesiennym to normalne. Natomiast zbadajcie tarczyce, ja mam chora tarczyce i tez mi wypadaja mega. Moj sposob ktory po tym wszystkim mi wystarcza na rok to: skrzyp-tabletki zazywane co najmniej pol roku bez przerwy i specjalne ampulki do wlosow(to jest kosztowne ale pomaga np z vichy itd). Ja mimo ze jestem leczona na tarczyce to i tak co 1.5 roku mam nawrot wypadania wlosow.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Straszne wypadanie włosów!!!

przez Edik 14 lis 2013, 12:23
Witam Wszystkich !
jestem tu pierwszy raz ,jak widac
i od razu z problemem i pytaniem.
Biore juz od ponad dwoch miesiecy Fluo
i zauwazylam okropne wypadanie wlosow !
Polowy juz nie mam ,mam zamiar poprosic lekarza o zamiane na inny lek.
Mozecie podpowiedziec jaki ewentualnie ?
Zeby mi znowu nie przepisala cos- po czym bede nie dlugo calkiem lysa ? :shock: :mrgreen:

pozdrawiam

EDIT: musze dodac ze przed braniem Fluo ,wlosy mimo depresji nie wypadaly byly w bardzo dobrym stanie
a teraz jest masakra ! mysle nad tym aby przerwac kuracje a termin do lekarza mam dopiero w 2014 roku styczen :roll:
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 lis 2013, 12:20

Straszne wypadanie włosów!!!

Avatar użytkownika
przez Josie_86 14 lis 2013, 14:33
U mnie wypadają niezależnie od fluo, więc nie doradzę i wiesz, generalnie trudno doradzić, bo każdy lek na każdego działa inaczej.... To już prędzej lekarz dobierze Ci coś odpowieddniego, a i tak z moich doświadczeń wynika, że lekarze też te leki tak podsuwają metodą prób i błędów, trudno przewidzieć reakcję organizmu danego człowieka na określoną substancję, niestety..
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

Straszne wypadanie włosów!!!

przez Edik 14 lis 2013, 15:31
Dziekuje bardzo za odpowiedz :smile:
Zatem nie pozostaje mi jak tylko przerwac kuracje recepte dzisiaj odbiore lek wykupie ale poczekam do stycznia.
Wole juz sie podolowac jak wylysiec :lol:
Zobacze jaka bedzie reakcja na odstawienie leku....jesli przestana wypadac to bedzie dobry znak,gorzej jak nie...
Okropne i tak zle i tak nie dobrze :roll:
Boje sie zeby znowu nie popasc w stany z przed leczenia.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 lis 2013, 12:20

Straszne wypadanie włosów!!!

Avatar użytkownika
przez Josie_86 14 lis 2013, 22:52
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale chcesz całkowicie odstawić leki? Idź do lekarza i powiedz o swoich obawach (że włosy wypadają Ci prawdopodobnie wskutek działania fluo) i że chciałabyś dostać inny lek. Odstawienie tak po prostu nie jest dobrym krokiem i nie ma co robić sobie przerw od leczenia do stycznia, bo to może bardzo różnie wpłynąć na Twoje samopoczucie. A na co właściwie się leczysz?
Ściskam
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

Straszne wypadanie włosów!!!

przez Edik 18 lis 2013, 12:00
Josie_86 napisał(a):Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale chcesz całkowicie odstawić leki? Idź do lekarza i powiedz o swoich obawach (że włosy wypadają Ci prawdopodobnie wskutek działania fluo) i że chciałabyś dostać inny lek. Odstawienie tak po prostu nie jest dobrym krokiem i nie ma co robić sobie przerw od leczenia do stycznia, bo to może bardzo różnie wpłynąć na Twoje samopoczucie. A na co właściwie się leczysz?
Ściskam


ostawilam leki
poki co dwa napady lekowe musialam sie jakos ogarnac
wlosy przestaja wypadac
tyle dobrego
a na co sie lecze ...na totalna beznadzieje :roll:
tabletki mialy mi dodac energii ale oprocz zoobojetnienia wiekszego efektu nie zauwazylam
ciekawa jestem co przepisze mi w zamian

pozdrawiam :smile:
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 lis 2013, 12:20

Straszne wypadanie włosów!!!

Avatar użytkownika
przez Josie_86 19 lis 2013, 08:43
Daj znać, to ciekawe ten związek między fluo, a wypadaniem włosów, nie spotkałam się z tym do tej pory.. Mam nadzieję, że kolejny lek nie przysporzy Ci takich kłopotów, czekam na dalsze wieści, trzymaj się :*
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

Straszne wypadanie włosów!!!

przez Lolek20L 19 lis 2013, 10:39
W marcu minię 2 lata jak zaczęły włosy wypadać.:(
Od tego czasu nic nie robię tylko jeżdżę po lekarzach i na badania, które wykazały kilka chorób m.in. niedoczynność tarczycy,zaburzenia hormonalne. Niestety leczenie nie przynosi poprawy, a włosów z dnia na dzień coraz mniej.. :why:

Jak na razie to jestem już załamana, jeśli dalej będą w takim tempie wypadać to mogę się spodziewać łysiny... :( :(
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
16 paź 2013, 16:35

Straszne wypadanie włosów!!!

przez Edik 22 lis 2013, 18:09
Josie_86 napisał(a):Daj znać, to ciekawe ten związek między fluo, a wypadaniem włosów, nie spotkałam się z tym do tej pory.. Mam nadzieję, że kolejny lek nie przysporzy Ci takich kłopotów, czekam na dalsze wieści, trzymaj się :*


Daje znac :smile:
wlosy juz mniej wypadaja a zaledwie ile dni minelo jak odstawilam
przez ponad kilku lat, nawet na jesien nigdy mi nie wypadaly
wczesniej czasami albo gdy chorowalam na nerwice duzo stresu
po Fluo , gdy tylko zaczelam brac juz po tygodniu sypaly sie jak piora !
wszedzie ich bylo pelno jak tylko sie poruszylam
teraz jeszcze troche leca ale juz nie tak jak wtedy i widze poprawe w ich strukturze sa inne a przy braniu Fluo byly tak do dooopy, ze nic z nich sie zrobic nie dalo !
samopoczucie poki co w miare ,choc zdarzaja sie dni "besensu,bezcelowe,nijakie,beznadziejne"
oraz leki- te sa gorsze od beznadzieji :mrgreen:
Poki co recepte wykupiona a lek w szafce, czekam na termin w 2014 :roll:

pozdrawiam serdecznie i dziekuje za zainteresowanie Josie :smile:
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 lis 2013, 12:20

Straszne wypadanie włosów!!!

Avatar użytkownika
przez Depakiniarz 30 lis 2013, 23:20
Biorąc Depakine 300 oraz 500 ( 300 rano, 300+500 wieczorem) także zauważyłem, że wypadają mi włosy. Budzę się rano, a tam na poduszce pełno kłaków. W ulotce wyczytałem że takie objawy są przejściowe, lecz minęło już niemal pół roku i nie ma dnia abym nie mógł sobie garściami włosów z głowy wyjmować.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1501
Dołączył(a)
30 lis 2013, 23:04
Lokalizacja
Trójmiasto

Straszne wypadanie włosów!!!

przez Edik 20 sty 2014, 22:33
Ja odstawiajac Fluo pozbylam sie problemu wypadania wlosow.
Czyli ewidentnie winowajczynia byla w moim przypadku Fluo.
Jutro mam termin u lekarza zobaczymy co dostane w zamian.
Nie chcialabym ponownie tego typu doswiadczen.
Wypadanie wlosow czy tez przyrost masy ciala rowniez nie sluza depresji.
A jeszcze ja poglebiaja.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 lis 2013, 12:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do